Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.6 102KM raz na jakiś czas nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To brak pomyslu juz. 

Opublikowano

Co u Pana w końcu wyszło? Tzn co było przyczyną? Mam ten sam problem... 

Opublikowano

Miałem identyczną sytuacje, wymieniałem wszystko co mogło mieć coś z tym wspólnego. Wymieniłem regulator napięcia i wszystko wróciło do normy.

Opublikowano

Witam, mam taka sama sytuacje w Audi A4 B7 1.6 lpg. Wymirnilem juz wszystko co moglem a problem jest taki sam. Roznica jest taka ze problem z odpaleniem jest na PB samochod chcac zapalic trzyma 400~ obrotow praktycznie nie kreci. Gdy chce go wtedy odpalic awaryjnie na LPG odpala od pierwszego razu.

Wymienilem juz;

Pompe paliwa, regulator cisnienia paliwa, cewke, przewody, swiece, filtr paliwa, czujnik polozenia walu, czujnik polozenia rozrzadu.

Dodam ze mam identyczny blad jak kolega wyzej z katalizatorem.

Jakies pomysly?

Opublikowano

A czujnik temperatury bym wymienil. Tez mialem problem z odpaleniem. Krecil krecil dlawil sie w koncu zapalal. Po wymianie czujnika problem znikl. Czujnik  dawal zly sygnal i dostawal za duzo paliwa zalewal go nie mogl odpalic. 

Opublikowano
19 godzin temu, wielkiszu666 napisał:

A czujnik temperatury bym wymienil. Tez mialem problem z odpaleniem. Krecil krecil dlawil sie w koncu zapalal. Po wymianie czujnika problem znikl. Czujnik  dawal zly sygnal i dostawal za duzo paliwa zalewal go nie mogl odpalic. 

Czesc, o jakim czujniku dokladnie mowisz? Temperatury czego? 

Wczoraj podmienilem jeszcze sterownik LPG, i dzisiaj wymienie przekaznik pompy. Moze to co pomoze. 

Opublikowano

Czujnik g62. Reduktor nie piszcza gazu w kolektor?

Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał:

Czujnik g62. Reduktor nie piszcza gazu w kolektor?

Nie reduktor sprawdzony, odpiwlem na noc wezyk i rano taka sama sytuacjw bylw.

Opublikowano

Zielony czujnik temparatury. Znajduje sie  kolo przeplywki za silnikiem od gory. Mniej wiecej bo nie pamietam dokladnie w ktorym miejscu ale bez problemu znajdziesz

Opublikowano

Spróbuj odłączyć instalacje gazową i pojeździć trochę na PB. Jest duże prawdopodobieństwo  że to ona jest problemem. Zakręć zawór na zbiorniku gazu, pojeździj trochę tylko na PB i sprawdź czy problem dalej występuje.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
2 godziny temu, bodzio.c napisał:

Spróbuj odłączyć instalacje gazową i pojeździć trochę na PB. Jest duże prawdopodobieństwo  że to ona jest problemem. Zakręć zawór na zbiorniku gazu, pojeździj trochę tylko na PB i sprawdź czy problem dalej występuje.

Robilem to juz i wiem ze problem jest na pb. Bardziej juz mysle czy sterownik komputera nie jest padniety i moze on podaje boedne odczyty. 

Opublikowano
W dniu 25.08.2019 o 12:50, Milosz92 napisał:

Robilem to juz i wiem ze problem jest na pb. Bardziej juz mysle czy sterownik komputera nie jest padniety i moze on podaje boedne odczyty. 

A ten czujnik temp wymieniles?

Opublikowano

Cześć,

wymienilem dzisiaj przekaznik pompy paliwa (mialem pewne problemy bo sruba od wycieraczki sie zapiekla, a sciagacz mi sie zlamal). i dodatkowo wymienilem ten czujnik temperatury.

Ale powiem wam ze po wymianie sterownika lpg, nie mialem poki co problemu z odpaleniem - jednak temperatura na dworze zawsze gdy chcialem odpalic byla wysoka, nie padal w ogole deszcz wiec chce to badac dalej.

Jezeli nie bedzie problemu do polowy miesiaca to dam wam znac.

Tak czy siak poki co wymienilem:

- czujnik polozenia walu korbowego

- czujnik polozenia walka rozrzadu

- cewke 

- swiece 

- przewody

- przekaznik pompy paliwa

- pome paliwa (cala z koszem)

- regulator cisnienia paliwa

- sonde za katalizatorem

- sterownik LPG

- filtr paliwa

 

Jezeli ten problem dalej bedzie wystepowac to ja juz serio nie bede mial pomyslow, ale miejmy nadzieje ze to byl ten sterownik lub przekaznik. bede obserwowac i dam znac.

Opublikowano

U mnie te same objawy, ostatnią rzeczą która wymieniłem jest przekaźnik, również się tu odezwę jak się poprawi(mam nadzieje). 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

zauważcie że ten problem z odpaleniem jest zawsze przy dużym wcześniejszym obciążeniu,szczególnie jak skręcamy kierownicą do oporu np. pod sklepem itp.wg.mnie jest to chwilowy spadek napięcia który coś rozstraja w ecu,sprawdzałem na multimetrze.Może to głupie ale mi w odpaleniu pomaga odkręcenie korka wlewu oleju i to za każdym razem.U mnie w każdym przypadku na jałowym jak skręce do oporu to zgaśnie i juz nie odpali póki nie odkręce korka.Na temat tych silników można napisać książkę,odma,podciśnienia,wibracje,wyginająca się pokrywa zaworów plastikowa ,auto za prawie 100 tysi to jakaś kpina.Mam zamiar podmienić alternator na 140stkę,ale pewnie nic to nie da.

Edytowane przez kooleess
Opublikowano

U mnie ostatecznie pomogła wymiana cewki, okazało się że dawała zbyt słabe napięcie. Po wymianie przejechałem już ponad 1000km i żadnego problemu.

Opublikowano

A jaką założyłeś,u mnie jest już druga,ale też chyba szwankuje,widziałem zielonkawy nalot na cewce pod fajką 3 i 1,na trzecim wypada czasem zapłon.Zwróć uwagę na uszczelkę przepustnicy z kolektorem,u mnie się pociło i kapało bezpośrednio na cewkę.Na razie wymieniłem przewód wys.nap. 3 cyl.bo roczny rozleciał się(Bosch).Nowa uszczelka jest 0,5 mm grubsza.42 zł.tylko ori.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

U mnie również był zielonkawy nalot a cewkę założyłem firmy behr

Opublikowano

A czy falowanie obrotów wcześniej miałeś przed wymianą cewki?

Opublikowano

Nie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...