mats0n Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 witam, mam problem odnosnie falujacych obrotow na biegu jalowym w 1,9 ajm pompo wtrysk. Dzieje sie tylko wtedy kiedy samochod osiagnie 80-90 stopni, wtedy samochod popada w wibracje, obroty faluja, wystarczy ze wcisne delikatnie gazu na te 900 obrotow i problem ustepuje, slyszalem ze to moze byc pompa vacum? w linku macie jak to wyglada http://www80.zippyshare.com/v/Dsdi3RpS/file.html
mats0n Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 Problem rozwiązany, filtr paliwa do wyrzucenia i kąt synchronizacji wałka rozrządu też miał coś z tym związanego
szafa Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 U mnie podobne objawy, ale nie ważne czy silnik zagrzany czy zimny, zatrzymuje się na światłach i obroty skaczą +-50, lekkie muśnięcie gazu i uspokaja się, żadnych błędów, wymienię filtr i sprawdzę kąt, bo coraz bardziej zaczyna mi to grać na nerwach...
Langista Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 Moja siostra miała tak przy padającym wtrysku. Nalała środka do przeczyszczenia wtrysków i jak ręką odjął.
szafa Opublikowano 11 Stycznia 2019 Opublikowano 11 Stycznia 2019 2 minuty temu, Langista napisał: Moja siostra miała tak przy padającym wtrysku. Nalała środka do przeczyszczenia wtrysków i jak ręką odjął. Wtryski odpadają bo na wcześniejszych alkach było tak samo, teraz nówki hf-y 80tki.
wujaszq Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 cześć, w moim Audi A4 1.9TDI AJM 116KM po wymianie rozrządu i przestawieniu KĄTA SYNCHRONIZACJI ROZRZĄDU zaczęły falować obroty. Po wymianie rozrządu (cały komplet SKF) kąt synchronizacji skakał od 0,8 do ponad 4 ale obroty były stabilne. Wartość była za duża dlatego kąt został przestawiony na wartość od -08 do -1.5 auto stało się dużo żwawsze ale od tej pory zaczęły falować obroty. W związku z tym kąt został ustawiony jak najbliżej 0 i teraz skacze 0.6, 0.0, -0.6 i po rozgrzaniu silnika obroty zaczynają falować (+-50) co wywołuje bardzo nieprzyjemne drgania. Chciałbym zapytać co może być tego powodem skoro kąt synchronizacji jest teraz jak najbliżej 0 czyli poprawnie w porównaniu do stanu gdy przekraczał +4 (a w tedy nie było falowania obrotów), może tu występować jakaś usterka czy po prostu przestawić ten kąt bardziej na + i może falowanie ustanie natomiast silnik wtedy gorzej wkręca się na obroty. Dodam tylko, że przed wymiana rozrządu nigdy nie miałem z tym problemów. Chciałbym zapytać też co może być powodem że kąt nie stoi w miejscu 0.0 (u kolegi w 1.9 TDI AWX jest 0.0 i mimo dodawania obrotów ani drgnie) a u mnie skacze np od 0.6 do -0.6? za słaby lub za mocny naciąg paska czy zużycie materiału? Nalatane prawie 400tys. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się