Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Puszcza czarne dymy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. 

Od niedawna mam b6 w 1.9tdi awx, poprzedni właściciel twierdzi ze byl robionu chip w niemczech i ma ok 170KM. Nie sprawdzalem wiec nie wiem ile w tym prawdy. 300tys nalotu,pali na pół obrotu czy zimny czy cieply. Problem jest taki ze przy przyspieszaniu kopci na czarno, nie wspomne o.tym jak osiagnie pełen momen- czarne chmury. Druga kwestia jest taka ze turbo raz ladnie ciagnie od ok 2000obr a czasem od 3000obr. Turbina regenerowana jakies 10000km temu. Co obstawiacie? Zero błędów, egr sie poci ale to raczej nie tego wina. Nieszczelny dolot i lapie lewe powietrze? Wydaje mi sie ze za bardzo slychac turbo.i zaciaganie powietrza, podcisnienie ktores przetarte? Przeplywka?moze ktos mial taki problem? Pozdrawiam i zycze milego weekendu.

Edytowane przez Tomas2002
Literówka
Opublikowano

Logi do oceny. 

Opublikowano

Znacie kogoś kto w okolicy czestochowy mi to ogarnie?

Opublikowano

witam. Mam logi z mojego AWX wszystko przeprowadzono książkowo

Dynamiczny pierwsza próba:  Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_pp1Om5.html

Druga: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_0cch493.html

Może ktoś się wypowiedzieć i przeanalizować. Moim zdaniem winna nieszczelność w dolocie bądź przepływka padła? Dodam że przy ok 3000 obr jak max moment to czarny dym za mną.

Opublikowano

Mogłeś dać loga 003+008+011

Wstępnie turbo ma tendencje do przeładowania, geometria się przycina w momencie max doładowania... Nieszczelności raczej nie ma, bo MAF swoje pokazuje... Takie są właśnie regeneracje...

Opublikowano

A dlaczego wartoscie MAF sa takie duże? Mam a4 od jakis 5miechow, wczesniej jezdzila.kobieta wiec pewnie problemu nie widziała. A mnie to troche irytuje jak musze tyle czekać na moment. To turbina do regenracji ponownie? 

Opublikowano

Duże wartości MAF bo i wartość doładowania MAP jest duża, im więcej pompuje turbina, tym więcej zasysa MAF... 

Opublikowano

Czyli co radzisz z tym zrobic? Czyszczenie geometrii? Turbo do ponownej regeneracji? Korekta softu?

Opublikowano

Zrób jeszcze log z 003+008+011 zobaczymy jak ograniczniki... 

Opublikowano

Zrobię jutro to dodam. Dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

Rozmawialem z poprzednim wlascicielem i twierdzi on ze wymienial wiazke elektryczna badz listwe wtryskawa na pompowtryskach i ze ja mial od samochodu z chipem (awx listwy wtryskowej raczej nie ma:). Ale co ma wiazka elektryczna do chipa? I on w sumie sam nie wie czy chip byl robiony czy przez ta wymieniona wiazke ma wiecej mocy. Tyle udalo mi sie dowiedziec. Oczywiscie gwarancji na turbo nie ma, a bylo robione w wakacje 2017.

Opublikowano

To zrób jeszcze logi statyczne 013+ 018+023 i 004 i Basic settings 003 oraz 011. 

Wiązka nie ma nic do rzeczy... Co innego jakby wtryski były zmieniane...

Opublikowano

witam, zrobiłem statyczne a Basic nie moge zrobić bo mam jakąś wersję Lite

Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_001_004_XKA4397.html

 

Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_9eU79.html

Teraz jak na to patrze to już w ogóle nic nie ogarniam. Ktoś pomoże? Pozdrawiam ;)

Opublikowano

Jeden wtrysk na 4 cylindrze już lekko kuleje... albo uszczelniacze, albo sam PD. Podmieniłbym 4 z 1 na nowych uszczelniaczach.

Opublikowano

Od dwoch dnich zauwazylem ze na zimnym delikatnie.obroty faluja, doslownie 20-30obr. Przez kilka minut i spokoj pozniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...