Noix Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 ja w chwili obecnej muszę zrezygnować, wakacyjny fundusz mi nijak nie pozwala teraz na zakup kata ? myślałem, że trochę dłużej będzie trwało szukanie tej ilości osób.
bartez80 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Na razie zaliczkę wpłaciłem 3 osoby .
bartez80 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 zaliczke wplacily 4 osoby ,jedna się na razie wykruszyła ,tak więc czekam na ostatnia wpłate i zamawiam ,katy .
GRADIENT Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Niech się dystrybutor określi czy przy mocy 250KM i silniku 1.8t to będzie euro4 bo według mnie nie. 1
bartez80 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2018 10 godzin temu, GRADIENT napisał: Niech się dystrybutor określi czy przy mocy 250KM i silniku 1.8t to będzie euro4 bo według mnie nie. Jutro zerknę w to pismo jakie od niego otrzymałem....
bartez80 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2018 W dniu 20.08.2018 o 08:07, GRADIENT napisał: Niech się dystrybutor określi czy przy mocy 250KM i silniku 1.8t to będzie euro4 bo według mnie nie. A więc w piśmie od dystrybutora mam takie info ,że katalizatory spełniają norme euro 4 silnikach do pojemności 2,5 L mocy 200 koni ,przy prawidłowym użytkowaniu całego układu wydechowego. natomiast podczas pierwszej rozmowy telefonicznej ,uzyskałem taka samą informację ,otaz ,dodatkową ,w której zapewniali ,ze jeżeli pojemność silnika mniejsza ,to większą moc ogarnie w tej normie euro 4 ten katalizator ,jeżeli te parametry ,pojemności ,czy mocy zostaną przekroczone ,to wtedy już tylko norma euro 3 . Norma EURO 3 obowiązuje we wszystkich autach od roku 2000 do 2006 Norma EURO 4 obowiązuje we wszystkich autach od toku 2006 do 2009 Tak więc jak widać wszystkie B6 tki smiało można kręcić wyżej niż podaje to dystrybutor ,natomiast B7 tki trzeba już robić ostrożnie . Ale teraz inne fakty na świeżo , kolega posiadający a6 c6 z silnikiem 2,0 TFSI po programie ,o mocy jak twierdzi ponad 250 HP ,nie przeszedł przeglądu ostatnio ,bo miał już wcześniej przez poprzednika wstawiony Downpipe ,szybko mu wstawiłem kata i bez problemu przeszedł przegląd . Kolejną sprawą jest to jak ktoś zrobi mapę mapę ,bo jak będzie mocno podlane ,albo będzie inna usterka w silniku ,to nawet katalizator ,ze "złota" nie pomoże .
moras22 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 a jak mam v6 i dwa katy to tez potrzebne sa dwa katy i musze kupic dwa takie jak tutaj??
bartez80 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Godzinę temu, moras22 napisał: a jak mam v6 i dwa katy to tez potrzebne sa dwa katy i musze kupic dwa takie jak tutaj?? no raczej tak.
bartez80 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 (edytowane) A więc tak koledzy ,sportowe katy do silników 1,8 t już gotowe ,w poniedziałek możliwa wysylka ,wszyscy co wpłacili zaliczki ,proszeni sa o podesłanie danych do wysylki wraz z numerem tel ,oraz o sposobie wysylki ,czy ma być to pobranie ,czy przedpłata na moje konto . całkowity koszt takiego kata dla forum wuniosl dokładnie 770 pln silnik 1,8 t i 870 pln silnik 2,0 tfsi , udało się uzyskać rabat na poziomoe 80 pln na jednej sztuce katalizatora ,niestety nie było ich 10 sztuk ,bo niektóre osoby się wykruszyły ,ale i tak wyszło nieźle … tutaj fotka na moim fanpage po weekendzie zabieram się za katy ,do 2,0 tfsi ... Edytowane 25 Sierpnia 2018 przez bartez80
GRADIENT Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Zastanawiam się nad kwestią zakupu ale myślę czy jak teraz zrobię program z DP a potem zamienie DP na DP z katem to czy trzeba będzie robić jakąś korektę softu czy nic nie szkodzi jeździć. Wiadomo że minimalnie koni i niutów ubędzie bo jakaś tam restrykcja będzie na kacie sportowym. Ale czy można tak zrobić i trzeba robić korektę czy nie. Chciałbym najpierw wydać kasę na soft a potem zamienić dp na dp z kat. Jeżeli trzeba będzie robić korektę to zamawiam u Bartka teraz dp i kat, a jak nie to i tak przed końcem roku kupię i wymienię dp+kat.
