Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF]Avant 1.9 TDI Sline/S4/RS4 18''*KompasA8*BlackPiano*LED*Bose*DRL*H&R*PDC*RNS-E*BT*320/288 by Venom


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie, przyszedł czas bym i ja pochwalił się nowym nabytkiem a więc po kolei:

Audi A4 B6 1.9 TDI,multitronic, rocznik 2004, przebieg przy zakupie 290 tyś.

Auto dosyć ciekawie wyposażone, wymodzone, zrobione ze smakiem tj.:
-silnik 1.9 TDI AVF 131 KM + multitronic (już po naprawie u jedynego słusznego specjalisty od tych skrzyń w PL + modyfikacja na 7 lamelek + wgranie nowszego oprogramowania sterownika skrzyni – pozostaje tylko wymiana oleju w skrzyni co 30 tyś km.
-pełny pakiet Sline zewnętrzny + zderzak z S4 tył
-bi-xenon (czarne środki w lampie) + spryski reflektora
-przednie kratki  plaster miodu przy przeciwmgielnych
-podświetlane blendy w lusterkach ala A6C6
-dokładka tylnego zderzaka z A4 B7
-podwójny wydech + buzzery fi90
-lusterko wsteczne z audi A8 2010 r., fotochromatyczne z kompasem, czujnikiem światła
-wszystkie dekory pomalowane w czerń fortepianową
-fotele w pełnym prądzie (nie trzeba nosić wiadrami :D) regulowane elektrycznie we wszystkich płaszczyznach, pompowany odcinek lędźwiowy w obu fotelach
-podgrzewane przednie fotele ( w Vectrze miałem podgrzewaną też tylną kanapę Vectra vs Audi 1:100000)
-gałka zmiany biegów oraz ręczny obszyte czarną perforowaną skórą z białą nicią, uchwyty foteli również tylko bez perforacji :D
-pełny pakiet światło
-parktronic przód +tył
-podświetlane klamki w drzwiach
-schowki pod fotelami przednimi podświetlane
-kierownica multifunkcyjna z możliwością zmiany biegów na kierownicy
-przyciski w chromie (ESP, Parktronic, Poduszka itd.)
-pokrętło lusterek oraz włącznik świateł w chromie
-szajberdach yeahhhhhhhhhhhh :D
-rns-e + wyjście na 2 karty SD  + zmieniarka na 6 CD
-nagłośnienie BOSE
-bluetooth
-tempomat
-DRL
-listwy progowe (wewnętrzne) sline
-rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach
-sprężyny H&R
-przyciemnione wszystkie szyby
-setup zimowy na 18'' szału nie robią, póki co innych nie mam
-oświetlenie ledowe tablicy rejestracyjnej, drzwi, schowka,tylnej klapy
-o czymś jeszcze zapomniałem (skleroza – nie najlepsza opcja w moim wieku) :D

W planach mam:
-dokładka cupra R w zderzak
-listwy S4 w czerń
-kamera cofania podłączona pod wyświetlacz RNS-E
-tuner TV
-ładna felga na lato min. 18'' - Zrobione - wpadły ori felgi z RS4 18" ET43 8J
-pełny detailing samochodu + ceramika
-zaciski w kolor + większe heble - Zrobione -wpadł zestaw 320mm/288mm
-podszybie z zaślepką akumulatora

Póki co z auta jestem bardzo zadowolony, jeździłem ponad rok B7 2.0 TFSI, potem przesiadłem się na opla i jedynie o czym myślałem to aby jak najszybciej wrócić do Audi :D

xDZRRzR.jpg

HZbHExj.jpg

9DlkM7N.jpg

4qP0iBz.jpg

bXFQ1LC.jpg

2yq40JX.jpg

9mr116t.jpg

lh7do9z.jpg

FpYrFgM.jpg

3LNP8IL.jpg

Jak pogoda się poprawi wrzucę jakieś ładniejsze zdjęcia, póki co pierwsze koty za płoty i mała paczka od dzika zawitała do mnie:

nWgPpOT.jpg

Wiem, wiem, olej do skrzyni na zdjęciu to pasuje tylko do  DSG, mała pomyłeczka ale dzik od razu wysłał dobry i na drugi dzień już miałem dobry olejek u siebie.

