Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kilka pytań zmiana zawieszenia z 1ba na 1be


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, zmiana zawieszenia z 1ba  na 1be amortyzatory+ sprężyny eibach pro kit -30/35 + odboje i osłony czy to wystarczy czy  trzeba coś jeszcze zmieniać np. Drążki stabilizatora itd??  

Czy po zmianie trzeba ustawiać geometrie i zbieżność??

Z góry dzięki?

Edytowane przez damian6158
Brak odpowiedzi
Opublikowano

Nikt nie pomoże?

 

Opublikowano

Wystarczy,co do zbieżności to ja wymieniałem w b6 z 1ba na 1be i jazda.

Opublikowano

Czasem stabilizatory są grubsze ale mocowania ich są te same więc nie musisz nic zmieniać

Opublikowano

Po każdej większej ingerencji w zawias czy układ kierowniczy wskazana jest geometria. Koszt korekty niewielki w porównaniu do ewentualnego zajechania opon》nierówne zużycie bieżnika

Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Witam, zmiana zawieszenia z 1ba  na 1be amortyzatory+ sprężyny eibach pro kit -30/35 + odboje i osłony czy to wystarczy czy  trzeba coś jeszcze zmieniać np. Drążki stabilizatora itd??  
Czy po zmianie trzeba ustawiać geometrie i zbieżność??
Z góry dzięki[emoji3]
Kupujesz pro kita robisz swapa same springi i to wszystko. Amorki od 1ba dadza rade przy tym obnizeniu. Zadnych odbojow i oslon! Tylko zmieniasz springi. I zbierznosc. Jak koledzy pisza. Koszt niewielki a nie zjedziesz opon.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...