adrian.t Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Witam serdecznie! Jestem nowym użytkownikiem tego forum oraz świeżo upieczonym posiadaczem a4 b6 1.8t bex. Wcześniej bylo a3 8l 110km diesel (tylko Audi ♥) mam kilka pytań odnośnie użytkowania takiego bolidu wszak wcześniej był diesel, z wiele mniejsza mocą. 1. W jakim przedziale obrotów powinno zmieniać się biegi (mam 6) tak aby było to zdrowe dla silnika, ale jednocześnie aby go nie żyłować? 2. Lecąc po trasie ze stałą prędkością w jakim przedziale powinny się znajdować obroty (oczywiście dla dobra silnika)? Np czy między 2.5k-3k czy 3k-3.5k czy jeszcze więcej? 3. Wczoraj miałem sytuacje kiedy chciałem użyć tempomatu, wrzuciłem go przy ok. 70km/h (po zwykłej szosie powiatowej) być może jeszcze na 3 biegu może 4 (nie pamiętam), obroty lekko ponad 3k miałem i zapalił się "check engine".. czy może przez takie użytkowanie tempomatu? Czy można go używać na niskich biegach przy małych prędkościach czy tylko na dalekich trasach ?
luknor Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Witam serdecznie! Jestem nowym użytkownikiem tego forum oraz świeżo upieczonym posiadaczem a4 b6 1.8t bex. Wcześniej bylo a3 8l 110km diesel (tylko Audi [emoji813]) mam kilka pytań odnośnie użytkowania takiego bolidu wszak wcześniej był diesel, z wiele mniejsza mocą. 1. W jakim przedziale obrotów powinno zmieniać się biegi (mam 6) tak aby było to zdrowe dla silnika, ale jednocześnie aby go nie żyłować? 2. Lecąc po trasie ze stałą prędkością w jakim przedziale powinny się znajdować obroty (oczywiście dla dobra silnika)? Np czy między 2.5k-3k czy 3k-3.5k czy jeszcze więcej? 3. Wczoraj miałem sytuacje kiedy chciałem użyć tempomatu, wrzuciłem go przy ok. 70km/h (po zwykłej szosie powiatowej) być może jeszcze na 3 biegu może 4 (nie pamiętam), obroty lekko ponad 3k miałem i zapalił się "check engine".. czy może przez takie użytkowanie tempomatu? Czy można go używać na niskich biegach przy małych prędkościach czy tylko na dalekich trasach ? Jeden temat to za mało kolego? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
przem8 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Jak ukończyłeś kurs prawa jazdy to powinieneś znać podstawy kierowania pojazdem, a nie zadajesz trochę głupkowate pytania jak blondynka pierwszy raz za kierownicą. Co do błędów to podłącz pod komputer, bo na pewno nie ma to związku z tym co opisujesz.
adrian.t Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Opublikowano 6 Maja 2018 18 minut temu, przem8 napisał: Jak ukończyłeś kurs prawa jazdy to powinieneś znać podstawy kierowania pojazdem, To czego ucza na kursie nie ma nic wspolnego z prawdziwa jazda samochodem "Eko jazda" miedzy 1,8k-2,6k zmiana biegow Hahah T
muunv Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 1. Roznie, nie ma na to specjalnie zasady. Ale miedzy 2.5-3k. 2. Najlepiej na najwyzszym boegu. Zalezy z jaka predkoscia jedziesz. Troche durne pytania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
oooo AEB oooo Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Między 2,5 3,5 w mieście najlepsze biegi do miasta to 2jka i 3jka poza miastem 4tys do 5tys to jest bez katowania:) Jak będziesz jezdził jak dziadek to dobijesz motor. 6 bieg to lepiej na autostradzie od 120km/h Na nauce jazdy piłują auta na 4 po mieście ale to niejest dobre dla silnika
cysiek18 Opublikowano 6 Maja 2018 Opublikowano 6 Maja 2018 Pojeździsz trochę 1.8t to zobaczysz jak jeździć tym silnikiem. Na pewno przyzwyczajenia z 1.9tdi na nic się zdadzą Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się