Piotrek_80 Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Witam. Ma ktoś pomysł czemu u mnie przebieg momentu i mocy dziwnie wygląda. Na mój gust, moment nie powinien tak szybko opadać, co wiąże się z tym ze moc też jest trochę niższa. Turbina trzyma ciśnienie, zero błędów.
Łukasz13 Opublikowano 4 Lipca 2018 Opublikowano 4 Lipca 2018 Przebieg raczej normalny na seryjnym setupie...
Piotrek_80 Opublikowano 4 Lipca 2018 Autor Opublikowano 4 Lipca 2018 Wszystko jest seryjne. Dziwi mnie że na oryginalnym sofcie moment wyszedł 25Nm za duży w stosunku do katalogu, natomiast moc max 10km niżej i przy niższych obrotach niż katalogowo. Pomiar był robiony na pb95, zatankowanej gdzieś w styczniu chyba, auto ma instalacje LPG. Ale może faktycznie, czepiam się
viechooo Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Może dalej brakowało paliwa i dlatego jest tak zrobione?
DivaynEays Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Fakt dziwinie to wyglada, ale tak wlasnie wyglada chip na seryjnym osprzecie. Wtryskiwacze jako tako dadza rade ogarnac 180PS, jezeli pompujesz wiecej to licz sie z tym, ze zamkniesz wtryskiwacze w nizszej partii obrotow. Co do momentu to akurat ktos dosyc ladnie to poprowadzil, ale ja chyba osobiscie wolalbym zeby zrobil mi 280-290 stalego momentu w tym samym przedziale obrotow silnika t.j od 2800-5000/5200 Wracajac jeszcze do tego w ktorym momencie wystepuje moc max w Twoim wypadku, to jest to zdecydowanie za nisko nawet jak na seryjne wtryski (w obu przypadkach przed i po mapie). Na serii moc maksymalna powinienes miec przy odcince, a po chipie w okolicy 6tys RPM.
Piotrek_80 Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Opublikowano 5 Lipca 2018 Może to być wina wtryskiwaczy benzynowych? Z racji LPG nie były ostatnio długo używane, tylko przy starcie.
bartez90 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 2 godziny temu, DivaynEays napisał: Na serii moc maksymalna powinienes miec przy odcince, a po chipie w okolicy 6tys RPM. K03 to mala turbinka, zwykle po programie moc maksymalna ma pomiedzy 5 a 5,5tys rpm. Potem doladowanie spada wiec i moc spada. Nie ma szans zeby utrzymala doladowanie do 6tys. Dla mnie ten wykres jest w porzadku. Ewentualnie mozna sprawdzic po logach czy wtryski nie petla, ale nie powinny przy takiej mocy.
Piotrek_80 Opublikowano 5 Lipca 2018 Autor Opublikowano 5 Lipca 2018 Trochę mnie zastanawia jeszcze, po programie ok, ale na oryginalnym sofcie przebieg mocy bardzo podobny. Może intercooler nie wyrabia?
bartez90 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Pojedynczy smic 180km powinien jeszcze jakos obrabiac, tym bardziej przy 18 stopniach na dworze. Jesli chcesz szukac przyczyny to ja bym zaczal od ustalenia przyczyny dlaczego auto w serii wyplulo jedynie 152 km. Ale tu logow potrzeba zeby cokolwiek ruszyc.
bartez90 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 (edytowane) Teraz, bartez90 napisał: . Edytowane 5 Lipca 2018 przez bartez90
przem8 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 17 minut temu, Piotrek_80 napisał: Może intercooler nie wyrabia? Temp. przy pomiarze nie była za wysoka więc tu nie ma co szukać ? Wstaw podstawowe logi dynamiczne to będzie coś widać. Patrząc na przyrost po samym programie w stosunku do seryjnego wyniku nie jest źle.
Piotrek_80 Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 Ok, udało mi się, albo przynajmniej tak myślę zrobić logi. Robiłem to pierwszy raz i sam, wiec zapis zaczyna się wcześniej niż powinien i kończy trochę później niż powinien. Będę wdzięczny jak by ktoś mógł okiem rzucić. 118 jest dwa razy, bo za pierwszym przeszkodził mi rowerzysta. http://vaglogi.pl/log-003_cZgHL9.html http://vaglogi.pl/log-002_87EqQP7.html http://vaglogi.pl/log-020_4T8H53.html http://vaglogi.pl/log-033_77NA8AH.html http://vaglogi.pl/log-115_abT2KP.html http://vaglogi.pl/log-118_Y143mSa.html http://vaglogi.pl/log-118_3AQuXzr.html
Łukasz13 Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Ogólnie to można by lepiej afr poprowadzić, nie byłoby wtedy problemu z zapętleniem wtrysków w górnej partii obrotów. Samo auto wydaje się być sprawne.
DivaynEays Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 no przydaloby sie zrobic cos z temp w dolocie bo szkoda sie meczyc jezdzac w takie temperatury logi wygladaja w porzadku, poza lekkimi cofkami zaplonu. Na jakim paliwie jezdzisz?
Piotrek_80 Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 (edytowane) Ostatnio tankowałem 95 na BP, logi sa na benzynie. Jutro jadę ba kalibrację LPG, bo to jest główne paliwo u mnie. Edytowane 8 Lipca 2018 przez Piotrek_80
DivaynEays Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 no to po mapie lepiej na 98 sie przerzuc
Piotrek_80 Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 Dzięki za pomoc, teraz jestem znacznie spokojniejszy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się