Luxon22 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Zastanawiam się czy to normalne zjawisko. Zasięgając porad u mechaników stwierdzali, że jest odma lub przedmuch i dół silnika do roboty... po wyciągnięciu bagnetu czy odkręceniu korka słychać syknięcie. Nie jest to mój filmik lecz w moim przypadku podobnie to wygląda . Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tracer39 20 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 jeżeli chodzi o tą mgiełkę po odkręceniu korka to normalne ponieważ góra silnika w pd jest smarowana mgłą olejową i jest to normalne, jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) A zasysa/wypycha korek lub bagnet? Aż tak to nie powinno dymić, zacznij od odmy. Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luxon22 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) Korka nie zasysa ewentualnie tylko skacze jak sie go odkręci. Jesli chodzi o bagnet to siedzi jak siedzial tylko wyglada jakby olej nim wypływał, nie sa to zawrotne ilosci ale jednak wydaje mi sie to dziwne. Dodam jeszcze ze mam ubytek oleju do ok. Litra moze ciut mniej na 6000 km, oraz błąd turbiny- jak wyszło błędna geometria i przeładowanie, czasem wchodzi w stan awaryjny. Ogolnie silnik pali i pracuje równo, nie wyczuwam spadku mocy, oraz zmian w przyspieszeniu Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez Luxon22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Poczytaj ten temat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luxon22 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Taka diagnoza padła dzisiaj w warsztacie, bo przy 4tys wyskoczył bagnet i silnik w oleju, przy okazji szklanki do wymiany, maja podjąć próbę wyczyszczenia jakimś preparatem. Zastanawiam sie czy jest możliwe skuteczne wyczyszczenie. Ta pokrywa ma tendencje do wypaczania się ?? Bo poci mi sie z jednej strony. Rozumiem, że tylko wymiana na nową zostaje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki 5 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Były na forum tematy o próbie czyszczenia,ale nie był to skuteczny zabieg.Miałem to samo,wymieniłem na nówkę i śmigam dalej,z mam już na budziku 471 tysia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luxon22 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 A gdzie zamawiałeś nową ? Bo na allegro mało pewnie sie czuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się