dawowo 0 Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 (edytowane) Witam. Wczoraj podczas jazdy auto nagle mi zgasło i już nie chciało odpalić. Kręci tylko samym rozrusznikiem. Po zholowaniu, podłączyłem pod VAGA: 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High P0343 - 35-00 - - 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) P0012 - 35-10 - - - Intermittent Na rozrządzie jest zrobione 10k km, ciśnienie oleju było wtedy prawidłowe (przynajmniej coś takiego usłyszałem od mechanika). Zdjąłem pokrywę zaworów, napinacz "pod obciążeniem" ani drgnie w dół. Jakieś sugestie? Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam Edytowane 8 Maja 2018 przez dawowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 (edytowane) Sprawdź co pokazuje w kanale 93. Możliwe, że też padł czujnik wałka lub położenia wału. Edytowane 8 Maja 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Czujnik wałka właśnie wymieniłem, jest to samo..Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Sprawdzałeś co pokazuje vag w gr.93? Może się rozrząd rozjechał. Możesz sprawdź czy jest iskra na świecach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Iskra na swiecach jest. Jak będę miał dostęp do kompa to sprawdzę.Świece są suche i nie czuć paliwa w otworach Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 @przem8, A powiedz mi - może to być wina komputera? Rozebrałem go, wygląda nieciekawie. Po ostrym zalaniu, a wali grzybem jak cholera.. Przed zimą nabyłem nowe "cacko" i teraz wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Sprawdzałeś co pokazuje vag w gr.93? Może się rozrząd rozjechał. Możesz sprawdź czy jest iskra na świecach. Grupa 93: RPM 0/MIN LOAD 100% IDLE STABILIZATION 0.0 CF Tak kręci: Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 17 godzin temu, dawowo napisał: A powiedz mi - może to być wina komputera? Rozebrałem go, wygląda nieciekawie. Po ostrym zalaniu, a wali grzybem jak cholera.. Może być, drożny masz odpływ pod podstawą aku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 (edytowane) Drożny. Sporadycznie podczas odpalania ukazuje się jeszcze taki błąd: 17939 - Camshshaft Timing Adjustment: Open Circuit P1531 - 35-00 - - + oczywiście ten przy każdej próbie rozruchu: 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High P0343 - 35-00 - - Skoro czujnik położenia wałka rozrządu został wymieniony to pozostał chyba do sprawdzenia sam w sobie rozrząd? Ewentualnie może być coś z ciśnieniem oleju? Edytowane 9 Maja 2018 przez dawowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Po odczycie gr.93 niby rozrząd jest wzorowo ustawiony chyba, że czujnik oszukuje. Sprawdzałeś miernikiem czy napięcie na czujniku jest prawidłowe? Podaje paliwo podczas odpalania? Sprawdzenie fizyczne rozrządu i ewentualnie bezpieczników nie zaszkodzi http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17939/P1531/005425 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 19 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Sprawa wyjaśniona. Tylko 1/4 wałka wydechowego się obraca, reszta stoi w miejscu. Pytanie ile zaworów pogiętych i ile wyniesie remont głowicy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid221 23 Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 4 godziny temu, dawowo napisał: Sprawa wyjaśniona. Tylko 1/4 wałka wydechowego się obraca, reszta stoi w miejscu. Pytanie ile zaworów pogiętych i ile wyniesie remont głowicy ?? kolego ściągaj głowice i zobacz czy nie uszkodziło gładzi cylindrów bo może się okazać że naprawa tego silnika jest nieopłacalna i zostanie szukanie drugiego słupka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Jeśli kupować wałki to od AWT? Bo gdzieś mi kiedyś mknęło, że od AEB są mocniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid221 23 Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 1 godzinę temu, dawowo napisał: Jeśli kupować wałki to od AWT? Bo gdzieś mi kiedyś mknęło, że od AEB są mocniejsze głowica zostaje stara ? wałki wydechowe w obu silnikach maja te same numery wiec wydech na pewno nie jest twardszy a o ssącym się nie wypowiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 W dniu 21.05.2018 o 22:38, dawid221 napisał: głowica zostaje stara ? wałki wydechowe w obu silnikach maja te same numery wiec wydech na pewno nie jest twardszy a o ssącym się nie wypowiem To będę wiedział pod koniec tygodnia, mam dostać wycenę.. Jeśli będzie to potężna kwota, to myślałem o zakupie już zregenerowanej głowicy. Dobry pomysł?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid221 23 Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 13 minut temu, dawowo napisał: To będę wiedział pod koniec tygodnia, mam dostać wycenę.. Jeśli będzie to potężna kwota, to myślałem o zakupie już zregenerowanej głowicy. Dobry pomysł?? rozmawiałem ze znajomym co pracował w firmie co sprzedawała takie głowice własnie po regeneracjach i szczerze ja bym nie kupił . Myślę ze lepiej i taniej kupić używkę i samemu regenerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 W dniu 19.05.2018 o 23:06, dawid221 napisał: kolego ściągaj głowice i zobacz czy nie uszkodziło gładzi cylindrów bo może się okazać że naprawa tego silnika jest nieopłacalna i zostanie szukanie drugiego słupka Właśnie szukam głowicy, stara zatarta Pytanie dlaczego. Trzeba będzie znowu pompę sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid221 23 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 3 godziny temu, dawowo napisał: Właśnie szukam głowicy, stara zatarta Pytanie dlaczego. Trzeba będzie znowu pompę sprawdzić ? skoro góra jest przytarta to ściągaj miskę i zobacz jak wygląda dół silnik bo może być w takim samym stanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 co było przyczyną? pasek rozrządu pękł po 10Tys? czy wałek pękł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawowo 0 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 20 godzin temu, WYSKUN napisał: co było przyczyną? pasek rozrządu pękł po 10Tys? czy wałek pękł? Wałek pękł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się