siemian Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Zamieszczam logi statyczne i dymaniczne i basic settings. Prosiłbym o analize. Silnik 2.0 tdi BLB. Dzięki wielkie Jeśli coś źle powklejałem to sorry ale się nie znam na tym za dobrze. ORT
spanky Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 tak na szybko auto po sofcie ... mozna pomyslec o termostacie generalnie wyglada OK ... [ale nie za bardzo sie im przygladalem - jak cos to zerkne wieczorkiem]
lukaszr Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 auto po sofcie ... mozna pomyslec o termostacie generalnie wyglada OK ... [ale nie za bardzo sie im przygladalem - jak cos to zerkne wieczorkiem] A nie uważasz, że logi dynamiczne robione w całym zakresie obrotów zajmujące 17 sek to trochę dużo ? Druga sprawa, strasznie długo trwa OB. W 011BS też te ruchy kierownicami są nie do końca poprawne - przydałoby się je rozruszać. Termostat raczej do wymiany. Ten log 003BS trochę dziwny, ale tak jakby coś z EGR było nie tak, aczkolwiek po późniejszym 003STAT można odnieść wrażenie, że niby jest ok. Oczopląsu można od tego dostać.
spanky Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 zalozylem ze to IV bieg ... [innego wytlumaczenie nie widze] te silniki nawet w serii maja takie długie OB+dziadowskie turbosprezarki EGR z tego co pamietam to tak powinien wygladac .... p.s kurfa nie mam czasu na polemike ... wieczorem Łukaszku ... wieczorem ...
przemik Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Ta modyfikacja to miejscami wyglada tak jakby dawka byla cieta... A tak BTW ... to nie logi tylko pismo węzełkowe...
spanky Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Ta modyfikacja to miejscami wyglada tak jakby dawka byla cieta... nie jakby tylko ona jest obcinana ... albo cos z softem albo lmm kuleje ... nic innego sie nie wymysli ...
siemian Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 logi robione na 4 biegu. Co do EGR to jest podejrzenie ze sie "przycina" i dlatego wystepuje u mnie szarpanie przy obr 1800-2300 przy lekkim operowaniu gazem. Auto po programie- to wiem, bo sam robiłem program w compsporcie. Dzieki za wszystkie odpowiedzi i czekam na dalsze informacje[br]Dopisany: 11 Luty 2009, 11:04_________________________________________________jaka ort???? A co tam pisało? Jaki można zrobić błąd w słowie zamieszczam??
spanky Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Ta modyfikacja to miejscami wyglada tak jakby dawka byla cieta... nie jakby tylko ona jest obcinana ... albo cos z softem albo lmm kuleje ... nic innego sie nie wymysli ... a moze jednak to ten przycinajacy sie EGR ....
Flyer Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 A co tam pisało? Jaki można zrobić błąd w słowie zamieszczam?? Napisales zamnieszczam... btw, jak wyglada w praktyce to "przycinanie sie" EGR?
przemik Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Ta modyfikacja to miejscami wyglada tak jakby dawka byla cieta... nie jakby tylko ona jest obcinana ... albo cos z softem albo lmm kuleje ... nic innego sie nie wymysli ... a moze jednak to ten przycinajacy sie EGR .... No raczej - bo odczyty samego LMM są bajkowe... wiec...
siemian Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Opublikowano 11 Lutego 2009 a przetłumaczy mi ktoś to na polski :> Co to jest Imm, cięta dawka i LMM Dzięki.
lukaszr Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Imm źle zostało napisane, bo powinno być Lmm, a najlepiej LMM, bo wtedy się nie pomylisz
spanky Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Auto po programie- to wiem, bo sam robiłem program w compsporcie. podjedz do nich , pokaz logi i sprawdza co i jak ...
siemian Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 no chyba tak bede musiał zrobić...
spanky Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 no chyba tak bede musiał zrobić... innej opcji nie ma ... podane Ci zostaly pryczyny [kilka] takiego stanu rzeczy .. reszta nalezy do Ciebie ... [rola forum internetowego na tym sie konczy ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się