Karol1995 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Audi a4 b5 1.9tdi 90km 97r. po wymianie pompy i płynu wspomagania tak jak na filmiku z tel słychać co się dzieje . czy ktoś może mi pomóc ? bo nie wiadomo dlaczego to aż tak wyje , stojąc w miejscu kierownicą nie idzie kręcić jak tylko ruszysz jest lepiej . na zimnym silniku chodzi świetnie jak tylko się rozgrzeje tak od razu wyje w trakcie jazdy jeszcze gorzej słychać . ostatnia opcja to maglownica ale mam nadzieję że się mylę Ktoś z was miał może taki problem ? pozdrawiam. 20180318_160943.mp4
krzysius Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 zobacz czy nie masz "wulkanu w zbiorniczku" na pracującym silniku
Karol1995 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 jak silnik pracuje to w zbiorniczku płyn wygląda jak by się gotował
Tom A4 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Układ wymyty ? przepłukany ? Pompa nowa czy używka ? Miałem taki przypadek w pasacie 4 nowe pompy i wszystkie wyły jak opętane , kupiłem używaną i po problemie. Regenerowane lub nowe kiepskiej jakości wyją.
Karol1995 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 1 minutę temu, Tom A4 napisał: Pompa jest nowa , taka sama jak ta na której od kupna auta jeździłem na niej . Mechanik wszystko niby zrobił dobrze a tak szczerze to teraz sam nie wie co się dzieje
Karol1995 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 twierdzi że to maglownica , momentami słychać jak by gdzieś w którymś miejscu zasysalo powietrze ale nie mam pojęcia gdzie to idzie z którego miejsca
Tom A4 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Nowe pompy zamienniki są do d....y lepiej kupić używaną.
Karol1995 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 A idzie jakoś to zrobić teraz żeby nie było dodatkowych kosztów za pompe ? na tej pompie nie mogło by zostać ?
Tom A4 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 pompa wyje bo jest kiepska a jak płyn się nagrzewa to robi się niewydajna i wyje jeszcze mocniej.
Tom A4 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Jeśli jest to nowa pompa oddaj niech zwrócą ci kase ja miałem 4 sztuki nówki i wszystkie wyły.
Karol1995 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 A powiedz mi , miałem płyn czerwony od samego początku , mechanik zmienił na zielony i właśnie to tak się wszystko zaczęło bo przed wymiana płynu było delikatnie przy maxymalnym skręcie słychać szum a teraz po wymianie płynu na zielony wyje jak opętana , czy przez płyn mogło aż tak się porobić ?
Tom A4 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 czerwony płyn jest do opla w audi jest zielony.
Karol1995 Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Opublikowano 18 Marca 2018 Ok. dzięki za podpowiedź , najgorzej jest jak się samemu nie zna a wokół nie mechanicy tylko buble i tak to się kończy że jak samemu się nie zrobi to nikt tego nie zrobi dobrze bo każdy chce tylko zarobić i nic więcej
wyzyk83 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 otwórz zbiorniczek i zobacz czy sitko na swoim miejscu i czy płyn się pieni płyn tylko ori G00400M2
wyzyk83 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 8 minut temu, Tom A4 napisał: ja mam zalanego lhm nie wiem nie lałem nigdy go ale dużo chłopaków ma go sprawdzonego ja zawsze leje ori G00400m2 i wszystko ładnie smiga
wesz82 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Płyn miales zalany pewnie pol syntetyczne stąd czerwony. Oblukajcie dobrże wąż od pompy do magla czy nie jest rozwarstwiony w środku przez co zmniejsza przepływ a z tym i ciśnienie. Pompy z regeneracji są do kosza warte. Dużo jest w sieci o regenerowanych i nic dobrego nie znajdziesz. Kup ori 120bar i będzie ok. Zalej lhm lub ori płyn z aso.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się