qenik Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Opublikowano 28 Lipca 2018 (edytowane) 18 godzin temu, kamil-vag napisał: Pisałem o tym... No tak. Już nie telepie ale dziś właśnie jestem w trasie i coś jest nie tak. Spalanie wzrosło na trasie O 2.5l/100km i auto w ogóle mocy nie ma... Do 100km jeszcze jakoś się rozpędza ale w porównaniu do wcześniejszej dynamiki Tragedia!! Przy 120 strach wyprzedzać bo auto stoi w miejscu. Masakra. Przy oszczędnej jeździe na tempomacie spalanie 8L i auto stoi w miejscu... W dodatku przy 130 głośno silnik pracuje. Strach jechać Edytowane 28 Lipca 2018 przez qenik
kamil-vag Opublikowano 28 Lipca 2018 Opublikowano 28 Lipca 2018 Zobacz w grupie 004 jakie są wartości
qenik Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Uch, jakoś udało mi się na szczęście wrócić. Mechanik mówi że rozrząd może być źle ustawiony i że trzeba rozrząd zrobić wtedy parametry pompowtryskow mogą się unormować bo w porównaniu do wcześniejszych logów po synchronizacji rozrządu mocno się rozjechały. Logi na zimnym silniku. Przy 800 obrotów i 2000obr
qenik Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Logi na ciepłym silniku przy 800 2000obr i 3000obr +film VID_20180801_124843.mp4
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Rozrząd teraz masz ustawiony poprawnie - 0,0 KW. Ja bym zrobił uszczelnienia i ustawił dobrze pompki... Przy okazji sprawdzić, czy wszystkie PD są takie same pod pokrywą...
qenik Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 43 minuty temu, kamil-vag napisał: Rozrząd teraz masz ustawiony poprawnie - 0,0 KW. Ja bym zrobił uszczelnienia i ustawił dobrze pompki... Przy okazji sprawdzić, czy wszystkie PD są takie same pod pokrywą... W jaki sposób je się ustawia? Chodzi o dokręcenie 3nm 90 stopni i 180? Czy trzeba regenerować na stole?
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Ustawić na 180 stopni docisk krzywki na pompkę w silniku.
qenik Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Mechanik mówi dokręcić do końca i poluzować o 180 stopni. O to chodzi?
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Nie do końca, a do wyczuwalnego oporu. Bierzesz ampul, wkladasz krótszym ramieniem a za dluższe paluszkiem wskazującym krecisz aż śruba regulacyjna stanie i cofasz o te 180 stopni... 1
kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Ale uszczelnienia pompek też by wartało zrobić...
qenik Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu Wed Aug 01 2018 o 13:11, kamil-vag napisał: Edytowane 8 Sierpnia 2018 przez qenik
qenik Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 (edytowane) Rzekomo rozrząd był kompletnie źle ustawiony. Podobno po zmianie rozrządu pompowtryski zaczęły ładnie równo pracować i BIPy spadły. Dziś odbieram auto. Mam nadzieję, że będzie dobrze bo w innym przypadku chyba się zapłaczę Edytowane 8 Sierpnia 2018 przez qenik
kamil-vag Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Ciężko mi się do tego odnieść, mam wrażenie,że coś Cię ten mechanik kręci... Ale oby było dobrze. Wrzuć z ciekawości jakie teraz są BIPy i korekcje oraz jaki kąt synchronizacji...
qenik Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2018 Odebrałem. Ale auto teraz torpeda!!! Spalanie wróciło do normy, zero zamulenia wbija w fotel nic nie trzęsie silnik rowniutko pracuje!!!:D:D Szkoda że wcześniej trafiłem na mechanika debila, który mówił że rozrząd trzeba wymieniać bo pasek wygląda na bardzo stary a był założony komplet od SKF z grudnia 2017roku... Wystarczyło tylko przestawić znaki.... Masakra. Gdybym się posłuchał wcześniejszych fachowców bym wywalił kupę kasy na regenerację dobrych pompowtryskiwaczy... Jak będę miał auto pod komputerem to wrzucę zdjęcie na razie jestem mega podniecony że wszystko jest tak jak powinno być bo strasznie to przeżywalem teraz pozostaje się cieszyć jazda... Największy plus że znalazłem mechanika który naprawdę się zna....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się