Lukasz_200616 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) Witam panowie od pewnego czasu co jakiś czas samochód wpada w tryb awaryjny przy dynamicznej jeździe np w czasie włączania się do ruchu na autostradzie muszę się zatrzymać i uruchomić silnik ponownie i znów wszystko jest ok, zrobiłem dziś logi mam wątpliwości co do czujnika G71 gdyż wartości pokazywane przez niego wychodzą poza normę nawet do 2900mbar co myślicie od czego zacząć poszukiwania winnego? dodaję logi i bład w sliniku: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation https://log.malonetuning.com/chart/233476#H8KLCAB2FRVbAgNNwovDkQrCgzAMAMO%2FJcOPDcOow7BvSh%2FDqgw1w5A1wpLDhsOhw7bDtcOaCmPCj3fDh3kPT3nDjVwIwpPDisK%2BVXBDcE1mUcO%2Bw5LChQ4SFcOSaAR3KW9SQxM8MB7DnMKOw7vCicOLwoLCn8KfAsOlwrRaXyrDmV%2FDsMKPw6Bgw6whw64mdcOLbMONwo9TCCfCtzzDpifCjwAAAA%3D%3D Edytowane 4 Czerwca 2018 przez Lukasz_200616
kamil-vag Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Przeładowuje Ci, raczej turbo do czyszczenia... jakby był 003 + 011 byłoby widać, czy MAF też jest pełny przy takim doładowaniu...
Lukasz_200616 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2018 postaram się dziś do południa dodać pozostałe logi, apropos ciekawostka w deszczowe/wilgotne dni turbina dużo wcześnie i częściej się wyłącza a w suche dni sporadycznie o co chodzi ktoś mi powie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się