Camillo Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Wyskoczyly mi wczoraj 2 bledy wczesniej szukalem przyczyn bogatej mieszanki a teraz to 16683 turbosprezarka podcisnienia i niska sprawnisc katalizatora bank 1
przem8 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Masz lpg w aucie? Sprawdź szczelność, wężyki przy turbo i dv. Jakieś logi by się przydały (2+33, 115+118), bo tak to wróżenie z fusów.
Camillo Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Nie mam lpg weze i dv ok parametry z komp.gr 2 : obroty 760 Obciazenie 28% Sredni czas wtrysku 2.6-2.08 ms Masa powietrza 2.81g/s Grupa 33 Regulacja lambda 1. -8% Somda lambda 1. 1.5V Gr 115 Wartosc wzorcowa cisnienia doladowania 990.0millibar Cisnienie doladowania 990.0 millibar Gr 118 Temp powietrza dolotowego 42stopnie Pozycja zaworu przepustnicy spalin turbo 0% Zawor wstepny przepustnicy cisnienia dadowania 990.0 millibar. Obroty spadly do 720 Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez Camillo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się