bartez80 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Raczej korekta wskazana ...
Poooolek Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 Wszystko git, montaż jest praktycznie bezproblemowy a wykonanie na najwyższym poziomie (musiałęm lekko splanować flansze od strony turbo bo spaw Ci wyszedł do zewnątrz i bałem się o spasowanie płaskie-płaskie), zobaczymy na przeglądzie za 2 tygodnie jak spalinki. Restrykcji nie ma w stosunku do pustej puchy, jedzie tak samo, ciut wcześniej się zbiera. Śruby w komplecie to duży plus. Jakiej średnicy dałeś rurę od strony wydechu? Muszę wyspawać sobie kontynuację downpipe bo z serią robi się brzydki uskok a zapomniałem zmierzyć. Żebyś mógł się udoskonalać: Otwóry w uszczelce od strony turbo, za małę, montaż niemożliwy (trzeba powiekszyć lekko, mysle ze tak 2-3mm na średnicy wystarcza). Otwory na flanszy od strony wydechu są lekko przekoszone, moglbyś robić ciut większą żeby nie sprawiały problemu Btw. przez pierwsze 10km waliło spalenizną, I nie wiem czy to kwestia CATa czy kwestia pasty której użyłem, ale jeśli wszystko złożycie i zacznie śmierdzieć to się nie przejmujcie za szybko :) Btw, ładnie zmieniają kolorek te śruby i CAT po nagrzaniu ;)
bartez80 Opublikowano 12 Września 2018 Autor Opublikowano 12 Września 2018 5 godzin temu, Poooolek napisał: Wszystko git, montaż jest praktycznie bezproblemowy a wykonanie na najwyższym poziomie (musiałęm lekko splanować flansze od strony turbo bo spaw Ci wyszedł do zewnątrz i bałem się o spasowanie płaskie-płaskie), zobaczymy na przeglądzie za 2 tygodnie jak spalinki. Restrykcji nie ma w stosunku do pustej puchy, jedzie tak samo, ciut wcześniej się zbiera. Śruby w komplecie to duży plus. Jakiej średnicy dałeś rurę od strony wydechu? Muszę wyspawać sobie kontynuację downpipe bo z serią robi się brzydki uskok a zapomniałem zmierzyć. Żebyś mógł się udoskonalać: Otwóry w uszczelce od strony turbo, za małę, montaż niemożliwy (trzeba powiekszyć lekko, mysle ze tak 2-3mm na średnicy wystarcza). Otwory na flanszy od strony wydechu są lekko przekoszone, moglbyś robić ciut większą żeby nie sprawiały problemu Btw. przez pierwsze 10km waliło spalenizną, I nie wiem czy to kwestia CATa czy kwestia pasty której użyłem, ale jeśli wszystko złożycie i zacznie śmierdzieć to się nie przejmujcie za szybko Btw, ładnie zmieniają kolorek te śruby i CAT po nagrzaniu niestety co do uszczelek ,to nie mam na to wpływu ,czasami przychodzą z normalnymi otworami ,a czasami z deko mniejszymi ( zawsze zamawiam ten sam numer) co do otworów we flanszy ,to w jakim sensie sa przekoszone,jestes piwrwsza osoba na ponad 100 wykonanych downpipe i w tym samym katów (bo flansze ida z jednego projektu w auto cad) która ma z tym problem. srednica rury to 70x2 mm
