ddeexx Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 (edytowane) Witam Odkryłem wyciek z tego mechanizmu ze zdjęcia i będę wdzięczny za informacje co z tym zrobić. Na początek jak to nazwać w poszukiwaniu części? Mechanizm różnicowy? Dyferencjał? Czy żeby to uszczelnić trzeba wyciągać całą skrzynię czy wystarczy półośkę? Olej 75W90 GL4? A4 B6 3.0 quattro tiptronic Za wszelkie informacje dziękuję. https://drive.google.com/file/d/1o89dUELfwiw-3bnTVjV__oJPWH30exjj/view?usp=drivesdk Edytowane 18 Czerwca 2018 przez ddeexx
Damian_1821 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Cześć. Założyłeś temat już 2 miesiące temu więc zakładam, że pewnie już zrobione. Też mam wyciek w tym samym miejscu. Wiem, że cieknie na uszczelnieniu za flanszą, do której przykręcana jest półoś i do jego wymieny nie trzeba zrzucać skrzyni, ale u mnie zauważyłem jeszcze jeden problem - a mianowicie flansza (ta przykręcana jedną śrubą) ma luzy: - góra/dół - delikatne są dopuszczlne - wzdłóż osi - i to już nie jest normalne. Podejrzewam, że jak założę nowe uszczelnienie to znów po jakimś czasie będzie leciało Szukając w internecie i w etce znalazłem, że luzy regulujemy podkładkami i chyba trzeba ściągać skrzynie Ktoś już robił u siebie takie coś z mechanizmem różnicowym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się