Tzw1.8tBEX 1 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Witam mam problem przy wiekszych predkosciach auto faluje mocą wrzucam logi wydaje mi sie ze to jest dziura w dolocie ale nie jestem pewien prosze o pomoc.. 003+033 http://vaglogi.pl/log-002_033_q5oM75J.html 115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_HF5ZU2.html cewki nowe/swiece nowe/dv nowy/n75/przeplywka nowa/stalowy dolot/ przy gumowym dolocie bylo to samo/ Edytowane 20 Maja 2018 przez Tzw1.8tBEX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Jakiej firmy przepływka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Przepływka może i nowa ale jakoś kuleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Na początek ogarnij to przeładowanie, a patrząc na logi to kwestia programu raczej będzie, faluje mocą bo brakuje paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzw1.8tBEX 1 Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 w warsztacie wymienili mi przeplywke bo niby zawyżała jakiej firmy jutro napisze..co do przeladowania to na poczatek WG sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzw1.8tBEX 1 Opublikowano 20 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 od predkosci 160+ przy w miare normalnym przyspieszaniu jest wszystko ok problem zaczyna sie przy calym gazie jedzie/muli/jedzie/muli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 73 Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Bo masz przeladowanie i stad jest problem. Po pierwsze do sprawdzenia n75, caly z wezykami, ewentualnie jakbys mial inny na podmianke. Moze sie okazac ze bedzie do wymiany. Po drugie przeplywomierz, sprawdz jaki jest zamontowany. To ze nowy nie znaczy ze dobry i bedzie dzialal prawidlowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzw1.8tBEX 1 Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Patrzyłem i jest Bosch... na starym n75 było to samo więc kupiłem nowy przez chwilę było lepiej i znowu to samo weze nowe kupowałem bo te stare za krótkie były do nowego tipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzw1.8tBEX 1 Opublikowano 21 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Może w tym warsztacie jakiś chiński "Bosch" wrzucili ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Zrob porzadek z doladowanie dopiero czepiaj sie przeplywomierza, program w tym aucie Ty robiles? Bo widze ze bez poprawy softu nie ogarniesz tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzw1.8tBEX 1 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 sam tego nie robiłem.. tak wiec oddaje tam gdzie zj***li. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się