Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Szarpie przy ruszaniu!!!


miro1983

Rekomendowane odpowiedzi

Siema wszystkim Specom :hi: Mam problem, otóż moją Quattruśką szarpie czasem przy ruszaniu. Zwłaszcza gdy gdzieś pod góra zatrzymam się, odpale i chcę ruszyć. Podobnie mam też gdy zatankuje paliwka. Dla informacji nie ma LPG. :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie liczyłeś się z takim pytaniem :gwizdanie: podłączałeś VAG-a ? wcześniej czy później ktoś by je zadał :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Sory, że dopiero teraz, ale wczoraj mi sie odpadło :naughty: Wątpie, żeby to bylo paliwo, bo na rożnych stacjach tankuje. Może coś w układzie paliwowym zawodzi... Nie znam się na tym zbytnio dlatego pytam ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. problem z utrzymaniem ciśnienia w układzie paliwowym po wyłączeniu silnika, paliwo wraca do baku... ale wtedy miałbyś chyba problem z odpaleniem. A jak się mają świeczki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz czystą przepustnice. Jeśli nie to umyj ja. Te silniki są czułe na nie czystą przepustnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz i przepustnica to dwie różne sprawy. :cool1: Może ja z innej beczki. Te wszystkie silniki są stosunkowo wysoko obrotowe i używanie silnika benzynowego jak diesla to zupełne nieporozumienie. Był to już poruszany temat na forum tzn. jak należy używać obrotów. Wiele osób używa silnik przy stosunkowo niskich obrotach upatrując w tym mniejszego zużycia silnika i benzyny. Może jest to i częściowa prawda, ale to nie są silniki do 3 tys obrotów i techniki jazdy rodem z taksówkarskiego poloneza zupełnie się nie sprawdzają. Opisz przy jakich obrotach silnik się dusi przy ruszaniu i może będzie wszystko jasne. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Henrykus