YoGi1984 Opublikowano 25 Lipca 2018 Opublikowano 25 Lipca 2018 W sumie to chyba najlepsze rozwiązanie, bo umówmy się, w dzisiejszych czasach immo to żadne zabezpieczenie, co najwyżej 5s. dłużej przy kradzieży 1
Patjak19 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Racja , pozatym przypomniało mi się , że jak byłem na kompie to pokazało zapłon -12.55 ,czy to prawidłowy ?
Patjak19 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2018 (edytowane) Bylem mechanika , który stwierdził , że nie wie co to może byc. Może to przez instalację lpg.? Edytowane 7 Sierpnia 2018 przez Patjak19
Patjak19 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Dzisiaj wymieniłem dla pewności pompę paliwa i dalej to samo. Mama zamiar podjechać do gazownia.
Gifix Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Zakręć zawór w butli, odpal sinik i pozwól mu się przełączyć na gaz aby wypalił to co pozostało w rurach, zostaw go na noc (z zakręconą butlą) i spróbuj odpalić ponownie. Sprawdzisz wtedy częściowo szczelność instalacji. 1
YoGi1984 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 spróbuj jeszcze taki test..... wsiądź do samochodu, przekręć kluczyk na zapłon żeby się kontroli zaświeciły i wyłącz, spróbuj tak ze 4,5 razy żeby pompka ciśnienie nabiła na listwie i spróbuj odpalić, jak odpali po tym zabiegu bez problemu to przypuszczam gdzie może być problem. 1
Patjak19 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) To samo (może trochę szybciej łapie ale nie za pierwszym ). Ostatnio trochę bardziej czuć spalonym olejem tyko na benzynie przy zapalaniu i przy gazowaniu na gazie tak nie ma, gdzie samochód nie puści dymu , oleju też nie gubi . Może znowu do filtra syfu naleciało .? Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez Patjak19
YoGi1984 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Mowisz ze to samo? To nie dobrze, myslalem jeszcze ze moze padl ci zaworek kierunkowy i wraca sie paliwo do baku dlatego nie odpala od strzala, a znow co do zapachu oleju to sprawdz sobie odme moze sie przytkala 1
Patjak19 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2018 A gdzie się znajduje ten zawór ?
Patjak19 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2018 (edytowane) Poza tym przypomniało mi się , że zanim zaczęło się tak dziać to powyżej tak 2300 obr. coś zaczynało syczeć (okolice skrzyni ) jakby była gdzieś w tłumiku dziura. Ale to nie było to ,bo sprawdzałem szczelność tłumika i nie znalazłem żadnej . Działo się to tylko podczas jazdy.Potem tę syczenie ustało i po pewnym czasie zaczęło się właśnie te jej palenie . Przypomniało mi się , że przyczyną tego był wąż , który odkręcił się od sprężarki klimy i wisiał. Edytowane 17 Sierpnia 2018 przez Patjak19
Patjak19 Opublikowano 1 Września 2018 Autor Opublikowano 1 Września 2018 Po dzisiejszych oględzinach zauważyłe , że ten wąż jest pęknięty i się zastanawiam czy on też przypadkiem nie ma coś wspólnego z układem dolotowym ?.
wujek22 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 A jesteś pewny, że pompa paliwa działa ? Słychać ją po przekręceniu kluczyka ? Może prąd nie dochodzi do niej i też nie odpali 1
Patjak19 Opublikowano 1 Września 2018 Autor Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) Pompę słychać przy kręceniu rozrusznikiem. Samochód kreci ,ale go zalewa i zapala normalnie za 3 razem ten objaw jest po dłuższym postoju po krótszym postoju gdy chce zapalić łapie normalnie i odrazu gaśnie i tak kilka razy , nie raz jest tak ( ostatnio coraz czesciej ) ,że zapala za 1. Na gazie jest wszystko normalnie (idzie od dołu), a na benzynie chwilę poszarpie i jedzie normalnie tyle że jest przymulona tak od dołu do 2 tyś. obr. powyżej idzie jak szalona . Identyczny problem. Edytowane 1 Września 2018 przez Patjak19
mszark Opublikowano 2 Września 2018 Opublikowano 2 Września 2018 A jakie wartości pokazuje przepływomierz i czujnik temperatury jak już odpalisz? 1
wujek22 Opublikowano 3 Września 2018 Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) jeżeli masz gaz to spróbuj odpalić jego na samym gazie na sekwencji wystarczy trzymać wyłącznik/włącznik gazu i przekręcić kluczyć jak odpali to coś musi być winą paliwa wtrysków itp.(oczywiście takie odpalanie na samym gazie jest nie zdrowe). A jak nie odpali to obstawiam czujnik położenia wału Edytowane 3 Września 2018 przez wujek22 1
Patjak19 Opublikowano 8 Września 2018 Autor Opublikowano 8 Września 2018 (edytowane) Podłączyłem ja dziś pod kompa i pokazało mi takie błędy po usunięciu i zapaleniu 635 Obwód ogrzewania czujnika tlenu - przed konwerterem katalitycznym(tego nie mogłem wykasować przy zapalonym silniku) 6518 P0134 Obwód czujnika O2 - nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) 17978-Uruchomienie silnika Zablokowane przez Immobilizer P1570-35-10 Udało się wykasować wszystkie błędy ale po przejechaniu się wyskoczyły wszystkie te trzy i ten : 16505 P0121 Czujnik A pozycji przepustnicy - obwód - problem w działaniu - poza zasięgiem A tu odczyt z bloków : Edytowane 8 Września 2018 przez Patjak19
Wuujek Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 Witam pozwólcie ze podepne sie do tematu bo mam cos podobnego mianowicie po dluzszym postoju gdy odpalam za 1 razem to jak koledze wyzej dlawi sie i gasnie a jak za 2 razem odpalam wszystko gra swietnie. Bylem na vagu i zadnych bledow nie ma. Od czego zacząć sprawdzanie i jak ?
Patjak19 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Opublikowano 9 Września 2018 Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy.
Wuujek Opublikowano 9 Września 2018 Opublikowano 9 Września 2018 2 godziny temu, Patjak19 napisał: Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy. Ogolnie wykluczylem przepustnice ze wzgledu ze obroty nie faluja tylko ma problem z odpaleniem a gdy odpali to wszystko jest w porzadku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się