Krzyh00 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 a nie wiem jeszcze ich nie dostalem, sa stalowe ale przy 5mm nie bedzie to jakis dramat, jak bedzie trzeba wiekszego odsadzenia to zainwestuje w aluminiowe wtedy
bish - kopt Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 5mm to jest tak jakbyś blache założył :gwizdanie:
loco87 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 Zastanawiałem sie nad nimi przez chwile ale poczytalem opinie i bywalo że pekały oraz z przodu cieżko było doważyc kółka(tzw. dostawaly wibracji i trzęsło przodem)
Krzyh00 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 co do pekania to predzej peknie alu niz stal no i mysle ze to zbyt mala srednica zeby miala wyczuwalny wplyw na wywazenie. a nawet jesli to majac 4 dystanse po 5mm bede mogl sobie eksperymentowac z ET na kazdym kole z osobna i bede wiedzial jakie odsadzenie jest optymalne a wtedy zamowie odpowiednie dystanse z alu. zdam relacje jak zamontuje w kazdym razie
loco87 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 Jasne fajnie:) Moje 15mm każde ważą równo po 0,5 kg
Krzyh00 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 dzis doszly dystanse do mnie, tak jak przewidywalem, waga jednej sztuki to 0,51kg wiec nie jest zle, mam nadzieje ze 5mm wystarczy moge goscia polecic bo na prawde dobrze wykonane, jeszcze pomalowane na czarno, za smieszna kase w porownaniu do innych aukcji: http://moto.allegro.pl/item934843764_dystanse_5mm_do_kazdego_auta.html
Nizin5 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 pojezdzisz z rok na 17stkach to szybko sie z nich wyleczysz tymbardziej jak robisz trase a nie krecenie sie po miescie
bish - kopt Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 pojezdzisz z rok na 17stkach to szybko sie z nich wyleczysz tymbardziej jak robisz trase a nie krecenie sie po miescie co poniektórzy są już na etapie 19" w B5 :gwizdanie:
loco87 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 17 do a4 to jest moim zdaniem optimum. Komfort/wygląd
Krzyh00 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 pojezdzisz z rok na 17stkach to szybko sie z nich wyleczysz tymbardziej jak robisz trase a nie krecenie sie po miescie wyleczyc sie nie musze bo mialem w poprzednim aucie 225/40/18, narzucilem sobie ze teraz beda 16stki ze wzgledu na nasze drogi, ale trafil sie komplet 17 polerowane z A8 za 800zl z oponami ladnymi wiec sie skusilem, takze nie sadze ze bede szedl w wiekszy rozmiar bo bez gleby to nie bedzie dobrze wygladac, a gleba + 18 to juz trzeba latac wzrokiem po jezdni i omijac wszystko, jeszcze ten zawias aluminiowy...
loco87 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 Jakie masz tam opony ? Ja za komplet dałem 1600 z oponami.
johnybravo Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 ja wcześniej miałem 235/45 masakra , tyle że autko fajnie wyglądało z tyłu ,,szerokie,, zmieniłem na 215 odrazu inna jazda ,żwawsze o wiele
loco87 Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 Odgrzewam kotlet Dzis sie wszystko okaże. 2 przymiarki u Pana slusarza były... sruby są za długie... ciężko dostać takie w orginale trzeba rezac :/ [br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 14:43_________________________________________________czesc Do wszystkich którzy mierzą się z zamiarem wkładania takich kółek : - Trzeba sie uje_ac upier_olic nawkur_iac żeby to wszystko spasowac i zgrac jeżeli chodzi o długośc srub, wielkośc dystansu(z tylu piasta jest inna i musialem obciąc kołnierz...naszczęscie nie ma bicia i równo się układa przez sztorc piasty. Naprawde nie polecam... z takiego Et ciężkio przejśc żeby to jakoś wyglądało bo ja osobiscie nie znalazłem odpowiednich srub. Pan ślusarz poprzerabial i jest dobrze. Co do prowadzenia: - Sluchajcie boje sie jak nigdy .... Naprawde nie mam teraz kompletnie zaufania do auta... Kiera ciężej chodzi ale przez to auto zdecydowanie lepiej się prowadzi. Narazie posprawdzałem delikatnie jeżdząc i robiąc płynne łuki. Tył zgrany jest idealnie. Przód mógłby byc schowany o 5mm. Mam nadzieje ze nie urwe przez to jakiegos blotnika albo innego badziewia... Ogólnie naprawde przeprawa jak się nieodpowiednio podjedzie do tematu lepiej sobie nerwówke odpuścic. Wkleje fotki itp. Wygląda moim zdaniem bardzo ładnie ale czy to było warte tego nie wiem...
johnybravo Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 mam takie same fele , mało tego wczesniej miałem oponki 235 x 4 i nic mi nie szorowało , et tez 48.
Krzyh00 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 to ja sobie pozwole obalić mity, dzisiaj zalozylem te felgi, ET48, 8 cali szerokie, gumy 225/45, nie dalem zadnego dystansu, zawieche mam 1BE, nic nie obciera, prowadzi sie dobrze, wyglada tez calkiem mesko
loco87 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Z boku wygląda dobrze.... Pokaż zdjęcia z tyłu i przodu Zrobie jeszcze fotki od tyłu Ale u Ciebie nawet ładnie siedzi I co to masz za dziwne opony 225/40 ?
michu93 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 na przyszłośc zanim załadujesz zdjęcia na serwer to je obruc a ty jakie masz oponki? wg na 17" to ja bym chyba dał 215 przód 225 tył /45
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się