 

Edytowane przez venom171
poprawa tytułu
Opublikowano

Kupiles forumową sztukę z tego co kojarzę [emoji14] Graty zakupu, dużo już zrobione to można na spokojnie ulepszać i upiększać ;)

Opublikowano

Fajnie porobiona!

Opublikowano

Dzięki wielkie za miłe słowa, rozrząd zrobiony, serwis olejowy zrobiony, filtry wymienione, z ostatnich oględzin zauważyłem lekko cieknący siłownik maski więc długo się nie zastanawiałem i już zamontowany jest nowy (zamiennik)

Stary cieknący:

WJwXEw2.jpg

Nowy:

hcGyNER.jpg

i0dKhmY.jpg

P.S.

Ma ktoś może nr z ETKI korka spustowego oraz tego do wlewania do skrzyni multitronic?

 

Opublikowano

fajna maszynka :) na boku na lampach z przodu przy kierunku masz wyklejone folią na zewnątrz czy w środku?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.03.2018 o 20:26, Przemo c napisał:

fajna maszynka :) na boku na lampach z przodu przy kierunku masz wyklejone folią na zewnątrz czy w środku?

dzięki, ani na zewnątrz ani w środku, zerknij z bliska :D

jk9mqlb.jpg

Edytowane przez venom171
Opublikowano

a no fakt z daleka wygląda jak wyklejona :P

Opublikowano (edytowane)

Odwiedziłem dzisiaj ASO i udało się kupić korki spustowe do multitronica - przy wymianie oleju od razu zostaną założone nowe :)

 

HP6PZ6p.jpg

P.S.

Zna ktoś dobry warsztat gdzie wymienią mi olej w multi? Chodzi mi o wymianę statyczną

Edytowane przez venom171
Opublikowano

Piękna! Widziałem w dziale sprzedam. Kolor i Avant i S-Line ze zderzkiem S4 z tyłu jak moja :wub:. Powodzenia w modach. Będę obserwował.

Opublikowano

Bartek tylny zderzak jest z s4 b6:decayed: a tak w ogóle to fajna sztuka:kox:

Mam nadzieje ze na nowym oleju multi będzie dobrze śmigac:)

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, HiRide napisał:

Bartek tylny zderzak jest z s4 b6:decayed: a tak w ogóle to fajna sztuka:kox:

Mam nadzieje ze na nowym oleju multi będzie dobrze śmigac:)

Wiem Mariusz dałem ciała w opisie, niedługo to poprawię, co do oleju jest idealnie, z góry dziękuję Tobie  HiRide za poświęcony czas i chęci aby wspólnie wymienić olej w mutli, jednak jak robi się to własnymi siłami to człowiek jest pewien, że jest to zrobione tak jak być powinno i zgodnie z procedurą wymiany.

Stary olej dość mocno przepracowany, koloru słomkowego raczej nie przypominał :D zalane 4 l świeżego oleju i śmigamy 30 tyś do następnej wymiany

M0VM6uU.jpg

Pogoda dopisuje więc lada moment rozpoczynam zabawę z detailingiem,  chemia już czeka tylko czasu ciągle brak :(

Edytowane przez venom171
Opublikowano

za***ista sztuka ! :good: Dobrze doposazona. Nie wiele wkladu wymagaja mody ;)

Dlaczego zamiast kolejnego b7 wybrales b6? Pytam, bo sam sie zastanawiam nad powrotem do B6 :wink:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
3 godziny temu, muunv napisał:

za***ista sztuka ! :good: Dobrze doposazona. Nie wiele wkladu wymagaja mody ;)

Dlaczego zamiast kolejnego b7 wybrales b6? Pytam, bo sam sie zastanawiam nad powrotem do B6 :wink:


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jakoś ta buda jest dla mnie ponadczasowa, zawsze mi się podobała, jeszcze miesiąc temu jeździłem vectrą C fl która w środku była ogromna i w tym biła a4 w 100%, ale wybrałem auto w którym bardzo dobrze się czuję, jeździ się tym co jest w środku a tutaj niczego mi brakuje, moim skromnym zdaniem rok 2004 był ostatnim rokiem w którym producenci grupy Vag stawialo na jakość i trwałość samochodu, podzespołów, plastików wnętrza itd. Poźniej już bylo tylko gorzej, ale to tylko moje takie luźne przemyślenia, następncą b6 kiedyś będzie b8 po lifcie ale na to trzeba dużo $$$. ;D 

