Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Namiary ci wysłałem na pw.Interfejsem nic nie poradzisz bo to stary sterownik,chcąc coś zmienić to trzeba epromy przeprogramować.Czyli zabawa z wylutowaniem kości?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Helga Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Tak,chyba żę tuner wlutował podstawki to wtedy tylko podmiana i gotowe. 1
Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Bym musiał zobaczyć czy są podstawki. Ale co z przeplywka?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
Leopold27 Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 13 minut temu, Helga napisał: Namiary ci wysłałem na pw.Interfejsem nic nie poradzisz bo to stary sterownik,chcąc coś zmienić to trzeba epromy przeprogramować.Turbina ok,ale przepływkę wyłączyć albo kupić nowy oryginał(taniej wyłączyć). Wyłączyć programowo albo nową oryginał kupić. 1
Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Czyli mam wywnioskować ze przeplywka jest popsuta, a turbina sprawna?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matiasa1989 Opublikowano 24 Marca 2018 Autor Opublikowano 24 Marca 2018 Byłem zobaczyć ecu i chyba mam wlutowane podstawki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Helga Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 (edytowane) Są podstawki wymień na oryginalne epromy i zrób dynamiczny 3-11 razem.Bierz kości i do tunera niech wyłączy przepływkę. Edytowane 24 Marca 2018 przez Helga
spanky Opublikowano 24 Marca 2018 Opublikowano 24 Marca 2018 Zostaw turbo i przeplywomierz w spokoju ..... Problem lezy w modyfikacji, a nie w osprzecie .... 1
Matiasa1989 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Opublikowano 25 Marca 2018 Włożyłem stare kości i oto logi: Dynamiczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_2QBWA8.html (Stary) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_cH23Q.html (Stary) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_3SLi733.html (Stary) Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_KiJBJ.html (Stary) Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_R2PWaq.html (Stary) Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_kItRtu.html (Stary) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_V8iBX.html (Stary) Statyczny: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Of46uwk.html (Stare) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_63VId4.html (Stare) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Naku9.html (Stare) Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_uW0Y1h.html (Stare) Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_6yObnd2.html (Stare) Basic settings: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_9Uj1j3.html (Stare) Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_fvT83.html (Stare) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_62FJg.html (Stare) Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Pp4gM.html (Stare)
Leopold27 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 20 godzin temu, spanky napisał: Zostaw turbo i przeplywomierz w spokoju ..... Problem lezy w modyfikacji, a nie w osprzecie .... Kolega na pewno ci pomoże,sam robiłem softy u niego i zero problemów z samochodami. 1
Matiasa1989 Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Temat uważam za zamknięty, kolega spanky ogarnął mi nowy soft i moc wg kpower wrosła do 115PS. Dzięki wszystkim za pomoc i podpowiedzi. Dodam jeszcze najnowsze logi dla potomnych: Dynamiczny: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_dxhaej.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_lK8Sy5.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_tkHSw.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_Wnn248H.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_FcK523.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_f4c2YOG.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_522FE4.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_VqgczY.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się