Adrian126pk Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Witam podczas jazdy zapaliła mi sie kontrolka esp samochód telepało na 1800 obr podłączyłem pod vcds i VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 06 July 2018, 11:06:29. Control Module Part Number: 038 906 019 JQ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1570 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 6F9150BF3E85 Additional Info: WAUZZZ8E23A.......5 AUZ6Z0B0213987 1 Fault Found: 17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded P1261 - 35-10 - - - Intermittent sprawdziłem grupy 13 ,18 i 23 na pierwszym cylindrze w grupie 23 była wartość 127 dogiełem blaszki wtyku i dalej to samo przelożyłem wtrysk 1 z 2 i wydaje mi się że to na 100% wtrysk A to zdjęcia grup po zamianie wtrysków miejscami pierwsze zdjecie to po przy gazowaniu dajcie znać czy to na 100% wtrysk
Adrian126pk Opublikowano 8 Lipca 2018 Autor Opublikowano 8 Lipca 2018 I pytanie czy przy ustawianiu pompowtryskow mogę kluczem kręcić za śrubę od walka rozrządu a nie od wału korbowego
kamil-vag Opublikowano 8 Lipca 2018 Opublikowano 8 Lipca 2018 Nie kręci się za koło rozrządu. Są zbyt duże obciążenia na wałek wtedy... Jak dogiąłeś konektorki i jest bez zmian, to raczej wtryskiwacz, możesz sprawdzić jeszcze gniazdo wiązki czy nie jest zaolejone.
Adrian126pk Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Opublikowano 9 Lipca 2018 Ok może jakoś wcisnę klucz do śruby wału korbowego
kamil-vag Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 Możesz podnieść auto z jednej strony i kręcić za koło na zapiętym biegu. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się