LUKENSZ Opublikowano 27 Maja 2018 Opublikowano 27 Maja 2018 (edytowane) Mam problem i niestety nie wieam jak sie za niego zabrać, ale zacznę od początku. Wymieniałem pcv, oraz olej i wypiąłem wtyczkę od czujnika przy lewej poduszce silnika, po wymianie wpięta z powrotem i wszystko grało. Dzień po wymianie podczas jazdy(od wymiany zrobione ok 30km) zapaliło sie EPC, a potem jeszcze doszedł check. Auto kręci się do 4 tys. obrotów i wygląda to tak jakby turbina się nie uruchamiała. Podczas przyspieszania szarpie. Po podpieciu komputera pokazuje takie błędy: 001112 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0458 - 002 - zwarcie z masą - MIL zapalona 000052 - Zawór obejściowy turbosprężarki P0034 - 002 - zwarcie z masą 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0245 - 002 - zwarcie z masą 005490 - Lewy zawór zawieszenia silnika (N144) P1572 - 002 - zwarcie z masą 008853 - Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) P2295 - 002 - zwarcie z masą - MIL zapalona 000049 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P0031 - 002 - zwarcie z masą - MIL zapalona 000054 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0036 - 004 - przerwa - MIL zapalona. Dodam, że auto ma problem z odpaleniem jak auto stoi całą noc. Jak przejadę kawałek i zgaśnie to pali jak kiedyś. Ma ktoś jakis pomysł? Edytowane 28 Maja 2018 przez LUKENSZ
kamil-vag Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 Spojrzałem na schemat i te wszystkie podzespoły są na wspólnym zasilaniu... przewód zielono-szary i zielono-żółty. Przejrzyj dobrze wiązkę czy nie przytarta gdzieś...
LUKENSZ Opublikowano 28 Maja 2018 Autor Opublikowano 28 Maja 2018 Dzięki, zabiorę się za to w wolnej chwili zobaczę czy uda się to jakoś ogarnąć
LUKENSZ Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Opublikowano 30 Maja 2018 Dalszy rozwój sytuacji: Przewód spadł na kolektor i tak w skrócie to mam szczęście, że mi się silnik nie spalił. Przewód jest poprowadzony zaraz koło pokrywy zaworów. Poizolowałem kable, ale nie pomogło. Błędy dalej są zmieniły się niektóre komunikaty. Wcześniej "zwarcie z masą" teraz zaś, "przerwa"/"usterka"/"usterka elektryczna"/"zwarcie z masą". Czy to jest wiązka elektryczna ta najbardziej ogólna czy kończy się to jakąś kostką? Jest ktoś w stanie wrzucić numer części? @kamil-vag kolego mówiąc schemat miałeś na myśli ETKĘ?
Łukasz8484 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego W dniu 27.05.2018 o 22:14, LUKENSZ napisał(a): Mam problem i niestety nie wieam jak sie za niego zabrać, ale zacznę od początku. Wymieniałem pcv, oraz olej i wypiąłem wtyczkę od czujnika przy lewej poduszce silnika, po wymianie wpięta z powrotem i wszystko grało. Dzień po wymianie podczas jazdy(od wymiany zrobione ok 30km) zapaliło sie EPC, a potem jeszcze doszedł check. Auto kręci się do 4 tys. obrotów i wygląda to tak jakby turbina się nie uruchamiała. Podczas przyspieszania szarpie. Po podpieciu komputera pokazuje takie błędy: 001112 - Zawór odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0458 - 002 - zwarcie z masą - MIL zapalona 000052 - Zawór obejściowy turbosprężarki P0034 - 002 - zwarcie z masą 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0245 - 002 - zwarcie z masą 005490 - Lewy zawór zawieszenia silnika (N144) P1572 - 002 - zwarcie z masą 008853 - Zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) P2295 - 002 - zwarcie z masą - MIL zapalona 000049 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny P0031 - 002 - zwarcie z masą - MIL zapalona 000054 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0036 - 004 - przerwa - MIL zapalona. Dodam, że auto ma problem z odpaleniem jak auto stoi całą noc. Jak przejadę kawałek i zgaśnie to pali jak kiedyś. Ma ktoś jakis pomysł? Witam i co było z tym błędem mam to samo 000054 - Zespół 1; sonda 2; obwód grzejny P0036 - 004 - przerwa - MIL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się