Skocz do zawartości
IGNOROWANY

LOGI DO OCENY A4B6 1,8t quattro 230hp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od pewnego czasu mam problem, co jakiś czas wyskakuje mi błąd 17536 - regulacja mieszanki paliwa - za uboga i auto dostaje wtedy muła, jakieś -60 koni mniej, błąd po skasowaniu pojawia się co kilkanaście km. Poprzedni właściciel robil w aucie jakąś mape niby na ok 230 hp... 

Wykasowałem błąd i zrobiłem logi dynamiczne, proszę o ocenę... logi robiłem na 3 biegu.  Zastanawiam się jeszcze czy zrobić logi gdy wyskoczy mi błąd 17536 i auto ma muła? 

 

Turbo jest po regeneracji, przejechało ok 4 tysięcy km dopiero. Niedawno wymieniałem w aucie również przepustnice. 

 

Log115+118 https://log.malonetuning.com/chart/233101#H8KLCADCpMKVCFsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D

 

Log002+033 https://log.malonetuning.com/chart/233100#H8KLCADDgsKSCFsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

 

Opublikowano

Po przepływie to tam jest max 170 km ? Sprawdź szczelność dolotu, ciśnienie paliwa. Przepływka dużo zaniża więc jak wszystko szczelne to do wymiany.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, przem8 napisał:

Po przepływie to tam jest max 170 km ? Sprawdź szczelność dolotu, ciśnienie paliwa. Przepływka dużo zaniża więc jak wszystko szczelne to do wymiany.

Dzięki za podpowiedź, tak zrobię. Natomiast dziś wyskoczył mi błąd 17536 auto wpadło znowu w totalny zamuł... zlogowałem je, wygląda to tak:

 

002+033 https://log.malonetuning.com/chart/233106#H8KLCAAXcglbAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D

 

115+118 https://log.malonetuning.com/chart/233107#H8KLCABNcglbAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA

 

Co sądzisz na ten temat? przepływomierz? turbina max co mogła osiągnąć to wychodzi tam 1550 mbar... o_0

Edytowane przez damian_27
Opublikowano

Błąd mówi o ubogiej mieszance. Sonda do sprawdzenia . No i ta szczelnośc bo w tej chwili to nawet serii niema.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Zauważyłem, że jeden z węży przyjebany jest trytką do trójniaka... może to być jedna z przyczyn? ? w tygodniu dorwę jakaś przepływke na wymianę. 

C3658DB1-756A-464D-AC4D-3330E65CFE08.jpeg

Opublikowano

Psiknij  w tym miejscu wodą z płynem do naczyń. Jak będą się tobie bańki to masz nieszczelność. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I jak sprawdzałeś?   Warto cały odlot sprawdzić bo dziura może być równie dobrze gdzie indziej. 

Opublikowano
W dniu 27.05.2018 o 12:09, damian_27 napisał:

Zauważyłem, że jeden z węży przyjebany jest trytką do trójniaka... może to być jedna z przyczyn? ? w tygodniu dorwę jakaś przepływke na wymianę. 

C3658DB1-756A-464D-AC4D-3330E65CFE08.jpeg

To akurat w tym miejscu nie ma zbyt wielkiego wpływu, zajmij sie narazie przepływką.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 31.05.2018 o 11:28, jacek70 napisał:

I jak sprawdzałeś?   Warto cały odlot sprawdzić bo dziura może być równie dobrze gdzie indziej. 

Cześć, przepraszam że tak późno odpisuje, natomiast z kilku przyczyn ważnych lub mniej ważnych - testy i próbę naprawy mogłem wykonać dopiero dziś. 

 

Co zrobiłem?

 

Sprawdziłem szczelność dolotu: 

Układ okazał się szczelny. 

35151459_1941074002634399_5094540209077354496_n.jpg

Wymieniłem przepływomierz na nówkę, oryginalny taki jaki był montowany w fabryce: 

Tutaj już wyjęty przepływomierz: 

35295365_1941074035967729_5881248788865089536_n.jpg

I ładnie prezentujący się nowy:D :

35296730_1941074085967724_5023286534132989952_n.jpg

 

Efekty? czuję że auto ma troszkę lepszego kopa, nieznacznie ale coś czuję.

Wykonałem logi dynamiczne, jak je oceniacie teraz na nowym przepływomierzu?

002+033 https://log.malonetuning.com/chart/233898#H8KLCADCmw4gWwIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D

115+118 https://log.malonetuning.com/chart/233899#H8KLCAAaDyBbAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA

 

 

Opublikowano

Przepływka juz dobrze mierzy, zrób jeszcze 003+020. Program jest dość kiepski, do 230 to jeszcze daleka droga.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Według przepływka to tam ledwo seria jest. 

Opublikowano

To w sumie chyba nawet dobrze, na chwilę obecną mi to wystarczy, jak zrobię porządek z zawieszeniem to może zastanowię się żeby coś więcej z niego wyciągnąć jeśli silnik będzie w dobrej kondycji. :P

Opublikowano

Jest program (zapewne spartolony jak pisał Łukasz wcześniej), bo doładowanie jest zmienione. Poza tym wtryski pętlą więc nie używaj zbyt wysokich obrotów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...