Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mechanik wymienił części ale nic nie pomogło


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi a4 b5 1.9tdi 90km 97r. 

po wymianie pompy i płynu wspomagania tak jak na filmiku z tel słychać co się dzieje . czy ktoś może mi pomóc ? bo nie wiadomo dlaczego to aż tak wyje , stojąc w miejscu kierownicą nie idzie kręcić jak tylko ruszysz jest lepiej . na zimnym silniku chodzi świetnie jak tylko się rozgrzeje tak od razu wyje w trakcie jazdy jeszcze gorzej słychać . ostatnia opcja to maglownica ale mam nadzieję że się mylę 

Ktoś z was miał może taki problem ? pozdrawiam. 

20180318_160943.mp4

Opublikowano

zobacz  czy nie masz "wulkanu w zbiorniczku"  na pracującym silniku

Opublikowano

jak silnik pracuje to w zbiorniczku płyn wygląda jak by się gotował 

Opublikowano

Układ wymyty ? przepłukany ? Pompa nowa czy używka ? Miałem taki przypadek w pasacie 4 nowe pompy i wszystkie wyły jak opętane , kupiłem używaną i po problemie.  Regenerowane lub nowe kiepskiej jakości wyją.

Opublikowano
1 minutę temu, Tom A4 napisał:

Pompa jest nowa , taka sama jak ta na której od kupna auta jeździłem na niej . Mechanik wszystko niby zrobił dobrze a tak szczerze to teraz sam nie wie co się dzieje 

 

Opublikowano

twierdzi że to maglownica , momentami słychać jak by gdzieś w którymś miejscu zasysalo powietrze  ale nie mam pojęcia gdzie to idzie z którego miejsca 

Opublikowano

Nowe pompy zamienniki są do d....y lepiej kupić używaną.

Opublikowano

 A idzie jakoś to zrobić teraz żeby nie było dodatkowych kosztów za pompe ? na tej pompie nie mogło by zostać ?  

Opublikowano

pompa wyje bo jest kiepska a jak płyn się nagrzewa to robi się niewydajna i wyje jeszcze mocniej.

Opublikowano

Jeśli jest to nowa pompa oddaj niech zwrócą ci kase ja miałem 4 sztuki nówki i wszystkie wyły.

Opublikowano

A powiedz mi , miałem płyn czerwony od samego początku , mechanik zmienił na zielony i właśnie to tak się wszystko zaczęło bo przed wymiana płynu było delikatnie przy maxymalnym skręcie słychać szum a teraz po wymianie płynu na zielony wyje jak opętana , czy przez płyn mogło aż tak się porobić ?

Opublikowano

czerwony płyn jest do opla w audi jest zielony.

Opublikowano

Ok. dzięki za podpowiedź , najgorzej jest jak się samemu nie zna a wokół nie mechanicy tylko buble i tak to się kończy że jak samemu się nie zrobi to nikt tego nie zrobi dobrze bo każdy chce tylko zarobić i nic więcej 

Opublikowano

otwórz zbiorniczek i zobacz czy sitko na swoim miejscu i czy płyn się pieni

płyn tylko ori G00400M2

 

Opublikowano

ja mam zalanego lhm

Opublikowano
8 minut temu, Tom A4 napisał:

ja mam zalanego lhm

nie wiem nie lałem nigdy go ale dużo chłopaków ma go sprawdzonego

ja zawsze leje ori G00400m2 i wszystko ładnie smiga

Opublikowano

na lhm tez się nic nie dzieje.

Opublikowano

Płyn miales zalany pewnie pol syntetyczne stąd czerwony.

Oblukajcie dobrże wąż od pompy do magla czy nie jest rozwarstwiony w środku przez co zmniejsza przepływ a z tym i ciśnienie.

Pompy z regeneracji są do kosza warte.

Dużo jest w sieci o regenerowanych i nic dobrego nie znajdziesz.

Kup ori 120bar i będzie ok.

Zalej lhm lub ori płyn z aso.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...