kami050 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Witam Mój problem polega na tym , że pomimo wymiany skrzyni biegów (1.8t 150KM skrzynia 6 biegowa) dalej zdarza się najczęściej przy jeździe w korku ,że pierwszy bieg a rzadziej drugi ciężko wchodzi , zauważyłem ,że przy ruszaniu na jedynce i jeździe na drugim biegu lewarek porusza się w kierunku do przodu (słyszałem , że są sztywne cięgna jednakże wydaje mi się ,że jest za bardzo ciągnięty, ) i tutaj pytanie czy Panowie poduszki silnika odpowiadają za jego ciągnięcie czy wymiana samej poduszki pod skrzynią pomoże, znalazłem poduszkę febi bilstein pod silnikiem za okolo 50zł , poduszki oryginalne pod silnikiem są okropnie drogie ok 500zł sztuka , jeśli sie okaże ,że są sprawne to jestem ok 1500zł w plecy za 3 poduszki...
JawoR36 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Kupujesz 3 uzywane, dobre poduszki za 100 i sprawdzasz.
kami050 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Wlasnie jak sprawdzic czy te uzywki sa dobre...
kami050 Opublikowano 30 Listopada 2018 Autor Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam i proszę o pomoc, Mam dalej problem z jedynką i wstecznym oraz dwójką w seacie Exeo 1.8T 150KM manual 6 biegowy, elementy , które wymieniłem: 1. Skrzynia biegów. 2. Poduszka pod skrzynią 3. Mechanizm gumowy zmiany biegów od cięgien obok skrzyni 4. Wysprzęglik 5. Płyn hamulcowy 6. Sprawdzony olej w skrzyni Problem z pierwszym i drugim i wstecznym dalej jest , ciężko wchodzą , czasem wejdą ładnie 1 na 5 razy , ale często blokują , na zgaszonym brak problemów , dwójka też haczy ale mniej niż jedynka i wsteczny, panowie czy to problem ze sprzęgłem ? bo już naprawdę nie mam pomysłów, może być tak , że sprzęgło klei się do docisku przez pył i nie odbija ? i czy Panowie jak mam oryginalne sprzęgło luka to podejdzie sprzęgło sachsa? jest prawie o połowie tańsze, koło dwumasowe bym zostawił , gdyż nie wydaje oznak zużycia. Auto ma oryginalny przebieg 153tys km . link do sprzęgła sachs. : https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/419550-zestaw-sprzegla-sachs-3000951210/ a tutaj luka: https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2240550-zestaw-sprzegla-luk-623228500/ Bardzo proszę o pomoc
MemberA4 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Opublikowano 1 Grudnia 2018 13 godzin temu, kami050 napisał: Problem z pierwszym i drugim i wstecznym dalej jest , ciężko wchodzą , czasem wejdą ładnie 1 na 5 razy , ale często blokują , na zgaszonym brak problemów , dwójka też haczy ale mniej niż jedynka i wsteczny regulowane były cięgna wybieraka po wymianie skrzyni czy podłączone tak jak były bez regulacji?.... W dniu 8.04.2018 o 12:26, kami050 napisał: że przy ruszaniu na jedynce i jeździe na drugim biegu lewarek porusza się w kierunku do przodu ( odbój na pasie przednim sprawdzałeś? jego głownym zadaniem jest ograniczanie podnoszenia się silnika podczas przyspieszania
kami050 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Ja juz nie mam sily to tych mechanikow, ciegna nie wiem czy byly regulowane... Ale na postoju i zgaszonym silniku wchodza pieknie i jak jade pod gorke to tez pieknie Edytowane 1 Grudnia 2018 przez kami050
kami050 Opublikowano 2 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2018 Znacie jakiegos dobrego mechanika z okolic Tarnowa, ktory rozwiazalby problem bez wymieniania polowy auta?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się