Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Wyciek z EGR ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Czy ktoś mi podpowoe co to jest za część? Czy to jest EGR, bo nie jestem pewien. Mam wyciek oleju jak widać na zdjęciu i miałem wczoraj sytuację, że przy 140km/h silnik mi się "zaciął" i nie zwiększał prędkości, bo czym prędkość zaczęła pomału spadać, mimo wdepnietego pedału gazu na maxa. Po chwili problem ustał. Czy ten wyciel może mieć z tym związek? Czyzby to bylo spowodowane jakims skokiem cisnienia? Dodam, że na "luzie" obrotu miał równe, bez skoków. Poziom oleju w normie, temlerstura wody nie skakała, również bez ubytków.

IMG_20180530_195133.jpg

IMG_20180530_195113.jpg

Edytowane przez nemo19876
Opublikowano (edytowane)

Tak to EGR, widać uszczelnienie jego zaworu powiedziało już do widzenia :naughty:

Ciężko zgadywać co było przyczyną chwilowej utraty mocy, powinieneś sprawdzić czy w sterowniku silnika nie ma błędów, jak są to one pewnie coś podpowiedzą.

Raczej na pewno ten wyciek nie ma bezpośrednio nic wspólnego z chwilowym brakiem mocy :hi:

Pośrednio może mieć (np.  jak EGR się zacina ) ale to tylko gdybanie, nie poparte żadną merytoryką :P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Pewnie turbo się już przycina skoro miałeś odcięcie i nie przyspieszało pomimo deptania a po chwili zaczął jechać ;) miałem takie akcje przy zapieczonej geometri w turbo :) 

co do egr to uszczelka do wymiany i przy okazji czyszczenie :)  jak po czyszczeniu będzie to samo przycinanie to musisz szukać dalej ;) 

Opublikowano
10 godzin temu, Norbas napisał:

co do egr to uszczelka do wymiany i przy okazji czyszczenie

Która uszczelka ? :decayed:

Opublikowano
2 godziny temu, piotrsob1 napisał:

Która uszczelka ? :decayed:

Dobra teraz rozbiłem zoom’a i faktycznie cześć od strony filtra ma również dość jak łączenie do kolektora... :decayed: 

Opublikowano

Czyli co panowie, wymieniać cały egr nowy? Tak, nieszczelność jest z obydwu stron jak naja rysto. widać.

A turbo mam do wymiany, już mi mechanior wspominał o tym, więc może ten incydent rzeczywiście bym spowodowany zacieciem gruszki.

Opublikowano (edytowane)

Masz cztery możliwe wyjścia :

- jeździć i nie przejmować się  że coś tam sobie kapie :decayed:

- kupić używkę i wymienić na nią .

- Wymienić EGR na nowy .

- stary wybebeszyć, zaślepić otwór po trzonku zaworu jak i rurkę idącą od chłodnicy spalin , wyłączyć jego obsługę w ECU.:hi:

Osobiście to bym zrobił wymianę na nowy .

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi. Wymienię na nowy. Nie bawię się w używki, a drobny wiciek wystarczy mi żeby wymieniać i czekać;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...