Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 TDI PD] Tryb awaryjny winna turbina czy G71


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie

od pewnego czasu co jakiś czas samochód wpada w tryb awaryjny przy dynamicznej jeździe np w czasie włączania się do ruchu na autostradzie muszę się zatrzymać i uruchomić silnik ponownie i znów wszystko jest ok, zrobiłem dziś logi mam wątpliwości co do czujnika G71 gdyż wartości pokazywane przez niego wychodzą poza normę nawet do 2900mbar co myślicie od czego zacząć poszukiwania winnego? dodaję logi i bład w sliniku:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

https://log.malonetuning.com/chart/233476#H8KLCAB2FRVbAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D

 

Edytowane przez Lukasz_200616
Opublikowano

Przeładowuje Ci, raczej turbo do czyszczenia... jakby był 003 + 011 byłoby widać, czy MAF też jest pełny przy takim doładowaniu...

Opublikowano

postaram się dziś do południa dodać pozostałe logi, apropos ciekawostka w deszczowe/wilgotne dni turbina dużo wcześnie i częściej się wyłącza a w suche dni sporadycznie o co chodzi ktoś mi powie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...