piotrek01 Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Opublikowano 21 Lutego 2009 Podepnę się bo tez mam problem z paskiem który nie miłosiernie piszczy. Chodzi mi o alternator, jeden znajomy powiedział mi że w dieslach powinny być koła pasowe ze sprzęgiełkiem. Jednak w mojej 1Z z 95r nie mam sprzęgiełka tylko zwykłe koło pasowe, czy jest to błąd przy wymianie?? (Ja jeszcze tego koła nie ruszałem) czy akurat w tych modelach tak jest? Dodam że alternator firmy BOSCH. Ojciec kolegi miał taki sam problem z alternatorem . Prawdopodobnie na początku produkcji ładowali alternatory od B4 baz sprzęgiełka ,ale chyba da się założyć samo sprzęgiełko .W poniedziałek zapytam kumpla jak to zrobili
piotrek01 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Opublikowano 24 Lutego 2009 Tak jak mówiłem wymienił samo koło,cena jakieś 120zł+wymiana
oktawiusz5 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 koledzy jak zdjąć koło pasowe z alternatora ( koło ze sprzęgiełkiem )
rikardo Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 koledzy jak zdjąć koło pasowe z alternatora ( koło ze sprzęgiełkiem ) Musisz mieć specjalny klucz, którym je odkręcasz KLUCZ DO SPRZĘGIEŁKA ALTERNATORA BOSCH VW / AUDI (2573897769) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. lub taki ALTERNATOR KLUCZ ALTERNATORA VW AUDI MERCEDES T50 (2574842979) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. torxem przytrzymujesz wirnik a nasadką odkręcasz koło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się