Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 2.0tfsi brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Auto straciło moc jedzie do 3 tys obrotów potem nie chce przekroczyć 3 tys mimo wciskania gazu . I na dodatek auto bardzo ciezko odpala i przerywa . Wczesniej mialem tez takie objawy ale po zgaszeniu auta bylo wszystko ok a teraz po zgaszeniu auta wystepuje problem z odpaleniem ;/ z gory dzieki jakby ktos cos wiedzial niech pisze . Jak sam nic nie wymysle auto pojdzie w rece mechanika :(

Opublikowano

Check nie świeci? Podłącz pod kompa, z fusów nikt nie wywróży :P

Opublikowano

Prawdopodobnie DV-ka padła to raz,a dwa pytanie szklanka popychacza pompy wysokiego ciśnienia była zmieniana?? i trzy podłącz kompa i sprawdź błędy.Sprawdź jeszcze zawór N80,on jak padnie to powoduje ciężkie odpalanie lub w ogólnie nie odpali.

Opublikowano

Na komputerze wyskakuje blad od cisnienia paliwa  . P0087 . Jakies przeczucia co moze byc . ? Auto u mechanika jutro powie co dolega 

Opublikowano

Daj znać co zdiagnozował


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Pompa wysokiego cisnienia panowie ;(

Opublikowano

Tak stwierdził czy jakos to potwierdzał jeszcze ?

Sprawdzałeś popychacz pompy ? Chwila roboty a częsta bolączka tego silnika

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano

Sama pompa nie pada sama z siebie więc zapewne chodzi o popychacz :)

Typowe objawy - auto powyżej 3000-3500 obrotów traci moc, bo seryjny wkład bez popychacza nie jest w stanie wygenerować odpowiedniego ciśnienia. Mam nadzieję, że jak się rozwalił to nie narobił szkód w głowicy, bo i takie przypadki się zdarzały.

Opublikowano

Witam . Pompa wymieniona obajw ten sam . Zostawilem auto z powrotem . A ten popychacz gdzie sie znajduje i jak fachowo sie nazywa ?

Opublikowano

W starej pompie poszla membrana . W tej co zalozyl wada fabryczna . Wiec mysle ze bedzie ok teraz . Walek jest wporzadku ;) . Ale rzeczywisxcie auto przez chwile dzialalo lepiej jak na poprzedniej pompie . I stara pompa to hitachi . A tetaz pierbuga zalozyl. Mam nadzieje ze jutro juz wszystko bedzie ok ;)

Opublikowano
W starej pompie poszla membrana . W tej co zalozyl wada fabryczna . Wiec mysle ze bedzie ok teraz . Walek jest wporzadku [emoji6] . Ale rzeczywisxcie auto przez chwile dzialalo lepiej jak na poprzedniej pompie . I stara pompa to hitachi . A tetaz pierbuga zalozyl. Mam nadzieje ze jutro juz wszystko bedzie ok [emoji6]

I jak? Naprawiłeś wozidło ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Tak :) awarii ulegla pompa wysokiego cisnienia . Teraz ba nowej pompie auto odczuwalnie mocniejsze . Popychacz w dobrym stanie bo zapomnailem ze byl wymieniany 10 tys km temu . Walek tez w dobrej kondycji 

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam ten sam problem tyle ze rowno przy 4tys obrotów ? pytanie jaki koszt pompy? I druga sprawa czy jest możliwość wymiany samego zaworu/czujnika? Ktos nieudolnie próbował naprawić jak na zdj..??‍♂️??‍♂️

20181111_165224.jpg

Dodam ze auto po dluzszym postoju musi dlugo krecic nim odpali a po wykasowaniu bledu idzie normalnie czasem przez dluzszy czas a czasem od razu wywala blad i idzie tylko do 4tys obrotow zupelnie jakby nadlamana wtyczka tracila lacznosc.. ?

Edytowane przez Mareckiii
Opublikowano

Ten czujnik był chyba tylko z całą pompą

Opublikowano

A wiec jednak koszta heh oby tylko wymiana zalatwila sprawe ; )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...