Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę błędów. ALT


Krzychududi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 
Dziś po około tygodniu nie jeżdżenia moją audi, zrobiłem nią jakies 20 km, po czym po ruszeniu z parkingu zapaliły mi sie kontrolki abs i esp. 
Po podłączaniu pod kompa wyświetliły mi sie takie oto błędy. Dodam że jakiś tydzień temu wymieniłem przepływomierz, zrobiłem tego samego dnia około 200 km, podpiąłem pod komputer i nie było żadnych błędów. 

 

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Wednesday, 13 June 2018, 20:52:07:0


Chassis Type: 8E - Audi A4 B6
Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine       Labels: 06B-907-557-ALT.LBL
   Controller: 8E0 907 557 
   Component: 2.0L R4/5VS         0006
   Coding: 0011501
   Shop #: WSC 77631
   VCID: EEAFCDBBB98F
1 Fault Found:
16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
            P0102 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-517.LBL
   Controller: 8E0 614 517 
   Component: ABS/ESP front       D620
   Coding: 04275
   Shop #: WSC 06435
   VCID: E5BDB2976C79
2 Faults Found:
18265 -  Load Signal: Error Message from ECU
            P1857 - 35-10 -   - - Intermittent
00526 -  Brake Light Switch-F
            27-10 -  Implausible Signal - Intermittent

Bardzo prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden błąd najprawdopodobniej jest od włącznika świateł stopu przy pedale hamulca, często towarzyszy temu świecenie kontrolki esp. Wszystko błędy sporadyczne więc skasuj i zobacz co powróci. Co do przepływki to zrób loga i zobacz jakie wartości pokazuje, może kostka coś nie łączy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2018 o 22:09, przem8 napisał:

Jeden błąd najprawdopodobniej jest od włącznika świateł stopu przy pedale hamulca, często towarzyszy temu świecenie kontrolki esp. Wszystko błędy sporadyczne więc skasuj i zobacz co powróci. Co do przepływki to zrób loga i zobacz jakie wartości pokazuje, może kostka coś nie łączy ?

Rozumiem, a które grupy logować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj temat o diagnostyce ALT jest podpiety na forum. tam kolega Kamil wszystko pięknie opisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MaTeo85 napisał:

przeczytaj temat o diagnostyce ALT jest podpiety na forum. tam kolega Kamil wszystko pięknie opisał

Ok, dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, udało mi sie ogarnąć logi 
Tu są razem dynamiczne i statyczne:
http://vaglogi.pl/log-032_033_002_c9Egr9.html
a tu tylko statyczne:
http://vaglogi.pl/log-020_091_003_mZAvh50.html

http://vaglogi.pl/log-130_131_134_QOwO5X2.html

Bardzo proszę o pomoc, bardziej doświadczonych kolegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka pod obciążeniem dobrze mierzy, na jałowych jakoś dziwnie jest. Za długie czasy wtrysku jak na alt, do sprawdzenia ciśnienie paliwa. Ta przepływka to bosch co wymieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, boshowska właśnie, jeździ że mną od 2 tygodni około. 

Czyli z przepływomierze wszystko wporzadku? 

Ciśnienie sprawdzę na dniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Krzychududi napisał:

Czyli z przepływomierze wszystko wporzadku?  

Pod obciążeniem tak ale na jałowych ma jakieś wahania. Błąd od przepływki powraca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, przem8 napisał:

Pod obciążeniem tak ale na jałowych ma jakieś wahania. Błąd od przepływki powraca?

Poki co nie, ale też nie za dużo jeździłem zrobiłem jakieś 100 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Błędy poki co się nie pokazują, jednakże martwi mnie coś innego, auto na biegu jalowym dodaje sobie samo gazu na rozgrzanym silniku. 

Takie falowanie  obrotow trwa ok. 10 sek i ustaje. Do tego mam 3/4 baku a zasięg wynosi 450 km. 

Czy to objawy sondy? Z tych logów zamieszczonych wyżej coś wynika?

Proszę o pomoc, pozdrawiam.

Edytowane przez Krzychududi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś odmę albo wymieniałeś jakieś zaworki od niej na inne niż ori?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nic nic nie ruszalem przy odmie, dodam że czasem przy przyspieszeniu podszarpuje, ale też nie zawsze, od niskich obrotów do 2.5 tyś na 2 i 3 biegu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2018 o 21:50, przem8 napisał:

Sprawdzałeś odmę albo wymieniałeś jakieś zaworki od niej na inne niż ori?

Dzisiaj po około miesiącu zrobiłem skan i oto co mi wyskoczyło:

 

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Wednesday, 04 July 2018, 17:54:41:0


Chassis Type: 8E - Audi A4 B6
Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine       Labels: 06B-907-557-ALT.LBL
   Controller: 8E0 907 557 
   Component: 2.0L R4/5VS         0006
   Coding: 0011501
   Shop #: WSC 77631
   VCID: EEAFCDBBB98F
1 Fault Found:
16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
            P0102 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-517.LBL
   Controller: 8E0 614 517 
   Component: ABS/ESP front       D620
   Coding: 04275
   Shop #: WSC 06435
   VCID: E5BDB2976C79
1 Fault Found:
18265 -  Load Signal: Error Message from ECU
            P1857 - 35-10 -   - - Intermittent
O co może w tym chodzić? cche zaznaczyć ze przy zawracaniu na chwile zapaliła sie kontrolka esp, i troche na jałowyum zaczął falowac obrotami. o co może chodzić? Bo wymieniać wszystkie elementy po kolei nie ogarnę z kasą...
Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten przepływomierz wadliwy się trafił i trzeba reklamować. Drugi błąd nie wiem z czym jest związany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi też jest związany z przepływomierzem z tego co zdołała ustalić. Przepływomierz nowy ale wadliwy, czekam ma reklamację.

Słyszałem też że można wyczyścić stary jakimś środkiem, to coś pomaga, ktoś próbował już?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...