Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrzebuje diagnozy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyskoczyly mi wczoraj 2 bledy wczesniej szukalem przyczyn bogatej mieszanki a teraz to 16683 turbosprezarka podcisnienia i niska sprawnisc katalizatora bank 1

Opublikowano

Masz lpg w aucie? Sprawdź szczelność, wężyki przy turbo i dv. Jakieś logi by się przydały (2+33, 115+118), bo tak to wróżenie z fusów.

Opublikowano (edytowane)

Nie mam lpg weze i dv ok parametry z komp.gr 2 : obroty 760

Obciazenie 28%

Sredni czas wtrysku 2.6-2.08 ms

Masa powietrza 2.81g/s

Grupa 33

Regulacja lambda 1.  -8%

Somda lambda 1.  1.5V

Gr 115

Wartosc wzorcowa cisnienia doladowania 990.0millibar

Cisnienie doladowania 990.0 millibar

Gr 118

Temp powietrza dolotowego 42stopnie

Pozycja zaworu przepustnicy spalin turbo 0%

Zawor wstepny przepustnicy cisnienia dadowania 990.0 millibar.  Obroty spadly do 720

Edytowane przez Camillo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...