Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 1.8t bfb poprawny stan oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, mam do was pytanie jak sprawdzić dokładnie stan oleju w silniku 1.8t bfb w audi a4 b7 ? 

Bo jedni piszą że na zimnym inni że na ciepłym. 
I jaki powinien być jego stan ? 
Zakropkowane miejsce to jest nasza miarka czy patrzeć do wygięcia bagnetu które się znajduję tuż nad tymi kropkami ? 
Przyjmijmy, że stan oleju sprawdzamy na ciepłym to żeby był prawidłowy jego stan to ile oleju musi być na zimnym silniku ? 
Mógłby mi ktoś podać jak ma u siebie tzn na ciepłym ma ok tyle ile powinno być i ile wtedy musi być na zimnym. 
Pozdrawiam.

Opublikowano
Witam serdecznie, mam do was pytanie jak sprawdzić dokładnie stan oleju w silniku 1.8t bfb w audi a4 b7 ? 
Bo jedni piszą że na zimnym inni że na ciepłym. 
I jaki powinien być jego stan ? 
Zakropkowane miejsce to jest nasza miarka czy patrzeć do wygięcia bagnetu które się znajduję tuż nad tymi kropkami ? 
Przyjmijmy, że stan oleju sprawdzamy na ciepłym to żeby był prawidłowy jego stan to ile oleju musi być na zimnym silniku ? 
Mógłby mi ktoś podać jak ma u siebie tzn na ciepłym ma ok tyle ile powinno być i ile wtedy musi być na zimnym. 
Pozdrawiam.
Stan oleju zawsze sprawdzamy na zimnym silniku a jego stan max to zakryte pole zakropkowane.

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Właśnie jest wiele tematów sprzecznych ale nie mogłem znaleźć konkretnie do modelu bfb. 
Wiele osób piszę że zgasić rozgrzane auto, odczekać 5 min i wtedy sprawdzać. 
 

Opublikowano
Właśnie jest wiele tematów sprzecznych ale nie mogłem znaleźć konkretnie do modelu bfb. 
Wiele osób piszę że zgasić rozgrzane auto, odczekać 5 min i wtedy sprawdzać. 
 
Podejrzewam że wynik będzie podobny po po 5 min olej scieknie

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Podejrzewam że wynik będzie podobny po po 5 min olej scieknie

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

I pokaże ten sam stan ci na zimnym

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dzisiaj sprawdzałem na zimnym to jutro z ciekawości sprawdzę po odczekaniu 5 min jak będzie :) 
I prawidłowy stan mówisz że zakropkowane pole ? 
Bo zawsze lałem za te kropki :D

Opublikowano
Dzisiaj sprawdzałem na zimnym to jutro z ciekawości sprawdzę po odczekaniu 5 min jak będzie [emoji4] 
I prawidłowy stan mówisz że zakropkowane pole ? 
Bo zawsze lałem za te kropki [emoji3]
Właśnie chodziłem sprawdzić i masz rację kropki kończą się wcześniej niż załamanie ja leje do załamania i załamanie traktuje jako max

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Załamania to min i max610bf354f84a71f87bdf885ec5d85e6b.jpg

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Rozpiskad6c40a18b0d5a021e024172d0fb2b4e5.jpg

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

I wszystko jasne :) Czyli lepiej nie przelewać za zakropkowane pole chociaż tak zawsze robiłem i nic się nie stało :P 
Jutro jeszcze tylko sprawdze czy na zimnym silniku a na ciepłym jest podobny stan na bagnecie.

Opublikowano

Jaki olej lejesx

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Motul 10w40

Opublikowano

Powinien być 5w30

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Chyba 5w40 ;)

Opublikowano

Zawsze lepiej jest mieć max na bagnecie, wszystkie podzespoły będą zanurzone w oleju i będą sobie swobodnie pracować. ;)

Opublikowano

5w30

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ważne żeby zmieniać co max 10kkm a nie co 30kkm, jak zaleca ASO :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...