Opublikowano (edytowane)

:Mały UP:

Wpadły opony dębica presto UHP2 w rozmiarze 225/40/18, opona całkiem fajna, z tą głośnością na poziomie 67 db to trochę przesadzili, moim zdaniem jest głośniej, co do całej reszty i mojego stylu jazdy to dają radę, nie doświadczyłem uślizgów opon w zakrętach, także stosunek ceny do jakości jak najbardziej na duży +, jedynym może nie minusem ale czymś "dziwnym" w tej oponie jest rant ochronny który jest ogromny, nie spotkałem się jeszcze z oponą która by miała większy rant ochronny, felga wręcz ginie i wygląda jakby była wtopiona w oponę, :D co do pogody była chwila aby wstępnie zabezpieczyć lakier chociaż na kilka tygodni więc po umyciu auta nałożyłem na lakier duragloss 111, nie jest on tak trwały jak collinite 476 ale na miesiąc wystarczy :D

oP2W7CJ.jpg

LbLUTRt.jpg

gn2Xs5V.jpg

wsgi3DB.jpg

Na swoją kolej czekają glinka od 3m, cleaner vallet achilles pro, coś na ryski czyli Ultimate Compund od Meguiarsa, politura Deep Crystal Polish  Meguiarsa oraz wcześniej wspomniany wosk Collinite 476. Jest co robić, ostatnio wyrobiłem się w 12 h zobaczymy jak pójdzie i tym razem.

A wy jak tam stoicie z waszymi furami? Już po zabiegach "upiekszająco-chroniących" ? :D

Edytowane przez venom171
Opublikowano

witam kolego jaki wkońcu kupiłeś alej do multi??? i ile tego oleju? Powiedz czy m ożna ogarnąć wymiane samemu i jak to mniej wiecej wygląda? ładna sztuka!!!

Opublikowano
5 godzin temu, lopes1987 napisał:

witam kolego jaki wkońcu kupiłeś alej do multi??? i ile tego oleju? Powiedz czy m ożna ogarnąć wymiane samemu i jak to mniej wiecej wygląda? ładna sztuka!!!

Kupiłem olej do multi i weszło 4 l, można to ogarnąć samemu, bez kanału raczej nie wykonalne,  długo czytałem o tym na forum ale z pomocą HiRide udało się to zrobić w miarę szybko i zgodnie z procedurą, a to jest w tym przypadku bardzo ważne, aby stan się zgadzał,  następną wymianę zrobię już sam, 30 tyś objeżdżę, zlewam stary i znowu leje nowy :D jakbyś miał więcej pytań wal na PRIV,

Opublikowano

dzięki dzięki poczytam i zobacze czy ogarne sam.

Opublikowano (edytowane)

Była chwila na ogarnięcie stanu EGR-a, szybki demontaż i bierzemy się do pracy, tragedii z nagarem nie było ale jednak co czysty to czysty, przy okazji wyczyściłem też rury od EGR-a :D

Przed:

cvudTZf.jpg

Po:

52iwanR.jpg

 

Edytowane przez venom171
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj dzięki uprzejmości HiRide z powodzeniem udało się wymienić osłonę zewnętrzną przegubu od strony kierowcy, trochę roboty było, ale całość prac zakończona sukcesem. :D Kupiłem zestaw LOBRO, fajnie że producent daje 2 duże tubki smaru :D

pgE3hOX.jpg

QdUaIip.jpg

21GzWQt.jpg

qocvsc3.jpg

W następnej kolejności na wymiana płynu wspomagania - kupiłem 2 l z ASO

7bq7qNz.jpg

Edytowane przez venom171
Opublikowano

Panowie jaki kolor felg proponujecie? Myślę nad grafitowym ala "gun metal", oczywiscie zabawa będzie się opierać na malowaniu plasti dip-em :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...