Smith91 Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Witam, wiem że był taki temat, ale dawno nieporuszany. Mam pytanie do was, co teraz sądzicie i jakie maci opinie o tych dwóch motorach, kiedy są już pełnoletnie i mają te +/- 300tys zrobione? Jeżdzę 1.8, ale chcę sprzedać i mam duży dylemat, czy brać z turbiną, czy Vkę. Koniecznie chce wstawić gaz i chcę zrobić tym autem ze 50tys bez większych problemów.. Mam na oku zadbany egzemplarz 2.4, tylko boję się kosztów utrzymania, nie mam pojęcia o Vkach, proszę wypowiedzcie się. P.S. Sprzedawca tej 2.4 wysłał mi nawet filmik jak silnik chodzi, wydaje mi się, że po 12 sekundzie coś zaczyna jakby trzeć/ chrobotać - oceńcie proszę. https://megawrzuta.pl/download/97f1cf1e8a9565f3221e75f27f87f539.html
Banan Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 filmik nie odda dźwieku silnika miałem oba silniki jednocześnie praktycznie - kultura pracy to duży plus na korzyśc V6 , 1.8T chetniej z dołu jedzie , spalanie LPG miałem praktycznie takie samo w jednym i drugim co do kosztów no to wiadomo v6 - wiecej oleju , świec , droższa instalacja LPG ,rozrząd tez chyba droższy jest ( dodatkowo masz dwie głowice z łańcuchami i napinaczami ) - natomiast w moim przypadku więcej kosztów pociągnał mnie 1.8T ( odma , przepływomierz , DV ) , 2.4V6 przez 4 lata nie sprawił praktycznie żadnych problemów ( dwa razy czujnik temperatury wymieniałem , jedną sonde lambda , i zmieniłem układa zapłonowy na pojedyńcze cewki ) ja bym bardziej skupił się na stanie kupowanego auta a nie konkretnym silniku
Pietia83 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Dobrze gada polać mu jak trafisz strucla to niestety oba silniki cię pogrąża ? IMO teraz brałbym 1,8 T bo polubiłem turbine za V'ką przemawiają 2 rzeczy : - brak turbo - mniej wysilony silnik + bardziej uszanowane jednostki przez wlaścicieli (wiadomo V'ka jest droższa w utrzymaniu, więc nie kupi jej raczej młody gniewny bez kasy na wymiany etc ?)
Sqarek Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Witam odgrzeje trochę kotleta aktualnie posiadam już drugą a4 b5 2.4 V6 oraz jako drugi samochód new bettle 1.8T. V-ka jest faktycznie droższa w utrzymaniu, mam na myśli koszty części zamiennych ale jednocześnie odpłaca się inną kulturą jazdy. 1.8T trzeba bardziej kręcić na obroty aby fajnie jeździło. Pomiędzy tymi silnikami jest tylko 15KM różnicy ale osobiście nie zamieniłbym V-ki na 1.8T. Dodatkowo a4 jest ciężkim samochodem i 2.4 jest najmniejszą V-ką w rodzinie, do normalnej jazdy jest optymalnym wyborem. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się