pawel1985 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Mam taki problem ze juz od dłuzszego czasu widziałem wyciek ze wspomagania na przewodach przy pompie, ale w zbiorniczku ubywało mi płynu dosłownie 100 gram na pare miesiecy jazdy.Od kliku dni jak zapale silnik słysze taki pisk przy delikatnym kreceniu kierownica,na nizszych obrotach zwróciłem uwage ze wogóle brak wspomagania jak podczas jazdy mam wyzsze obroty wspomaganie powraca.
wojtekce Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 a masz płyn w normie? jak tak to chyba pompa siadła
Sqarek Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Przyczyny mogą być różne. Tak jak kolega wyżej pisał, sprawdź płyn w zbiorniczku, sprawdź pasek może jest już do wymiany, jak już nic nie znajdziesz to możliwe że pompa padła. I jeszcze :szukaj: bo jest tego trochę na forum.
Yelo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Objawy dość typowe dla końca pompy, dla spokoju najpierw należy sprawdzić płyn i pasek. Jak będziesz wymieniał pompę, to tylko nowa i tylko dobrej jakości (nie żadne allegrowe za 300).
pawel1985 Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 pasek ma przejechane jakies 20 tys km bo kompletny rozrzad robiłem, płyn jest w normie ma odpowiednia barwe i jakos mi go tam specjalnie nie ucieka tak jak wczesniej pisałem 100ml raz na pare miesiecy dolewam choc wyciek jest widoczny z przewodu przy pompie. Moje pytanie czy lepiej regenerowac pompe czy kupic nowa oczywiscie jakis zamiennik, pewnie ori kosztuje majatek, a co do przewodów czy tez to da sie zregenerowac bo wiem ze z zamiennikami jest roznie
Yelo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 W takim razie to będzie pompa, szukaj marki ZF. Regeneracja nic nie daje (tzn. daje 3 msc), podobnie większość zamienników.
pawel1985 Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 Yelo, moze cos podpowiesz z tymi przewodami
Yelo Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 U mnie przewody od serwo były ok, w układzie chłodzenia wymieniał mi mechanik na to co sam uznał za stosowne i jest bez zarzutu, ale niestety nie wiem co to było
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się