marcin4x4 Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 (edytowane) 14 godzin temu, Lygrys napisał: Tak tylko podałem, druga sprawa to te same silniki co rs4 czy rs6 ylko ze nie uturbione więc dlaczego je skreślaż ? Dwa wolnossące TAKIE same silniki tylko różnica ~100koni... to w czym one są takie same ? Wspólne to są jedynie problemy z utratą mocy, nic więcej. 4 godziny temu, Lygrys napisał: Następna sprawa duży silnik o dużej mocy łatwiej podciągnąć na bezpiecznym tuningu niż mały litraż ,ale nie o tym był post więc.... nie wolnossący a nawet nowe mają poważne ograniczenia np w postaci kolektorów. 2 godziny temu, Lygrys napisał: nie myślałem widać ? Edytowane 6 Lutego 2019 przez marcin4x4
Lygrys Opublikowano 6 Lutego 2019 Autor Opublikowano 6 Lutego 2019 5 minut temu, marcin4x4 napisał: Dwa wolnossące TAKIE same silniki tylko różnica ~100koni... to w czym one są takie same ? Wspólne to są jedynie problemy z utratą mocy, nic więcej. nie wolnossący a nawet nowe mają poważne ograniczenia np w postaci kolektorów. widać ? Temat idzie w złym kierunku proszę o zamknięcie.
julo23 Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 Kogo polecasz w krakowie do takich grubszych robót ? Nie sprzedajesz czasem pompek simensa swoich ??
Lygrys Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Opublikowano 6 Marca 2019 Witam chciałbym zadać jeszcze jedno pytanie odnośnie modyfikacji czy warto usuwać chłodniczkę spalin i wyłączać EGR? Mi coś kapie na DPF właśnie z chłodniczki recyrkulacji spalin i zastanawiam się nad jej usunięciem plus właśnie wyłączeniem EGR.
Lygrys Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Panowie jakie turbo polecacie do BRD by pasowało p&p (z kolektorem lub bez) , a podniosło troszkę moc ? Chyba będę musiał wymienić swoje turbo (dwa razy regenerowane) dzisiaj zauważyłem ,że od 2.000 do 3.000rpm słychać dziwny dźwięk jagby nieszczelność lub taki dźwięk "jagby ktoś przesypywał piasek z metalowego kubka". Nieszczelności nie znalazłem więc podejrzewam , że wirnik trze o korpus turbosprężarki ,3 raz nie będę jej regenerował ,a że ciągle myślę o podniesieniu mocy to się tak zastanawiam nad mocniejszym turbo. Dodam ,że autko mimo swojej mocy czasami ja traci. Prosiłbym o odpowiedź. Edytowane 15 Marca 2019 przez Lygrys informacja dodatkowa
misiek95 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 37 minut temu, Lygrys napisał: Panowie jakie turbo polecacie do BRD by pasowało p&p (z kolektorem lub bez) , a podniosło troszkę moc ? Tak bezpośrednio P&P bez przeróbek to nic nie podejdzie. Podobną wydajność ma (ale lepiej wstaje) CAHA, a dalej w las to już gtb17, gtb20, gtb22 i inne takie, które wymagają przyspawania do kolektora
Lygrys Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Opublikowano 15 Marca 2019 34 minuty temu, misiek95 napisał: Tak bezpośrednio P&P bez przeróbek to nic nie podejdzie. Podobną wydajność ma (ale lepiej wstaje) CAHA, a dalej w las to już gtb17, gtb20, gtb22 i inne takie, które wymagają przyspawania do kolektora dzięki za odpowiedź muszę jak najszybciej pomyśleć o wymianie żeby reszty nie rozwaliło zwłaszcza ,że przed chwilą 300ml oleju musiałem dolać ,a może też być ten dziwny dźwięk od nieszczelnej chłodniczki EGR bo coś mi z tamtąd na DPF kapie.?
misiek95 Opublikowano 15 Marca 2019 Opublikowano 15 Marca 2019 1 minutę temu, Lygrys napisał: dzięki za odpowiedź muszę jak najszybciej pomyśleć o wymianie żeby reszty nie rozwaliło zwłaszcza ,że przed chwilą 300ml oleju musiałem dolać ,a może też być ten dziwny dźwięk od nieszczelnej chłodniczki EGR bo coś mi z tamtąd na DPF kapie.? Raczej nieszczelność układu chłodzenia nie będzie wydawała dźwięków. Co innego jak by z niej spalinami dmuchało. Rozkręć obejrzyj
Lygrys Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Opublikowano 15 Marca 2019 Nie mam teraz jak rozkręcić bo zaraz jadę spowrotem do roboty ,ale umówię się z mechanikiem niech spojrzy ja nie mam w tym tygodniu czasu niestety.
