ArekJ. Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 witam wszystkich mam takie pytanie... co robic z silnikiem który ma ciś. spręzania około 22-23 barów na każdym cylindrze, na 10 000 km dolewam około 0.8l oleju...co bedzie lepsze naprawa czy kupno innego silnika..
xavier Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 Niema dramatu, dla 1z minimalne ciśnienie potrzebne do poprawnej pracy to 19bar 1l oleju miedzy wymianami to tez nie jest źle. Ja bym jeździł. a jak by się rozleciał to wsadziłbym AWX teraz można tanio kupić, sam się nad tym zastanawiam.
roman0012 Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 czasem mozna wyrwac dosyc tanio silnik w dobrym stanie..wyjdzie Cie taniej niz naprawa..tymbardziej ze jak robic remont to juz kapitalny ale z drugiej strony tez niewiadomo co sie kupuje
xavier Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 tylko po co ? z tego co pisze to ma zdrowy motor
grippen Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 a nie masz gdzieś wycieku, w jakim stanie jest turbo a te 0.8 litra oleju na 10.000 to nie jest znowu tak dużo
roman0012 Opublikowano 11 Lutego 2009 Opublikowano 11 Lutego 2009 dokladnie moze turbina sobie niezle popija ..to zalezy jeszcze jak jezdzisz..bo jak ostro bedziesz gonil furmanke to przy 10 000 i 1,5l wezmie[br]Dopisany: 11 Luty 2009, 09:18_________________________________________________.nie dymi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się