marionozzo Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 (edytowane) Siemanko zacznę od początku jadąc w trasie po raz pierwszy złapałem laga auto w trybie serwisowym ale zgasiłem odpaliłem i jest ok. Teraz problem pojawia się ciągle na 3,4 i 5 biegu powyżej 3k obrotów na 1,2 jedzie do końca. Co do tej pory zrobiłem. Wymienione wszystkie przewody podciśnienia do n75, szczykawką kontrola pracy gruszki i sztangi jak zaciągam czyli robie podciśnienie sztanga pracuje aż do momentu upustu z zaworu wiec chyba ok.Na necie znalazłem dwa schematy podłączenia n75 po podłączeniu według drugiego schematu błąd nie wyskakuje ale mul od początku wiec jest tak jak było duł od zasilania turbo, bok dolot, góra gruszka. dziś zrobiłem logi dynamiczne dwóch grup 10 i 11 pierwszy raz . Czy zawór jest uszkodzony czy szukać przyczyny gdzie indziej. błąd jaki się pojawia to dokładnie ten 575 intake manifold pressure 17-00 control difference. Z góry dzięki za pomoc pany i panewki. LOG-01-010-xxx-xxx.csv LOG-01-011-xxx-xxx.CSV Edytowane 13 Maja 2018 przez marionozzo
karaluch8 Opublikowano 13 Maja 2018 Opublikowano 13 Maja 2018 Co tam jest, zmienna geometria, czy zawor? Turbo za duzo pompuje.
marionozzo Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Jest zawór nie ma zmiennej geometrii
marionozzo Opublikowano 13 Maja 2018 Autor Opublikowano 13 Maja 2018 Stąd te przeładowanie i tryb serwisowy ale czemu.
marionozzo Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Opublikowano 27 Maja 2018 Witam zawór podmieniony przewody podciśnienia wymienione. Jazda próbna i znów notlauf przy około 3400 obrotów co jest nie tak macie jakieś pomysły??
marionozzo Opublikowano 27 Maja 2018 Autor Opublikowano 27 Maja 2018 robiłem test strzykawką 100ml założoną na gruszkę sztanga pięknie pracuje w pełnym zakresie przy podciśnieniu takim jakie wytwarza tłok strzykawki na samym jego końcu zawór upuszcza i sztanga wraca do początkowej pozycji więc chyba działa dobrze co tu jeszcze sprawdzić macie jakieś pomysły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się