damian6158 Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 (edytowane) Witam, zmiana zawieszenia z 1ba na 1be amortyzatory+ sprężyny eibach pro kit -30/35 + odboje i osłony czy to wystarczy czy trzeba coś jeszcze zmieniać np. Drążki stabilizatora itd?? Czy po zmianie trzeba ustawiać geometrie i zbieżność?? Z góry dzięki? Edytowane 26 Marca 2018 przez damian6158 Brak odpowiedzi
Krzy0 Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Wystarczy,co do zbieżności to ja wymieniałem w b6 z 1ba na 1be i jazda.
Wandej Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Czasem stabilizatory są grubsze ale mocowania ich są te same więc nie musisz nic zmieniać
qlimazz Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 Po każdej większej ingerencji w zawias czy układ kierowniczy wskazana jest geometria. Koszt korekty niewielki w porównaniu do ewentualnego zajechania opon》nierówne zużycie bieżnikaWysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka
GacekUK Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Witam, zmiana zawieszenia z 1ba na 1be amortyzatory+ sprężyny eibach pro kit -30/35 + odboje i osłony czy to wystarczy czy trzeba coś jeszcze zmieniać np. Drążki stabilizatora itd?? Czy po zmianie trzeba ustawiać geometrie i zbieżność?? Z góry dzięki[emoji3]Kupujesz pro kita robisz swapa same springi i to wszystko. Amorki od 1ba dadza rade przy tym obnizeniu. Zadnych odbojow i oslon! Tylko zmieniasz springi. I zbierznosc. Jak koledzy pisza. Koszt niewielki a nie zjedziesz opon.Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się