dzikasz Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam jeśli ktoś pamięta to miałem problemy z dławieniem się samochodu przy starcie, i ogólnie był zamulony (i Jest). Dziś wyjąłem przepływomierz i jakież było moje zdziwienie a na nim nie ma drucika jest tylko sam element plastikowy i z niego wystają dwie nóżki takie ja do włożenia kabelka i wlutowania go. Chyba tam powinien byś jakiś element? Czy to możliwe aby samochód wogóle jeździł jeśli nie ma tego elementu? ;( [br]Dopisany: 10 Luty 2009, 17:51_________________________________________________Nie mam dokładnie w swoim przepływomierzu elementu widocznego na zdjęciu tego z czerwonym jakimś oporniczkiem: http://img235.imageshack.us/my.php?image=img4445gz0.png
Dev Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 chyba bedziesz musiał kupic nowy :confused4: auto bedzie jezdzic, choc licho jak w twoim przypadku
M3I Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 Silnik pracuje w trybie awaryjnym . spadnie moc , zuzycie paliwa zwykle wzrośnie.
fend18 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 powinno to wyrzucic na vagu jako blad a na pewno juz w logach dynamicznych.
Kubeł Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 No w końcu znalazłeś prawdopodobnie sprawcę całego zamieszania. Zrób to i przekonaj się co ten silnik potrafi :>.
dzikasz Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 Kubeł, a jak byś był na tyle dobry i miał kiedyś chwilkę czasu to spojrzał byś na swój przepływomierz, bo na allegro ktoś ma co prawda do innego silnika ale są tam tylko nóżki do tego oporniczka, a jak ty masz ;(
mateogda Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Czy przepływomierz na zdjęciu jest od silnika AMB? Czy vag wyrzuca błędy? Niektóre przepływomierze mają wbudowany czujnik temp. zasysanego powietrza (może on być zrealizowany za pomocą diody widocznej na zdjęciu), w silnikach turbodoładowanych mierzy się temp. po turbinie i IC, więc ów czujnik występuje jako osobny element.
dzikasz Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 nie na zdjęciu jest inny przepływomierz, zdjęcie jest tylko poglądowe. U mnie nie ma tej diody natomiast są metalowe nużki wystające aby ją zamontować, czy to możliwe. dziś już byłem w sklepie z przepływomierzami i powiedzieli, że to troszkę dziwne,
szogun0 Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 I tak ma być. Mateogda już wyjaśnił sprawę. W silnikach 1.8T czujnik temp. jest w innym miejscu. A obudowa przepływomierza jest uniwersalna. I nie ma tam drucików żadnych, bo to jest przepływomierz HFM - z gorącą płytką. Szukaj dalej.
Kubeł Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Kubeł, a jak byś był na tyle dobry i miał kiedyś chwilkę czasu to spojrzał byś na swój przepływomierz, bo na allegro ktoś ma co prawda do innego silnika ale są tam tylko nóżki do tego oporniczka, a jak ty masz ;( Rzucić okiem mogę, ale wolę go nie ruszać, więc nie wiem na ile moja pomoc ci się przyda. W silnikach AMB w przepływomierzu siedzi w środku czujnik. Tak mówi ETKA. Być może masz wypruty ten czujnik.[br]Dopisany: 12 Luty 2009, 09:53_________________________________________________Teraz dopiero rzuciłem okiem na zdjęcie, które zamieściłeś. To jest właśnie ten czujnik, który wchodzi do przepływomierza, ale czy kompletny i sprawny - kto to wie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się