HOLMATRO Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 Witam, mam pewien zastanawiający mnie symptom podczas jazdy, proszę speców o analizę logów. Dynamiczne: Grupy 002, 103, 106: http://vaglogi.pl/log-002_103_106_1H30710.html Grupy 002, 115: http://vaglogi.pl/log-002_115_AoeUG4.html Grupy 002, 020, 031: http://vaglogi.pl/log-002_020_031_hkW7u0.html Grupy 002, 033, 230: http://vaglogi.pl/log-002_033_230_71FQ7.html Grupy 002, 115, 230: http://vaglogi.pl/log-002_115_230_CShGDZ3.html Pozdrawiam, dziękuję.
cysiek18 Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 (edytowane) Specem nie jestem ale co zauważyłem. Pierwsze co widać to zadane doładowanie strasznie skacze powyżej 4200 obrotów . Przez to skaczą też wskazania przepływomierza. Od samego początku po programie tak miałeś ten symptom czy dopiero teraz ? Chodzi ci o to, że faluje moc ? Nie wiem jak to dokładnie powinno być w 2.0 tfsi ale turbo nie za szybko wstaje. Edytowane 9 Lipca 2018 przez cysiek18
HOLMATRO Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Opublikowano 9 Lipca 2018 1 godzinę temu, cysiek18 napisał: Specem nie jestem ale co zauważyłem. Pierwsze co widać to zadane doładowanie strasznie skacze powyżej 4200 obrotów . Przez to skaczą też wskazania przepływomierza. Od samego początku po programie tak miałeś ten symptom czy dopiero teraz ? Chodzi ci o to, że faluje moc ? Nie wiem jak to dokładnie powinno być w 2.0 tfsi ale turbo nie za szybko wstaje. A więc tak: Nie mam dowodu na to, że auto jest po programie, o tym zapewniał mnie sprzedający, że auto ma za sobą Stage 1. Objawy takie jak piszesz - auto w wyższych partiach obrotów zaczyna pooszarpywać, przyśpiesza, ale go tnie na milisekundy. Na 5,6 biegu podczas gwałtownego przyspieszania np. na autostradzie potrafi po chwili wpaść w tryb awaryjny na kilka, kilkanaście sekund, po czym samoistnie przechodzi. Błędów brak. Co do turbo to ostatnio wpadła hybryda z k04 0064, do tego silnik jest po kapitalnym remoncie ( panewki, pierścienie, zimne świece, uszczelki, wszystkie płyny ustrojowe, kompletna regeneracja głowicy, sprzęgło kevar, fmic, DP, wydech przelot i dzisiaj właśnie wkładam wtryki S3 ). Za dwa dni auto jedzie na wystrojenie stage 3, ale wcześniej chciałem zbadać te dziwne szarpanie. Rozmawiałem z jednym tunerem wczoraj, coś tam podpowiadał, ale nie będę pisał, żeby nie sugerować niczego. Czekam na subiektywne opinie speców, jak ty.
daglas Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 (edytowane) Boost tak skacze bo zadane doladowanie nie jest plynne w wyzszej partii rowne lub powoli spadajace tylko widac ze jak turbo napompuje to nagle spadek zaladowanego cisnienia ,spadnie to juz znów podbicie przez program. Dziwnie ktos to ustawil. Program jest napewno jakis ale raczej slabo ktos to skleil. Reszte Ci juz w privie pisalem Jezeli o to chodzi glownie to problemem jest tylko mapa Co do wolniejszego wstawania turbo to u mnie na hybrydzie tak samo wolniej wstaje niz na serii. Edytowane 9 Lipca 2018 przez daglas
DivaynEays Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 Auto ma okolo 245-250 koni, specem od 2.0 TFSI nie jestem, ale widac ewidentnie, ze gdzies cisnienie ucieka powyzej 4.5 tys obrotow wiec albo DV, albo nieszczelnosc w dolocie albo turbina popekana i nie trzyma, poza tym dosyc dlugo wstaje turbo ale podejrzewam, ze katalizator na miejscu stad i to zjawisko. Aha no i w momencie kiedy zaczyna brakowac boosta to korekty paliwowe glupieja i leci na ubogo straszne no i zaplon Ci cofa w calej partii obrotow (na jakim paliwie jezdzisz?) chociaz w tej kwestii nie jestem pewien jak to dziala do konca w tfsi i czy tak ma byc
Łukasz13 Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 Program nie jest najlepszy, powyżej 4 tys następuje przeskok zadanego afr na dość bogaty, i w tym momencie zaczyna brakować paliwa, spada ciśnienie na listwie, i ecu tnie ciśnienie paliwa żeby nie jechać na ubogo, stad cykliczne wahania mocy, w tym momecnie nie do konca wiadomo czy jest toi spowodowane tylko programem czy innym problemem który powoduje spadek cisnienia paliwa.
