Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] co tak piszczy


piko-miko

Rekomendowane odpowiedzi

witam.jak w temacie mam ten problem juz kilka miesięcy,zawsze rano(szczególnie bardziej teraz zimą) lub kilku dniowym postoju jak zapalę auto to piszczy tak jakby któraś rolka się zacierała, (a po jakimś tam czasie ustaje nie wiem jakim bo wsiadam i jadę)- jakby nie było gdzieś smaru,szlak mnie trafia bo nie mogę zdiagnozować która rolka,a może pompa wody tylko że można zgadywać co to piszczy,nie chcę zaśmiecać forum ale jestem tylko w wekendy w domu .proszę o odpowiedzi .pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej alternator bądź jego napinacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek wielorowkowy-sprawdzić napinacz i jego zużycie.

no to samo miałem na myśli :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie rolki i paski miałem zmieniane około 4 tyś kilometrów temu ,dzwięk jest nie tak jak piszczy pasek lecz metaliczny jak zacierające się łożysko tylko problem jest duży bo jak sprawdzić co piszczy przecież nie wymienię wszystkiego,a jak pojadę do jakiegoś fachowca to zacznie wymyślać mi cuda,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wymieniałeś wszystkie paski wymieniłeś sprzęgiełko jedno kierunkowe na alternatorze u mnie mechanik go nie sprawdził i po 1000km padło i znowu przód do zdjęcia był myślałem że go za j... powieszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo, zwłaszcza jak jest mokro na dworze -jak się zagrzeje do 90 st to ustaje cyknie raz za ile, albo wogóle. Też chciałbym wiedzieć o co chodzi jak byłem na ASO do chodził jak malina nic nie zdiagnozowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wymieniałeś wszystkie paski wymieniłeś sprzęgiełko jedno kierunkowe na alternatorze u mnie mechanik go nie sprawdził i po 1000km padło i znowu przód do zdjęcia był myślałem że go za j... powieszę

Chyba cię naciągnął do wymiany tego sprzęgiełka przodu nie musisz zdejmować a wystarczy wymontować alternator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie rolki i paski miałem zmieniane około 4 tyś kilometrów temu ,dzwięk jest nie tak jak piszczy pasek lecz metaliczny jak zacierające się łożysko tylko problem jest duży bo jak sprawdzić co piszczy przecież nie wymienię wszystkiego,a jak pojadę do jakiegoś fachowca to zacznie wymyślać mi cuda,

zerknij czy rolka napinacza nie pracuje pod kątem

to że wymieniałeś części nic nie znaczy :gwizdanie: zdarza sie ze nowe czesci moga byc wadliwe :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jeszcze jedno pyt,jak to sprzęgiełko wygląda przy alternatorze bo pierwsze o tym słysze że coś takiego jest,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piko-miko nikt zza monitora czy ekranu lapka nie powie Ci co jest przyczyną tego piszczenia jak sam tego nie zweryfikujesz, proponuję jeździć tak do kolejnej wymiany paska rozrządu - chyba, że jest Ci za te odgłosy wstyd, ale jak mamy obsłuchać Twój silnik, no powiedz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok koledzy wiem że temat jest szeroki szkoda zaśmiecać forum ,choć po to jest to forum .myślę że coś wiem .temat zamykam.pozdrawiam i dzięki za odpowiedz.i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...