Kalileusz Opublikowano 1 Lipca 2018 Opublikowano 1 Lipca 2018 Witam serdecznie, mam zagadkę przed awarią auto miało ponad 200km po remoncie (kompletna regeneracja głowicy, nowe pierścienie, panewki, nowe turbo hybryda k03-005, nowy napinacz łańcucha rozrządu) i po wszystkim auto jeździ bo jeździ ale jest straszny muł. Łańcuch dobrze ustawiony liczba oczek sie zgadza wałek wydechowy cofnięty jak powinno być. Wrzucam dwa logi jeden stary po złożeniu, drugi po wymianie n75 na nowy, wsadziłem seryjny dv bo był bov. Może z waszą pomocą zreanimuje tego padlucha. L1 https://log.malonetuning.com/chart/234094#H8KLCAAFwrE4WwIDTcKMQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsyPCtcKiw7DCmSgHQ8Ksw5RSSSrDh0HChcOXw5PCtBLDosK4O8Kzw6s9PMOKw7Muwpldw5LDksOWCjgEw6zDpVJUPsK8R8KEw4TCmcKVwozDoSTDucOFasOOworDmxxtw5IXw6dmwpbDiC7CklFlw6vDpQVNG3dCMcK6w7dPBsKVNMObccK2wpt%2Fw4APeMOFCW8BYTwwNSt1XcOkwrgbwqcQwr4PIsOUU8KvAAAA L2 http://log.malonetuning.com/chart/234831#H8KLCAA0wrE4WwIDTcKMQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsyPCtcKiw7DCmSgHQ8Ksw5RSSSrDh0HChcOXw5PCtBLDosK4O8Kzw6s9PMOKw7Muwpldw5LDksOWCjgEw6zDpVJUPsK8R8KEw4TCmcKVwozDoSTDucOFasOOworDmxxtw5IXw6dmwpbDiC7CklFlw6vDpQVNG3dCMcK6w7dPBsKVNMObccK2wpt%2Fw4APeMOFCW8BYTwwNSt1XcOkwrgbwqcQwr4PIsOUU8KvAAAA
cysiek18 Opublikowano 1 Lipca 2018 Opublikowano 1 Lipca 2018 Przydał by się komplet logów, po tym co wrzuciłeś widać że turbo słabiutko i bardzo słaby przepływ. Zrób te logi po skanowaniu błędów: 002+033, 003+020, 115+118
Kalileusz Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 ok mam 2/33 https://log.malonetuning.com/chart/234844#H8KLCADCoMOwOFsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA 3/20 https://log.malonetuning.com/chart/234845#H8KLCAB7w7E4WwIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115/118 https://log.malonetuning.com/chart/234846#H8KLCADCuMOxOFsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D
cysiek18 Opublikowano 1 Lipca 2018 Opublikowano 1 Lipca 2018 (edytowane) Mogłeś go trochę bardziej pociągać do 6 tys a nie jak diesla do 4 Turbo słabo pompuje i mieszanka z dołu bogata. Reszta raczej ok. Edytowane 1 Lipca 2018 przez cysiek18
Kalileusz Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Opublikowano 1 Lipca 2018 No tak jakoś wyszło na szybko Tylko jaki może być tego powód skoro jest nowe.
Łukasz13 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 Zrób 118 z odpietą wtyczką od n75, szczelność sprawdzona? wtryski pb zamontowane jakieś wieksze tak?
matimonn Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 Wykręć na próbę pierwszą sondę i przejedz się. Wg mnie coś go trzyma na wydechu(katalizator).
cysiek18 Opublikowano 2 Lipca 2018 Opublikowano 2 Lipca 2018 5 godzin temu, matimonn napisał: Wykręć na próbę pierwszą sondę i przejedz się. Wg mnie coś go trzyma na wydechu(katalizator). Było by to widać w grupie 020 a nic takiego nie ma Raczej sterowanie turo, jak Łukasz pisze.
Kalileusz Opublikowano 2 Lipca 2018 Autor Opublikowano 2 Lipca 2018 Tak wtryski założone większe 430, wydech nie trzyma jest dp i brak kata, środkowy też zmodyfikowany. Ok sprawdze ten 118 z odpiętą ale dopiero w czwartek zapomniałem kabla. Szczelności też nie sprawdzałem metodą na kompresor.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się