Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak się przygotować do wizyty w BRK TUNING.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no jest, ale kazde turbo peka w seryjnym 1.8T szczegolnie w tych z katem. A co do DV to zdemontuj wyczysc, wcisjnij tloczek i zatkaj gorne wejscie, jak opada to znaczy, ze juz szrocik

 

Opublikowano

 Te pekniecia nie maja wplywu na prace turbiny, sprawdz podstawy czyli szczelnosc.

Opublikowano
27 minut temu, bartez90 napisał:

No jak nie widać jak widać:-) Jakieś pęknięcię jest.

Tak ale uznałem że to nie mam wpływu na pracę turbo więc dlatego napisałem że nie widać ? jutro będę sprawdzał szczelność tylko muszę zobaczyć jak . A i zauważyłem że strasznie paliwo czuć w aucie czego wcześniej nie było . Nie wiem czy dzwonić tam ze coś nie tak czy dalej sprawdzać.

Opublikowano

Dzięki zaraz sprawdzę dv

Opublikowano

A może pompa sai ma tu jakieś znaczenie?

Opublikowano

nie ma nic wspolnego ze spadkiem mocy itp. Moze tylko wywalac checka jak jest nie sprawna

Opublikowano

Kolego na spokojnie posprawdzaj sobie podstawowe rzeczy, nie ma co kombinować za mocno, szczelność kompresorem podstawa, druga rzecz zawór dv, trzecia sprawa pomiar ciśnienia paliwa manometrem, nie pchaj sie w niepotrzebne wymiany filtrów. Jeśli te rzeczy ogarniesz i podasz nam wyniki będzie jasność.

Opublikowano
26 minut temu, Łukasz13 napisał:

Kolego na spokojnie posprawdzaj sobie podstawowe rzeczy, nie ma co kombinować za mocno, szczelność kompresorem podstawa, druga rzecz zawór dv, trzecia sprawa pomiar ciśnienia paliwa manometrem, nie pchaj sie w niepotrzebne wymiany filtrów. Jeśli te rzeczy ogarniesz i podasz nam wyniki będzie jasność.

Dzięki jutro od rana się tym zajme tylko kolego powiedz jak sprawdzić kompresorem? A może być zegar od mierzenie ciśnienia tłokow do sprawdzenia paliwa?

Opublikowano

Witam.

Ciśnienie paliwa wyszło ponad 4 bary po odpaleniu. Sprawdzałem szczelność i po odłączeniu tipa od filtra i zaślepieniu zacząłem pompowac i było zero ciśnienia. A jak odłączłem tipa od turbiny i zaślepilem to zaczęło mi nabijac 1 bar, co jest nie tak? Co i jak jeszcze prawdzic? I znowu wyskoczyły mi błędy:

17535 

17834

16683 .

Opublikowano (edytowane)

Przy pompowaniu tipa odlaczyles odme wchodzaca do niego? I jakie dokladnie to cisnienie paliwa? 

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano

Odłączyłem przy tipie ta odme co idzie ten grzybek i pompowałem w tipa a zegar podłaczyłem zaraz od tej małej odmy . Równe 4bary 

Opublikowano

Mogę zrobić zdjęcie i zaznaczyć gdzie co było .

Opublikowano

Czyli ciśnienia paliwa wporządku ten temat można zamknąć, teraz tylko kwestia co z tą szczelnościa dolotu, bo jesli odłaczyłęś odme od tipa, to powinieneś spokojnie nabić ciśnienia, no chyba że tip dziurawy.

Opublikowano

A mógłbyś powiedzieć gdzie się wpiąć? 

Opublikowano

Ja robie to tak że dziure tą duża co przykręcasz przepływkę zaślepiam, może być puszka czy cokolwiek podobnej średnicy co przepływka, a dziurą po odmie w tipie pompuje za pomocą odpowiedniej końcówki.

Opublikowano (edytowane)

I też robię tylko że podłączam  manometr do tego krućca co niżej jest i lipa jest, ale idę jeszcze raz to robić

Edytowane przez Dragon7820
Opublikowano
23 minuty temu, Dragon7820 napisał:

I ta sobie i lipa jest ?

?

Opublikowano

Jak sprawdzić dv?

Opublikowano

W poście nr 101 kolega Ci ładnie wytłumaczył: co do DV to zdemontuj wyczysc, wcisjnij tloczek i zatkaj gorne wejscie, jak opada to znaczy, ze juz szrocik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...