blazejten Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) Auto stało nie używane ok 2 tygodnie. Po tym czasie zauważyłem jest mniej żwawe. Audi ma chipp na 220km. Zrobiłem logi 115 plus 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_6Ak9Q07.html 002 plus 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_s42K0.html Edytowane 23 Czerwca 2018 przez blazejten
przem8 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 15 minut temu, blazejten napisał: 115 plus 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_r5mC2P6.html 002 plus 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_h1e2u.html Linki nie działają
blazejten Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 Odświeżyłem powinno teraz działać.
przem8 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Turbo przeładowuje, przyjrzyj się n75 i sprawdź ciśnienie paliwa, bo wtryski zaczynają pętlić. Sam program jest czy były jeszcze jakieś zmiany?
blazejten Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 Raczej sam program auto kupilem już z tym. O innych przeróbkach nic nie wiem. Cisnienie paliwa i wtryskiwacze jak najlepiej sprawdzić?
przem8 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) MAnometrem trzeba się wpiąć w listwę paliwową (jest na forum opisane co i jak) i sprawdzasz podczas jazdy. Wydaje mi się, że problem może być też w samym programie. Wrzuć jeszcze log 3+20 Co do turbo to wstaje normalnie, a przy 2,7 tys. masz już osiągnięte zadane ciśnienie ponad 1,1bara więc bardzo dobrze. Edytowane 23 Czerwca 2018 przez przem8
DivaynEays Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Do sprawdzenia n75 i wezyki od niego. Jak sprawne to turbo do diagnostyki (grucha i WG). Turbo wstaje okej gorzej wlasnie z wspomnianym wyzej przeladowaniem i uboga mieszanka, takze sprawdz cisnienie paliwa na listwie
blazejten Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 Logi o których mówił przem8 3 plus 20 http://vaglogi.pl/log-003_020_4UUH3.html Sprawdziłem ciśnienie na listwie... 4 bary są co prawda tylko chwilę bo mój prowizoryczny układ się rozszczelnił... Powinienem powtórzyć i podczas jazdy sprawdzić?
DivaynEays Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 na jałowym biegu sprawdzales czy kiedy to cisnienie? no najlepiej jak bys sprawdzil i na jalowym i pod pelnym obciazeniem co pokazuje manometr. Patrzac po nowych logach to zaczynaja sie cyrki z zaplonem kiedy turbo zacznie ladowac juz konkretnie czyli pewnie paliwa mu braknie
blazejten Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 Pomiar zrobiłem na jałowym biegu kilka sekund. w miedzy czasie zrobiłem tez test kata... jest do wymiany ale żadnych błędów nie miałem check engine itp... tylko że kat ma się nijak do zapłonu i dawki paliwa.. W przyszłym tygodniu postaram się zmierzyć to ciśnienie konkretnie pod pełnym obciążeniem.
tomekp94 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 (edytowane) 22 godziny temu, blazejten napisał: Pomiar zrobiłem na jałowym biegu kilka sekund. w miedzy czasie zrobiłem tez test kata... jest do wymiany ale żadnych błędów nie miałem check engine itp... tylko że kat ma się nijak do zapłonu i dawki paliwa.. W przyszłym tygodniu postaram się zmierzyć to ciśnienie konkretnie pod pełnym obciążeniem. z przeladowaniem to raczej soft słaby, też tak miałem jak mapa n75 z bexa była jedz do ogarniętego tunera na poprawke, ale na początek wyczyść zawór n75 i do softa na 1,1 bar przydały by się większe wtryski 440ccm pewnie teraz masz seryjne z bexa i pętlą ale paliwa jeszcze starcza Edytowane 24 Czerwca 2018 przez tomekp94
blazejten Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2018 Tylko że jak do tej pory było wszystko ok soft może też nawalić?? auto stało ok dwóch tygodni pierwsze odpalenie i zauważalna zmiana mocy... zamówiłem już zegar do pomiaru cisnienia na listwie wtryskowej potem następny w kolejce jest kat. Przeczyszczenie n75 nic nie kosztuje też spróbuje.
Łukasz13 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Z paliwem będzie pewnie ok, problem masz z przeładowaniem, sprawdz szczelność dolotu, soft też nie jest najlepszy.
blazejten Opublikowano 11 Lipca 2018 Autor Opublikowano 11 Lipca 2018 Witam trochę to trwało ale i sporo sprawdziłem katalizator jest ok ciśnienie benzyny na listwie też trzyma ok 4,5bar zawór n75 kupiłem nowy dalej zero zmian... dolot sprawdzony też przecieków brak... pozostaje tylko turbo?
przem8 Opublikowano 12 Lipca 2018 Opublikowano 12 Lipca 2018 Najlepiej jakbyś wgrał serię i zrobił logi.
cysiek18 Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 11 godzin temu, blazejten napisał: wgrać serię? tzn nowy soft? Seryjny, nie ruszany przez nikogo, taki jak był wgrany w fabryce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się