damcio335a Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Witam Panowie, wczoraj wieczorem miałem wyjazd wszystko ładnie pięknie chce go odpalić, przekręcam kluczyk a tu tak jakby już załapał ale nie do końca i zgasł... od tamtej pory nie mogę go odpalić :/ myślałem że to wina akumulatora więc podłączyłem prostownik ale na prostowniku pokazuje że aku naładowane na full... jak go kręce to silnik nawet się nie rusza..
Grzyb01 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Zostaje komp i odczytać błędy. Może to być np. czujnik temp który podaje zła temp. Teraz to trochę wróżenie z fusów.
damcio335a Opublikowano 16 Marca 2018 Autor Opublikowano 16 Marca 2018 Wydaje mi się że czujnik położenia wału padł ? ale pewny nie jestem, postaram się jutro podpiąć pod kompa
Grzyb01 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 56 minut temu, damcio335a napisał: Wydaje mi się że czujnik położenia wału padł ? ale pewny nie jestem, postaram się jutro podpiąć pod kompa Musiał byś wykręcić świece i zobaczyć czy jest iskra.
damcio335a Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 Podłączyłem samochód pod komputer, obroty pokazuje więc czujnik położenia wału odpada.. zaprowadzę go dziś wieczorem do mechanika i ma jutro sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył.
siwak Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 A mi tu słychać że coś nie tak z rozrzadem Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Miki95 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) Tak jakby nie miał kompresji. Sprawdź rozrząd/ ciśnienie w cylindrach. Edytowane 18 Marca 2018 przez Miki95
siwak Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Podłączyłem samochód pod komputer, obroty pokazuje więc czujnik położenia wału odpada.. zaprowadzę go dziś wieczorem do mechanika i ma jutro sprawdzić czy rozrząd nie przeskoczył.I nie ma żadnych błędów?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
damcio335a Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, siwak napisał: I nie ma żadnych błędów? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Właśnie nie pokazał bo akumulator był padnięty, nawet nie wiem jakim cudem a dwa dni wcześniej myślałem że nie chce odpalić dlatego że może rozładowany... Jak podłączyłem to na prostowniku wskazówka była na Full a dziś już 0 ? Panowie naładowałem akumulator, zakręciłem silnikiem może na 2 sec i podłączyłem prostownik i znowu akumulator padł... Może to być wina akumulatora że nie chce pociągnąć? Edytowane 18 Marca 2018 przez damcio335a
Repik Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Mi tu wygląda na brak kompresji. Nie miałeś problemów z łańcuszkiem rozrządu albo z ciśnieniem oleju ?
damcio335a Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 Mechanik dzwonił i powiedział że na pasku rozrządu ząbki ścięte ? od czego mogło je ściąć?
siwak Opublikowano 19 Marca 2018 Opublikowano 19 Marca 2018 Mechanik dzwonił i powiedział że na pasku rozrządu ząbki ścięte [emoji52] od czego mogło je ściąć?Stary zarząd , urwał się łańcuch wałków , uszkodzily się ślizgi napinacza któreś z tych rzeczy Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
damcio335a Opublikowano 19 Marca 2018 Autor Opublikowano 19 Marca 2018 46 minut temu, siwak napisał: Stary zarząd , urwał się łańcuch wałków , uszkodzily się ślizgi napinacza któreś z tych rzeczy Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Na tym rozrządzie zrobiłem 20kkm... rozmawiałem dziś z drugim mechanikiem co mi robił ten rozrząd, przyjechał lawetą po auto i ma na dniach to robić.
Repik Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Podejrzewam, że bez remontu/wymiany głowicy się nie obejdzie. Przyczyn mogło byc wiele. Ja bym stawiał na zapchany smog i zbyt słabe ciśnienie oleju - częsty problem w tych samochodach.
damcio335a Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 Głowica do remontu oraz walniete są 4 zawory co było przyczyną zerwania tych ząbków na pasku tego dalej nie wiadomo
przem8 Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 A co ma ciśnienie oleju do ściętych zębów na pasku? Prędzej silnik by się zatarł. Może pompa wody stanęła albo pasek był za mocno napięty. Uszkodzenie ślizgów też nijak ma się do tego, bo najprędzej doszłoby do kolizji tłoków z zaworami.
damcio335a Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) 33 minuty temu, przem8 napisał: A co ma ciśnienie oleju do ściętych zębów na pasku? Prędzej silnik by się zatarł. Może pompa wody stanęła albo pasek był za mocno napięty. Uszkodzenie ślizgów też nijak ma się do tego, bo najprędzej doszłoby do kolizji tłoków z zaworami. Wiesz co? Byłem u jednego mechanika i powiedział mi że z pompy leci płyn i trzeba to jak najszybciej zrobić bo łożysko jak będzie chodziło w płynie to w końcu stanie i rozrząd szlak trafi... pojechałem do tego mechanika co robił rozrząd i powiedział że to normalne jak puści trochę płynu po iluś tam kilometrach no i nie ma co się martwić. Myślałem że to właśnie przez pompę ale rozebrał dziś cały silnik i mówi że pompa dobra tylko dekiel od zawór był ściągany i przykrecony razem z silikonem ? nawet plastiku nie ściągnąłem z silnika a co dopiero mowa o pokrywie zaworów Tak to panowie wygląda. Edytowane 20 Marca 2018 przez damcio335a
matimonn Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Poszło po całości. Najlepiej pokaż zdjęcia paska, będzie więcej wiadomo co mogło się stać.
damcio335a Opublikowano 22 Marca 2018 Autor Opublikowano 22 Marca 2018 Będę u mechanika to zrobię zdjęcie, głowica będzie gotowa aż za tydzień w piątek
siwak Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 A co jest powodem uszkodzenia ?? Staneła pompa wody czy co ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się