Lygrys Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 (edytowane) 18 godzin temu, marcin4x4 napisał: Myślę że hybryda z BRD Ci starczy. Właśnie znalazłem firmę która zrobi mi hybryde z mojej lub nowej turbiny na 280 koni żeby miała trochę zapasu. W dniu 15.03.2019 o 15:45, misiek95 napisał: Raczej nieszczelność układu chłodzenia nie będzie wydawała dźwięków. Co innego jak by z niej spalinami dmuchało. Rozkręć obejrzyj Szczerze nie rozkrecałem jeszcze ,ale faktycznie przedmuc**je spaliny przed chlodnice egr z tylu przy rurze dochodzacej do egr więc umówiłem się na następny miesiąc na usunięcie egr i wymianę tych dwóch uszczelek na chłodnicy egr. Zastanawiam się nad całkowitym usunięciem tej chłodniczki ,ale słyszałem od dwóch znajomych którzy się jej pozbył , że mieli problem z podbiciem przeglądu więc założyli je spowrotem dla picu żeby wyglądały że są. Bo usunięciu EGR się odezwę następnie będę robił hybryde z turbiny i ponowne strojenie programu więc dam znać co i jak. A pro po tych 300ml oleju który dolewałem okazało się ,że rura na intercoolerze była słabo skręcona i tamtędy kapał stąd ten ubytek ,ale to już zrobione. Edytowane 18 Marca 2019 przez Lygrys informacja dodatkowa
marcin4x4 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 tylko mniej na uwadze że hybrydy lubią rozwalać seryjne IC.
misiek95 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 4 godziny temu, Lygrys napisał: A pro po tych 300ml oleju który dolewałem okazało się ,że rura na intercoolerze była słabo skręcona i tamtędy kapał stąd ten ubytek ,ale to już zrobione. Nic nie jest zrobione, poprostu zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania. 4 godziny temu, Lygrys napisał: Właśnie znalazłem firmę która zrobi mi hybryde z mojej lub nowej turbiny na 280 koni żeby miała trochę zapasu. Tutaj byłbym ostrożny. Turbiny BRD mają to do siebie, że późno wstają. Nie stawiaj za cel wydajności maksymalnej tylko to żeby wcześnie wstała i już będzie sie jeździło super. Jak wstawią większe śmigło to obawiam się, że jeszcze później będzie wstawać taka turbospręzarka
Lygrys Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 2 godziny temu, misiek95 napisał: Nic nie jest zrobione, poprostu zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania. Tutaj byłbym ostrożny. Turbiny BRD mają to do siebie, że późno wstają. Nie stawiaj za cel wydajności maksymalnej tylko to żeby wcześnie wstała i już będzie sie jeździło super. Jak wstawią większe śmigło to obawiam się, że jeszcze później będzie wstawać taka turbospręzarka Troszkę się zdezorientowałem jak to "zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania"? Sugerujesz nieszczelny intercooler? Mi nie chodzi o moc jaka mogę uzyskać na hybrydzie swojej turbiny tylko właśnie wczesny moment budzenia jej do życia dlatego to mam na uwadze i poinformuje o tym firmę która będzie się tym zajmować. Dużo osób chwali sobie hybrydę tej turbinki podobno całkiem inna jazda
misiek95 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 40 minut temu, Lygrys napisał: Troszkę się zdezorientowałem jak to "zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania"? Sugerujesz nieszczelny intercooler? Sugeruje, że turbosprężarka pompuje Ci olej w dolot (intercooler). Jak Ci z niego kapało to znaczy że już jest go tam sporo. A to że dokręciłeś śrubke to oznacza że nie będzie kapał na ziemie tylko spalisz go w silniku. Nie moge jaśniej
Lygrys Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Opublikowano 18 Marca 2019 1 minutę temu, misiek95 napisał: Sugeruje, że turbosprężarka pompuje Ci olej w dolot (intercooler). Jak Ci z niego kapało to znaczy że już jest go tam sporo. A to że dokręciłeś śrubke to oznacza że nie będzie kapał na ziemie tylko spalisz go w silniku. Nie moge jaśniej Ale przecież zawsze jest trochę oleju w IC skoro ja mam go dużo w IC to co ? Sprężarka siada ,silnik nie szczelny ,IC do wymiany czy co bo nierozumiem?
marcin4x4 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 9 godzin temu, misiek95 napisał: Jak wstawią większe śmigło to obawiam się, że jeszcze później będzie wstawać taka turbospręzarka Ale lżejsze... tak samo wałek, do tego ostra geometria i będzie latać.. no ale co firma to wynalazki ;]
marcin4x4 Opublikowano 18 Marca 2019 Opublikowano 18 Marca 2019 6 godzin temu, Lygrys napisał: Sprężarka siada ,silnik nie szczelny ,IC do wymiany czy co bo nierozumiem? nawet nie próbujesz... przeczytaj co napisałeś pomyśl. Zrób dobrą hybrydę, wymień IC np na 180 i będziesz zadowolony.
Lygrys Opublikowano 19 Marca 2019 Autor Opublikowano 19 Marca 2019 Dzięki za podpowiedzi o tych drobnych modyfikacjach dam znać .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się