nemo19876 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Witam. Czy ktoś mi podpowoe co to jest za część? Czy to jest EGR, bo nie jestem pewien. Mam wyciek oleju jak widać na zdjęciu i miałem wczoraj sytuację, że przy 140km/h silnik mi się "zaciął" i nie zwiększał prędkości, bo czym prędkość zaczęła pomału spadać, mimo wdepnietego pedału gazu na maxa. Po chwili problem ustał. Czy ten wyciel może mieć z tym związek? Czyzby to bylo spowodowane jakims skokiem cisnienia? Dodam, że na "luzie" obrotu miał równe, bez skoków. Poziom oleju w normie, temlerstura wody nie skakała, również bez ubytków. Edytowane 31 Maja 2018 przez nemo19876
piotrsob1 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Tak to EGR, widać uszczelnienie jego zaworu powiedziało już do widzenia Ciężko zgadywać co było przyczyną chwilowej utraty mocy, powinieneś sprawdzić czy w sterowniku silnika nie ma błędów, jak są to one pewnie coś podpowiedzą. Raczej na pewno ten wyciek nie ma bezpośrednio nic wspólnego z chwilowym brakiem mocy Pośrednio może mieć (np. jak EGR się zacina ) ale to tylko gdybanie, nie poparte żadną merytoryką Edytowane 31 Maja 2018 przez piotrsob1
Norbas Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Pewnie turbo się już przycina skoro miałeś odcięcie i nie przyspieszało pomimo deptania a po chwili zaczął jechać miałem takie akcje przy zapieczonej geometri w turbo co do egr to uszczelka do wymiany i przy okazji czyszczenie jak po czyszczeniu będzie to samo przycinanie to musisz szukać dalej
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 10 godzin temu, Norbas napisał: co do egr to uszczelka do wymiany i przy okazji czyszczenie Która uszczelka ?
Norbas Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 2 godziny temu, piotrsob1 napisał: Która uszczelka ? Dobra teraz rozbiłem zoom’a i faktycznie cześć od strony filtra ma również dość jak łączenie do kolektora...
nemo19876 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 Czyli co panowie, wymieniać cały egr nowy? Tak, nieszczelność jest z obydwu stron jak naja rysto. widać. A turbo mam do wymiany, już mi mechanior wspominał o tym, więc może ten incydent rzeczywiście bym spowodowany zacieciem gruszki.
piotrsob1 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Opublikowano 1 Czerwca 2018 (edytowane) Masz cztery możliwe wyjścia : - jeździć i nie przejmować się że coś tam sobie kapie - kupić używkę i wymienić na nią . - Wymienić EGR na nowy . - stary wybebeszyć, zaślepić otwór po trzonku zaworu jak i rurkę idącą od chłodnicy spalin , wyłączyć jego obsługę w ECU. Osobiście to bym zrobił wymianę na nowy . Edytowane 1 Czerwca 2018 przez piotrsob1
nemo19876 Opublikowano 1 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2018 Dzięki za podpowiedzi. Wymienię na nowy. Nie bawię się w używki, a drobny wiciek wystarczy mi żeby wymieniać i czekać;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się