HOLMATRO Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Opublikowano 9 Lipca 2018 56 minut temu, DivaynEays napisał: Auto ma okolo 245-250 koni, specem od 2.0 TFSI nie jestem, ale widac ewidentnie, ze gdzies cisnienie ucieka powyzej 4.5 tys obrotow wiec albo DV, albo nieszczelnosc w dolocie albo turbina popekana i nie trzyma, poza tym dosyc dlugo wstaje turbo ale podejrzewam, ze katalizator na miejscu stad i to zjawisko. Aha no i w momencie kiedy zaczyna brakowac boosta to korekty paliwowe glupieja i leci na ubogo straszne no i zaplon Ci cofa w calej partii obrotow (na jakim paliwie jezdzisz?) chociaz w tej kwestii nie jestem pewien jak to dziala do konca w tfsi i czy tak ma byc No widzę, że specem nie jesteś ( bez urazy) bo: DV nowej generacji chwile temu wsadzony, dolot nowy z Fmica dwa tyg temu zakładany dzisiaj sprawdzany trzyma 1,5 bara, turbina hybryda nowa dwa miechy temu włożona jak pisałem wyżej, kata wywalony wrzucony 3 calowy DP i dalej 2,75 przelot na dwóch kominach.. Paliwo Ron98, czasem Ron100. Także częściowo źle odczytałeś parametry, ale dzięki za chęci 25 minut temu, Łukasz13 napisał: Program nie jest najlepszy, powyżej 4 tys następuje przeskok zadanego afr na dość bogaty, i w tym momencie zaczyna brakować paliwa, spada ciśnienie na listwie, i ecu tnie ciśnienie paliwa żeby nie jechać na ubogo, stad cykliczne wahania mocy, w tym momecnie nie do konca wiadomo czy jest toi spowodowane tylko programem czy innym problemem który powoduje spadek cisnienia paliwa. Dzięki, jesteś kolejnym który stwierdza ten fakt, i w jakimś stopniu mnie to cieszy, bo nie znalazłem awarii żadnej dziś, logi też na to nie wskazują, a błędny program zmienię w środę..
Łukasz13 Opublikowano 9 Lipca 2018 Opublikowano 9 Lipca 2018 4 godziny temu, HOLMATRO napisał: No widzę, że specem nie jesteś ( bez urazy) bo: DV nowej generacji chwile temu wsadzony, dolot nowy z Fmica dwa tyg temu zakładany dzisiaj sprawdzany trzyma 1,5 bara, turbina hybryda nowa dwa miechy temu włożona jak pisałem wyżej, kata wywalony wrzucony 3 calowy DP i dalej 2,75 przelot na dwóch kominach.. Paliwo Ron98, czasem Ron100. Także częściowo źle odczytałeś parametry, ale dzięki za chęci Dzięki, jesteś kolejnym który stwierdza ten fakt, i w jakimś stopniu mnie to cieszy, bo nie znalazłem awarii żadnej dziś, logi też na to nie wskazują, a błędny program zmienię w środę.. Troche źle napiasłem, miało być ecu tnie doładowanie żeby nie jechać na ubogo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się