DivaynEays Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 no jest, ale kazde turbo peka w seryjnym 1.8T szczegolnie w tych z katem. A co do DV to zdemontuj wyczysc, wcisjnij tloczek i zatkaj gorne wejscie, jak opada to znaczy, ze juz szrocik
Łukasz13 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Te pekniecia nie maja wplywu na prace turbiny, sprawdz podstawy czyli szczelnosc.
Dragon7820 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 27 minut temu, bartez90 napisał: No jak nie widać jak widać:-) Jakieś pęknięcię jest. Tak ale uznałem że to nie mam wpływu na pracę turbo więc dlatego napisałem że nie widać ? jutro będę sprawdzał szczelność tylko muszę zobaczyć jak . A i zauważyłem że strasznie paliwo czuć w aucie czego wcześniej nie było . Nie wiem czy dzwonić tam ze coś nie tak czy dalej sprawdzać.
Dragon7820 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 A może pompa sai ma tu jakieś znaczenie?
DivaynEays Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 nie ma nic wspolnego ze spadkiem mocy itp. Moze tylko wywalac checka jak jest nie sprawna
Łukasz13 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Kolego na spokojnie posprawdzaj sobie podstawowe rzeczy, nie ma co kombinować za mocno, szczelność kompresorem podstawa, druga rzecz zawór dv, trzecia sprawa pomiar ciśnienia paliwa manometrem, nie pchaj sie w niepotrzebne wymiany filtrów. Jeśli te rzeczy ogarniesz i podasz nam wyniki będzie jasność.
Dragon7820 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 26 minut temu, Łukasz13 napisał: Kolego na spokojnie posprawdzaj sobie podstawowe rzeczy, nie ma co kombinować za mocno, szczelność kompresorem podstawa, druga rzecz zawór dv, trzecia sprawa pomiar ciśnienia paliwa manometrem, nie pchaj sie w niepotrzebne wymiany filtrów. Jeśli te rzeczy ogarniesz i podasz nam wyniki będzie jasność. Dzięki jutro od rana się tym zajme tylko kolego powiedz jak sprawdzić kompresorem? A może być zegar od mierzenie ciśnienia tłokow do sprawdzenia paliwa?
Dragon7820 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2018 Witam. Ciśnienie paliwa wyszło ponad 4 bary po odpaleniu. Sprawdzałem szczelność i po odłączeniu tipa od filtra i zaślepieniu zacząłem pompowac i było zero ciśnienia. A jak odłączłem tipa od turbiny i zaślepilem to zaczęło mi nabijac 1 bar, co jest nie tak? Co i jak jeszcze prawdzic? I znowu wyskoczyły mi błędy: 17535 17834 16683 .
Łukasz13 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Opublikowano 2 Czerwca 2018 (edytowane) Przy pompowaniu tipa odlaczyles odme wchodzaca do niego? I jakie dokladnie to cisnienie paliwa? Edytowane 2 Czerwca 2018 przez Łukasz13
Dragon7820 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2018 Odłączyłem przy tipie ta odme co idzie ten grzybek i pompowałem w tipa a zegar podłaczyłem zaraz od tej małej odmy . Równe 4bary
Dragon7820 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2018 Mogę zrobić zdjęcie i zaznaczyć gdzie co było .
Łukasz13 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Czyli ciśnienia paliwa wporządku ten temat można zamknąć, teraz tylko kwestia co z tą szczelnościa dolotu, bo jesli odłaczyłęś odme od tipa, to powinieneś spokojnie nabić ciśnienia, no chyba że tip dziurawy.
Dragon7820 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2018 A mógłbyś powiedzieć gdzie się wpiąć?
Łukasz13 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Ja robie to tak że dziure tą duża co przykręcasz przepływkę zaślepiam, może być puszka czy cokolwiek podobnej średnicy co przepływka, a dziurą po odmie w tipie pompuje za pomocą odpowiedniej końcówki.
Dragon7820 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2018 (edytowane) I też robię tylko że podłączam manometr do tego krućca co niżej jest i lipa jest, ale idę jeszcze raz to robić Edytowane 2 Czerwca 2018 przez Dragon7820
Łukasz13 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Opublikowano 2 Czerwca 2018 23 minuty temu, Dragon7820 napisał: I ta sobie i lipa jest ? ?
Marcin13 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Opublikowano 2 Czerwca 2018 W poście nr 101 kolega Ci ładnie wytłumaczył: co do DV to zdemontuj wyczysc, wcisjnij tloczek i zatkaj gorne wejscie, jak opada to znaczy, ze juz szrocik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się