skinu44 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Witam wczoraj przejechałem 5km do pracy i jak chciałem już wracać odpaliłem auto i zgasło i już nie zapaliło, musiałem go odpalić na gazie awaryjnie. Nie słychać po przekręceniu kluczyka pompy paliwowej, sprawdzony bezpiecznik i przekaźnik jest ok, po podłączeniu bezpośrednio prądu z akumulatora do kabla w pompie , pompa działa i auto odpala, jak by nie było wgl prądu do pompy gdzie szukać przyczyny a4 b5 1.8t AEB
Alfi Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 To sprawdź ciągłość przewodu od pompy do przekaźnika. Przekaźnik podmieniałeś czy jak go sprawdzałeś? To że słychać zapracowanie o niczym nie świadczy. Podsyłam ci schemat w pdf, przeanalizuj go sobie. audi_a4_1997.pdf
Fazii Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 (edytowane) Po zapłonie na przewodzie zielonym z przekaźnika powinno pojawić się 12V. Dalej sygnał idzie na bezecznik 28 (15A). Dalej przewodem zielono/żółtym idzie na kostkę 6-pin niebieską (znajduje się przy nogach kierowcy) na pin 3. Dalej już bezpośrednio idzie na pompę. Edytowane 23 Czerwca 2018 przez Fazii
skinu44 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2018 Pany przekaznik 208 to jest od pompy paliwa tak? U mnie go nie ma jest przekaznik 372 szary czytalem że on też jest od pompy? I nie wiem czy dobry sprawdzam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się