Aneta33 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Co u Pana w końcu wyszło? Tzn co było przyczyną? Mam ten sam problem...
Tricky Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Miałem identyczną sytuacje, wymieniałem wszystko co mogło mieć coś z tym wspólnego. Wymieniłem regulator napięcia i wszystko wróciło do normy.
Milosz92 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Witam, mam taka sama sytuacje w Audi A4 B7 1.6 lpg. Wymirnilem juz wszystko co moglem a problem jest taki sam. Roznica jest taka ze problem z odpaleniem jest na PB samochod chcac zapalic trzyma 400~ obrotow praktycznie nie kreci. Gdy chce go wtedy odpalic awaryjnie na LPG odpala od pierwszego razu. Wymienilem juz; Pompe paliwa, regulator cisnienia paliwa, cewke, przewody, swiece, filtr paliwa, czujnik polozenia walu, czujnik polozenia rozrzadu. Dodam ze mam identyczny blad jak kolega wyzej z katalizatorem. Jakies pomysly?
wielkiszu666 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 A czujnik temperatury bym wymienil. Tez mialem problem z odpaleniem. Krecil krecil dlawil sie w koncu zapalal. Po wymianie czujnika problem znikl. Czujnik dawal zly sygnal i dostawal za duzo paliwa zalewal go nie mogl odpalic.
Milosz92 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 19 godzin temu, wielkiszu666 napisał: A czujnik temperatury bym wymienil. Tez mialem problem z odpaleniem. Krecil krecil dlawil sie w koncu zapalal. Po wymianie czujnika problem znikl. Czujnik dawal zly sygnal i dostawal za duzo paliwa zalewal go nie mogl odpalic. Czesc, o jakim czujniku dokladnie mowisz? Temperatury czego? Wczoraj podmienilem jeszcze sterownik LPG, i dzisiaj wymienie przekaznik pompy. Moze to co pomoze.
przem8 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Czujnik g62. Reduktor nie piszcza gazu w kolektor?
Milosz92 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Godzinę temu, przem8 napisał: Czujnik g62. Reduktor nie piszcza gazu w kolektor? Nie reduktor sprawdzony, odpiwlem na noc wezyk i rano taka sama sytuacjw bylw.
wielkiszu666 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Zielony czujnik temparatury. Znajduje sie kolo przeplywki za silnikiem od gory. Mniej wiecej bo nie pamietam dokladnie w ktorym miejscu ale bez problemu znajdziesz
bodzio.c Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Spróbuj odłączyć instalacje gazową i pojeździć trochę na PB. Jest duże prawdopodobieństwo że to ona jest problemem. Zakręć zawór na zbiorniku gazu, pojeździj trochę tylko na PB i sprawdź czy problem dalej występuje. 1
Milosz92 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Opublikowano 25 Sierpnia 2019 2 godziny temu, bodzio.c napisał: Spróbuj odłączyć instalacje gazową i pojeździć trochę na PB. Jest duże prawdopodobieństwo że to ona jest problemem. Zakręć zawór na zbiorniku gazu, pojeździj trochę tylko na PB i sprawdź czy problem dalej występuje. Robilem to juz i wiem ze problem jest na pb. Bardziej juz mysle czy sterownik komputera nie jest padniety i moze on podaje boedne odczyty.
wielkiszu666 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 W dniu 25.08.2019 o 12:50, Milosz92 napisał: Robilem to juz i wiem ze problem jest na pb. Bardziej juz mysle czy sterownik komputera nie jest padniety i moze on podaje boedne odczyty. A ten czujnik temp wymieniles?
Milosz92 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Cześć, wymienilem dzisiaj przekaznik pompy paliwa (mialem pewne problemy bo sruba od wycieraczki sie zapiekla, a sciagacz mi sie zlamal). i dodatkowo wymienilem ten czujnik temperatury. Ale powiem wam ze po wymianie sterownika lpg, nie mialem poki co problemu z odpaleniem - jednak temperatura na dworze zawsze gdy chcialem odpalic byla wysoka, nie padal w ogole deszcz wiec chce to badac dalej. Jezeli nie bedzie problemu do polowy miesiaca to dam wam znac. Tak czy siak poki co wymienilem: - czujnik polozenia walu korbowego - czujnik polozenia walka rozrzadu - cewke - swiece - przewody - przekaznik pompy paliwa - pome paliwa (cala z koszem) - regulator cisnienia paliwa - sonde za katalizatorem - sterownik LPG - filtr paliwa Jezeli ten problem dalej bedzie wystepowac to ja juz serio nie bede mial pomyslow, ale miejmy nadzieje ze to byl ten sterownik lub przekaznik. bede obserwowac i dam znac.
Tricky Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 U mnie te same objawy, ostatnią rzeczą która wymieniłem jest przekaźnik, również się tu odezwę jak się poprawi(mam nadzieje). Pozdrawiam.
kooleess Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) zauważcie że ten problem z odpaleniem jest zawsze przy dużym wcześniejszym obciążeniu,szczególnie jak skręcamy kierownicą do oporu np. pod sklepem itp.wg.mnie jest to chwilowy spadek napięcia który coś rozstraja w ecu,sprawdzałem na multimetrze.Może to głupie ale mi w odpaleniu pomaga odkręcenie korka wlewu oleju i to za każdym razem.U mnie w każdym przypadku na jałowym jak skręce do oporu to zgaśnie i juz nie odpali póki nie odkręce korka.Na temat tych silników można napisać książkę,odma,podciśnienia,wibracje,wyginająca się pokrywa zaworów plastikowa ,auto za prawie 100 tysi to jakaś kpina.Mam zamiar podmienić alternator na 140stkę,ale pewnie nic to nie da. Edytowane 11 Listopada 2019 przez kooleess
Tricky Opublikowano 15 Listopada 2019 Opublikowano 15 Listopada 2019 U mnie ostatecznie pomogła wymiana cewki, okazało się że dawała zbyt słabe napięcie. Po wymianie przejechałem już ponad 1000km i żadnego problemu.
kooleess Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 A jaką założyłeś,u mnie jest już druga,ale też chyba szwankuje,widziałem zielonkawy nalot na cewce pod fajką 3 i 1,na trzecim wypada czasem zapłon.Zwróć uwagę na uszczelkę przepustnicy z kolektorem,u mnie się pociło i kapało bezpośrednio na cewkę.Na razie wymieniłem przewód wys.nap. 3 cyl.bo roczny rozleciał się(Bosch).Nowa uszczelka jest 0,5 mm grubsza.42 zł.tylko ori. 1
Tricky Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 U mnie również był zielonkawy nalot a cewkę założyłem firmy behr
kooleess Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 A czy falowanie obrotów wcześniej miałeś przed wymianą cewki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się