e2rd-85 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Witam. Pacjent AFN 110KM B5 avant 99r. Dzisiaj po zatankowaniu i przejechaniu kilkudziesięciu metrów usłyszałem brzęczyk rezerwy i zapaliła się kontrolka rezerwy. Po chwili kontrolka zgasła i zaczęła świrować wskazówka poziomu paliwa. To pokazywała że zbiornik pusty (co ciekawe kontrolka i brzęczyk się nie odezwały) i zaraz że pełny i tak potem zaczęła latać od pustego do połowy baku . Wcześniej nie miałem żadnych problemów. Dodam że nigdy nie jeżdżę na rezerwie żeby coś tam się zasyfiło . W czym może być problem?
JawoR36 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Od tych cen na stacjach samochody świrują. A tak poważnie, to jaki masz licznik?
Pablo1809 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Opublikowano 27 Czerwca 2018 Podepnij się pod komputer. Przyczyną może być przetarcie przewodu, awaria pływaka i jak wspomniał JawoR36 - licznik
Langista Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Ja się podepnę. U mnie jest VDO wymieniany prawie rok temu. Wczoraj po tankowaniu do pełna (do odbicia) wskazówka wyszła poza skalę (akurat to mnie nie zdziwiło, zawsze tak się robiło) ale tym razem trochę więcej jak zwykle. Po przejechaniu ok 40 km jak już miała zejść na kreskę 1/1 wskoczyła znowu do góry o jakieś 2 może 3 mm. Efekt jest taki, że rezerwa zapala się przy 1/4 baku, a po wyłączeniu zapłonu wskazówka opada maksymalnie do stanu pomiędzy dwoma czerwonymi kreskami. Jak to możliwe, że komputer wszystko pokazuje jak wcześniej (zasięg na pełnym baku, spalanie itp) a wskazówka się przestawiła? Edytowane 2 Lipca 2018 przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się