oglaf Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Cześć, W skrócie sytuacja wygląda tak: mam skrzynię z diesla i sprzęgło które szału nie robi. Dlatego modzenie mojej A4 chcę zacząć od sprzęgła z AWX i zmiany skrzyni - fajnie sie w trasie leci na tej skrzyni którą mam teraz, ale moje przebiegi to ponad 80% miasto i długie przełożenia są dokuczliwe. Porównywałem przełożenia różnych skrzyń dla B6/B7 i wyszło na to, że pasowałaby mi skrzynia z 2.0 ALT - 5 jest prawie taka sama jak seria BFB, reszta jest krótsza, co mi pasuje bo auto stanie się bardziej elastyczne. Na forum widziałem SWAP z 2.0 ALT na 1.8T BFB i skrzynia z 2.0 została, więc rozumiem, że silnik ze skrzynią pasować będą. I jeśli sprzęgło z AWX pasuje do silnika BFB, a silnik BFB pasuje do skrzyni ALT to sprzęgło z AWX też powinno pasować przy zestawie BFB+ALT? Ale rodzi się pytanie: czy łapy, poduszka i półosie itd. w przypadku skrzyń z BFB i ALT są takie same(dla uproszczenia zakładam, że to co teraz mam jest takie samo jak seria BFB)? Dalszy etap planowanych modów to FMIC, TIP, wtryski, HFC/DP, program - klasyka. Turba nie ruszam - oleju nie ubywa, logi ok,a zwykłe K03 jednak ma najlepszy spool - zależy mi na elastyczności. I to tworzy drugie pytanie: czy po modach silnika ilość momentu (+-300Nm) nie zmieli skrzyni z ALT? Dajcie znać co sądzicie
elmo814 Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 chłopie , zakładaj skrzynie z ajl-a, nie pamietam kodu ale szukaj z passata lifta badz skrzynie z bfb(hfd), do tego komplet z awx, i latasz,
Dev Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 W passacie nie było AJLa, tylko w A4 B5 i A6 C5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się