Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Korekcja dawki paliwa po regeneracji pompowtryskiwaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam pewien problem i potrzebuje wypowiedzi na ten temat, regenerowałem parę dni temu pompowtryskiwacze, po tym zabiegu korekcje dawki paliwa się zmieniły ale nie koniecznie na lepsze, ponizej wstawim 2 zdjecia, przed regeneracją

IMG_20180527_133927.jpg 

 

Opublikowano (edytowane)

I po regeneracji

IMG_20180527_134146.jpg

chyba coś tu jest nie tak? 

Przepraszam że, w dwóch postach ale nie mogłem wstawić inaczej zdjęć 

Edytowane przez paxstor
Opublikowano

No gorsze są. Ale jakie masz pytanie? :) Tak to jest z regeneracjami turbin/ pompek itd. Szansa, że będzie lepiej niż było to jakieś 50%

Opublikowano (edytowane)

Oglnie to nie wiem co z tym fantem zrobić, reklamować pompki czy jak... Ogolnie autko pracuje jak wczesniej zero dymka pali praktycznie od strzała, ale ta korekcja poleciała teraz po całości i pytanie czy to może zaszkodzić? 

Pompki regenerowałem ze wzgledu na pukanie, chociaz po sprawdzeniu pompek powiedziano mi ze brakowało naprawde niewiele zeby sie posypały. A pukanie jak było tak jest... 

Edytowane przez paxstor
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, paxstor napisał:

po sprawdzeniu pompek powiedziano mi ze brakowało naprawde niewiele zeby sie posypały

Zawsze tak mówią?? Jeszcze nie słyszałem żeby powiedzieli: Wszystko było w porządku, po co Pan to wyciągałeś.

Reklamuj. Masz podstawy. 

Co do pukania to ja sie nie spotkałem, żeby pompka uszkodzona powodowała jakieś dźwięki. Chyba że w jakimś skrajnym przypadku gdzie coś się w niej rozpadnie. Ale wtedy auto już dobrze nie jeździ.

Edytowane przez misiek95
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, paxstor napisał:

Witam wszystkich mam pewien problem i potrzebuje wypowiedzi na ten temat, regenerowałem parę dni temu pompowtryskiwacze, po tym zabiegu korekcje dawki paliwa się zmieniły ale nie koniecznie na lepsze, ponizej wstawim 2 zdjecia, przed regeneracją

Kolejny przypadek nadgorliwości właściciela i brak skrupułów mechanika i regenerującego pompki :naughty:

W dodatku którychś z nich spie**dolił robotę :tongue4:

Trzeba było się zapytać przed robotą , nie dość że niepotrzebnie w ogóle pompki wyciągane to pewnie i ładnych parę złociszy wyrzuconych w błoto na niepotrzebną regenerację  :decayed:

I do tego teraz w gratisie barowanie się z wykonawcami o przywrócenie sprawności auta :hi:

Na moje oko patrząc na korekcje może być problem z dolnym uszczelnieniem pierwszej pompki, gniazda i pompki w miejscu przylegania mosiężnej podkładki były wyczyszczone dokładnie z nagaru ?

Śruby mocujące pompki nowe i montaż zrobiony zgodnie ze sztuką ?

Uszczelniacze oczywiście nowe ?

???

Na początek zamienił bym miejscami pompkę pierwszą z czwartą zwracając uwagę na to co opisałem wcześniej , najlepiej u innego mechanika , może się coś wyjaśni ...:wink:

PS ciekawy jestem jak po zamianie zachowa się też BIP na pompce , która teraz jest na pierwszym garnku, pierwszy raz widzę korekcję mocno na minusie i BIP wysoki jak na AWX-a..

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Wszystko robiłem sam zreszta nie pierwszy raz, uszczelniacze śruby nowe, pompki ustawione według instrukcji, podmienie jeszcze pompki jutro miejscami i zobaczymy, bipy teraz sa lepsze niż wczesniej

Opublikowano

Podmieniłem dziś pompki, 1 z 4, wynik taki że, mam teraz na pierwszym +1,5mg a na czwartym -2,30 czyli korekcje zmieniły się wraz z pompka,tak że wina pompki według mnie, zobaczymy co na to powie spec od regeneracji

Opublikowano
5 godzin temu, paxstor napisał:

 zobaczymy co na to powie spec od regeneracji

Jak znam życie to będzie rżnąć głupa :decayed:

Jak tak jest to wygląda jakby zamienił sekcję tłoczącą w tym wtrysku na taką o mniejszej wydajności ....

Opublikowano

Byłem i maja to poprawić, powiedział że, dziwna sprawa bo wszystkie tak samo ustawiane, ale powiedział też że, może założą nowe końcówki wtrysku bo te moje były regenerowane i mozliwe że, to od tego

Opublikowano
2 godziny temu, paxstor napisał:

Byłem i maja to poprawić, powiedział że, dziwna sprawa bo wszystkie tak samo ustawiane, ale powiedział też że, może założą nowe końcówki wtrysku bo te moje były regenerowane i mozliwe że, to od tego

Jedzie ściemę po całości, regeneracja pompek i wtryskiwaczy polega na wymianie ich końcówek na nowe , plus do tego ewentualnie wymiana innych zużytych elementów .

Pierwsze słyszę by ktoś regenerował końcówki wtrysków, chyba że to on właśnie opracował jakąś nowatorską metodę :naughty:

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...