Tomas2002 Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 (edytowane) Witam. Od niedawna mam b6 w 1.9tdi awx, poprzedni właściciel twierdzi ze byl robionu chip w niemczech i ma ok 170KM. Nie sprawdzalem wiec nie wiem ile w tym prawdy. 300tys nalotu,pali na pół obrotu czy zimny czy cieply. Problem jest taki ze przy przyspieszaniu kopci na czarno, nie wspomne o.tym jak osiagnie pełen momen- czarne chmury. Druga kwestia jest taka ze turbo raz ladnie ciagnie od ok 2000obr a czasem od 3000obr. Turbina regenerowana jakies 10000km temu. Co obstawiacie? Zero błędów, egr sie poci ale to raczej nie tego wina. Nieszczelny dolot i lapie lewe powietrze? Wydaje mi sie ze za bardzo slychac turbo.i zaciaganie powietrza, podcisnienie ktores przetarte? Przeplywka?moze ktos mial taki problem? Pozdrawiam i zycze milego weekendu. Edytowane 12 Maja 2018 przez Tomas2002 Literówka
Tomas2002 Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Znacie kogoś kto w okolicy czestochowy mi to ogarnie?
Tomas2002 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 witam. Mam logi z mojego AWX wszystko przeprowadzono książkowo Dynamiczny pierwsza próba: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_pp1Om5.html Druga: Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_0cch493.html Może ktoś się wypowiedzieć i przeanalizować. Moim zdaniem winna nieszczelność w dolocie bądź przepływka padła? Dodam że przy ok 3000 obr jak max moment to czarny dym za mną.
kamil-vag Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Mogłeś dać loga 003+008+011 Wstępnie turbo ma tendencje do przeładowania, geometria się przycina w momencie max doładowania... Nieszczelności raczej nie ma, bo MAF swoje pokazuje... Takie są właśnie regeneracje...
Tomas2002 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 A dlaczego wartoscie MAF sa takie duże? Mam a4 od jakis 5miechow, wczesniej jezdzila.kobieta wiec pewnie problemu nie widziała. A mnie to troche irytuje jak musze tyle czekać na moment. To turbina do regenracji ponownie?
kamil-vag Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Duże wartości MAF bo i wartość doładowania MAP jest duża, im więcej pompuje turbina, tym więcej zasysa MAF...
Tomas2002 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 Czyli co radzisz z tym zrobic? Czyszczenie geometrii? Turbo do ponownej regeneracji? Korekta softu?
kamil-vag Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 Zrób jeszcze log z 003+008+011 zobaczymy jak ograniczniki...
Tomas2002 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Opublikowano 22 Maja 2018 Zrobię jutro to dodam. Dziekuje i pozdrawiam
Tomas2002 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 Rozmawialem z poprzednim wlascicielem i twierdzi on ze wymienial wiazke elektryczna badz listwe wtryskawa na pompowtryskach i ze ja mial od samochodu z chipem (awx listwy wtryskowej raczej nie ma:). Ale co ma wiazka elektryczna do chipa? I on w sumie sam nie wie czy chip byl robiony czy przez ta wymieniona wiazke ma wiecej mocy. Tyle udalo mi sie dowiedziec. Oczywiscie gwarancji na turbo nie ma, a bylo robione w wakacje 2017.
kamil-vag Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 To zrób jeszcze logi statyczne 013+ 018+023 i 004 i Basic settings 003 oraz 011. Wiązka nie ma nic do rzeczy... Co innego jakby wtryski były zmieniane...
Tomas2002 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 witam, zrobiłem statyczne a Basic nie moge zrobić bo mam jakąś wersję Lite Grupy 001, 003, 004: http://vaglogi.pl/log-003_001_004_XKA4397.html Grupy 013, 018, 023: http://vaglogi.pl/log-013_018_023_9eU79.html Teraz jak na to patrze to już w ogóle nic nie ogarniam. Ktoś pomoże? Pozdrawiam
kamil-vag Opublikowano 23 Maja 2018 Opublikowano 23 Maja 2018 Jeden wtrysk na 4 cylindrze już lekko kuleje... albo uszczelniacze, albo sam PD. Podmieniłbym 4 z 1 na nowych uszczelniaczach.
Tomas2002 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Opublikowano 23 Maja 2018 Od dwoch dnich zauwazylem ze na zimnym delikatnie.obroty faluja, doslownie 20-30obr. Przez kilka minut i spokoj pozniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się