Jump to content
IGNORED

[B5 1.8] Dziwne gwizdanie


junioropl
 Share

Recommended Posts

Cześć to jeszcze raz ja sprawdziłem wszystko jeszcze raz i sprawa wygląda troszke inaczej niż napisałem przed minutą. Gdy wciskam pedał gazu to slysze dziwny gwizd, na biegu jałowy jak i podczas jazdy.Możliwe że to pasek klinowy?? wcześcniej pisałem że to po wciśnięciu sprzęgła ale jednak nie.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura

to turbosprężarka :lol::lol:

a tak na poważnie to świszczy tylko po dodaniu gazu? Na jałowym nic absolutnie nie słychać?

Link to comment
Share on other sites

Popękany kolektor wydechowy ?

U nas on jest przyczyną gwizdu, a piszczy pasek ..

Link to comment
Share on other sites

Cześć to jeszcze raz ja sprawdziłem wszystko jeszcze raz i sprawa wygląda troszke inaczej niż napisałem przed minutą. Gdy wciskam pedał gazu to slysze dziwny gwizd, na biegu jałowy jak i podczas jazdy.Możliwe że to pasek klinowy?? wcześcniej pisałem że to po wciśnięciu sprzęgła ale jednak nie.

Ja dziwny gwizd/swist (niezbyt glosny) slysze podczas jazdy przy ok 3000 obr (najlepiej slyszalny na 3 biegu ;)

Zadnych innych efektow ubocznych. Zagadam mechaniora, jak sie wybiore w koncu.

A.

Link to comment
Share on other sites

Mam nadzieje że to nic poważnego mam podobnie jak Ty Cabson na 3 biegu jest bardziej słyszalne tak mi sie wydaje ale ogólnie to przeszkadza podczas jazdy więc też będę się musiał wybrać do mechanika bo ogólnie mam problemy z przyśpieszeniem również, jak wciskam gaz na 3 biegu przy 3000 obrotach to w ogóle nie przyśpiesza nawet jak dojdzie do 5000 obrotów to on po prostu jedzie ale nie czuć w ogóle przyśpieszenia. Na pewno muszę olej wymienić świece no i może przepustnicę przeczyścić nie wiem co jeszcze da sie zrobić chyba będę musiał do serwisu zajrzeć.Jak przekraczam 120 km/h to strasznie buczy...Jak będziesz wiedział Cabson coś więcej to daj znać...Pozdro

Link to comment
Share on other sites

nie krece powyzej 3000 jak jest zimy i wierz mi umiem zadbac o silnik i turbine, ale jak zalozmy po 3-5 minutach jazdy troche jej wstawisz to jest taki gwiz a jak juz osiagnie tyemp robocza to jest ok?

Link to comment
Share on other sites

hyba ten typ tak ma, bo umnie jest podobnie na zimnym jest słyszalny lekki świst a jak sie rozgrzeje też jest świst tylko o innym charakterze u kumpla jest podobnie wiec tak pewnie musi być.ja na zimnym go nie krece do 3000

Link to comment
Share on other sites

U mnie też gwizdało w okolicy 3000 obr. tylko, że praktycznie na każdym biegu. Sprawdźcie rolkę od napinacza paska wielorowkowego. U mnie wymiana tej rolki pomogła. Pomimo, że nie miała ona wyczuwalnego luzu to jednak przy tej prędkości obrotowej "jęczała".

Link to comment
Share on other sites

Ja juz calkiem zapomnialem o tym...

Albo samo zniklo, albo sie przyzwyczailem. Sprawdze dopiero w marcu, jak wroce z delegacji, bo poki co, to zona sobie jezdzi autkiem.

pozdrawiam

Andrzej

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...