Poooolek Opublikowano 13 Września 2018 Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) Nie mam problemu z flanszą ale... śruby nie leżą prostopadle do flanszy po skreceniu, jedna zawsze jest lekko po skosie bo pozycja otworu wypadła Ci lekko po promieniu, ale może to tylko mój przypadek W każdym razie wykonanie jest bdb I Cat już przerabia CO na CO2 Czy Rurę dalej tj: flansza przy plecionce, plecionka i potem zejście do środkowego tłumika na 2 rureczki, też byś mógł wyspawać? Edytowane 13 Września 2018 przez Poooolek
bartez80 Opublikowano 13 Września 2018 Autor Opublikowano 13 Września 2018 3 godziny temu, Poooolek napisał: Nie mam problemu z flanszą ale... śruby nie leżą prostopadle do flanszy po skreceniu, jedna zawsze jest lekko po skosie bo pozycja otworu wypadła Ci lekko po promieniu, ale może to tylko mój przypadek W każdym razie wykonanie jest bdb I Cat już przerabia CO na CO2 Czy Rurę dalej tj: flansza przy plecionce, plecionka i potem zejście do środkowego tłumika na 2 rureczki, też byś mógł wyspawać? wysyłkowo takiej rury niestety nie ogarne ,nie ty pierwsy mnie o to pytasz ,może gdyby zebrala się pokazna ilość osob ,to wtedy bym zainwestowal kase i czas na wykonanie odpowiedniego szablonu ,żeby ,wlasnie takie cos wykonywać ,ale na obecna chwile niestety ,wysyłkowo tego nie robie.
Poooolek Opublikowano 14 Września 2018 Opublikowano 14 Września 2018 Mysle że jak zalozysz taki temat to ludzie sie znajdą bo obecnie ten CAT z DP czy samo DP I zostawienie seryjnej rury dalej jest troche bez sensu... patrząc na zaburzenia przepływu. Działa ale mogłoby działać lepiej. Powinno się to zrobić za 1 zamachem I pozamiatane.
bartez80 Opublikowano 14 Września 2018 Autor Opublikowano 14 Września 2018 6 godzin temu, Poooolek napisał: Mysle że jak zalozysz taki temat to ludzie sie znajdą bo obecnie ten CAT z DP czy samo DP I zostawienie seryjnej rury dalej jest troche bez sensu... patrząc na zaburzenia przepływu. Działa ale mogłoby działać lepiej. Powinno się to zrobić za 1 zamachem I pozamiatane. zgadzam się z toba ,można wszystko zrobić lepiej ,po zamontowaniu takiej rury ,przydał by się wydech i tak dalej i tak dalej... downpipy wykonuje i sprzedaje (tak samo katy ) dla tego forum w naprawdę dobrych pieniądzach ,natomiast wykonanie takiego szablonu ,pod kolejny produkt ,to dla mnie koszta zedu 2000 pln ,dlatego musial bym mieć od razu pewnośc ,ze takie rury mi się zwrócą w przeciągu miesiąca ,a nie roku ,bo ja niestety po prostu z tego utrzymuje rodzine i nie robie tego w piwnicy ,po pracy.... tylko robie jeszcze inne projekty ,swapy itp.
bartez80 Opublikowano 29 Września 2018 Autor Opublikowano 29 Września 2018 Panowie ,jak tam się sprawują katy???? pisać smialo spostrzeżenia ! pozdrawiam.
sky2k Opublikowano 20 Października 2018 Opublikowano 20 Października 2018 pytanie laika, czym różni się ori kat od DP z katem ?? zastanawiam się na DP bo w planach more power, ale z drugiej strony chciałbym przechodzić badanie bez problemów i w gre wchodzi tez dp z katem, i jakie są odczucia DP z katem w silnikach 1.8t 250km ? podzieli się ktoś ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się