Skocz do zawartości
IGNOROWANY

3.0 TDI CCWA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po podłaczeniu pod vag-a ukazuje się taki błąd. Ktoś może podpowiedzieć o co chodzi, co jest przyczyną, ewentualnie jak rozwiązac ten problem. Dzięki.

9153 - Intake Manifold Flap; Bank 1

P2004 00 [032] - Stuck Open

Intermitten - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 4

 

    

Opublikowano

było kilkanaście razy, google też zna odpowiedzieć.

skoro nie stać Cię na minimum wysiłku to garnij do mechanika.

Opublikowano

Marcin 4x4.

Jeśli nie stać cię na to żeby odpowiedzieć i co więcej podejrzewam że nie wiesz o co chodzi to nie zadawaj sobie trudu pisząc bzdury.

Pzdr

Opublikowano

Grubo poleciałeś. Marcin akurat wie co mówi. 

 

Masz kapy kolektora zacięte. Wymiana klap albo wyprogramowanie. jaki masz przebieg?

Opublikowano

Jeśli wie co mówi to wystarczyło normalnie odpowiedzieć, zajęłoby to tyle samo czasu co robienie z siebie niewiadomo jakiego bożyszcze na tym forum. Ale mniejsza z tym.

 

Przebieg 218.

Właśnie nie wiem jak to jest z tym błędem. Jedni piszą że to klapy kolektora zacięte, a w innym przypadku coś o jakims drążku że ma luzy. Raz u mnie check po odpaleniu świeci raz nie. Nie wiem teraz czy ten drążek i te klapy to jakiś wspólny element czy poprostu patrząc po błędzie do wymiany może być to lub to.Jeśli to klapy to myślę żeby je wywalic z kompa tyle że ktoś też coś pisał o dziwnych drganiach na postoju po usunięciu klap.

Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, Sachin napisał:

Jeśli wie co mówi to wystarczyło normalnie odpowiedzieć, zajęłoby to tyle samo czasu co robienie z siebie niewiadomo jakiego bożyszcze na tym forum. Ale mniejsza z tym.

Normalna odpowiedź brzmi "używaj wyszukiwania".

18 godzin temu, Sachin napisał:

Właśnie nie wiem jak to jest z tym błędem. Jedni piszą że to klapy kolektora zacięte, a w innym przypadku coś o jakims drążku że ma luzy. Raz u mnie check po odpaleniu świeci raz nie. Nie wiem teraz czy ten drążek i te klapy to jakiś wspólny element czy poprostu patrząc po błędzie do wymiany może być to lub to.Jeśli to klapy to myślę żeby je wywalic z kompa tyle że ktoś też coś pisał o dziwnych drganiach na postoju po usunięciu klap.

na górze masz silnik (nastawnik) na dole masz klapy, całość połączona jest "drążkiem". Masz VCDS'a to przeprowadź adaptację, zdejmij osłony zobacz jak chodzą nastawniki.

albo jedź do mechanika...

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
W dniu 15.05.2018 o 11:11, Sachin napisał:

trudu pisząc bzdury

gdzie konkretnie ?

Opublikowano

Używałem wyszukiwania ale dla twojej wiadomości nie było nic o tym problemie w 3.0 TDI na forum.

W google też nic nie ma na polskich stronach, a ja może chciałbym zaczerpnąć informacji od jakiegoś "naszego speca"

I co ty masz z tym "jedź do mechanika" , jakiś uraz?

Opublikowano

A normalna odpowiedź jak dla mnie nie brzmi używaj wyszukiwania. Tylko jak wiem to staram się pomóc bo od tego chyba jest to forum. A jeśli nie ma się takiego zamiaru bo przecież WSZYSTKO ZOSTAŁO JUŻ POWIEDZIANE to po co w ogóle wchodzić

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Sachin napisał:

Używałem wyszukiwania ale dla twojej wiadomości nie było nic o tym problemie w 3.0 TDI na forum. 

B7 -> 3.0 TDI, jest przypięty na samej górze

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...