Slawek350 Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 Witam. z racji braku czasu założyłem ten temat.Potrzebowałbym zeby ktoś kumaty rzucił okiem na te logi auta mojego kumpla jest to leon 1.9tdi arl 4x4.Jego laska jeździła i niewie kiedy auto przestało ciągnąć.Wymieniliśmy turbo,dwumas kpl,poduche tylnego napędu,oleje filtry,węże podciśnienia.Sprawa wygląda tak dół kiepski i koci na czarno.Testowany na 5ciu różnych przepływomierzach,2ch różnych czujnikach map,n75 też 3 razy zamieniany.tu wrzucam logi statyczny http://vaglogi.pl/log-000_hD3eMt.html dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-003_lSjdH.html http://vaglogi.pl/log-008_457UB5d.html http://vaglogi.pl/log-010_1vf8r.html http://vaglogi.pl/log-011_4GkL83.html
kamil-vag Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Turbo wstaje bardzo długo... sprawdzaliście króciec podciśnienia czy nie jest luźny ? ? ?
marcin4x4 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 na dole lag, na górze potężne przeładowanie, to nie jest kwestia luzu. BTW: warto napisać że auto po sofcie.
kamil-vag Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Rzeczywiście, racja Marcin (na tel nie przewijałem nawet dalej logów), czyli pewnie standard z geometrią...
Slawek350 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 dzięki panowie za zainteresowanie.Tak zapomniałem że leonidas ma wirusa wgranego(a tek z ciekawości gdzie to widać w logach?-bo ja ze wsi jestem i nie bardzo to rozkminiam).Sprawa wygląda tak.turbo jest po regeneracji ale z pewnej firmy brałem ok 8 turbin i nie było problemu.węże podciśnienia zmienione,rura do ic też,wszystkie uszczelki na dolocie wymienione,egr zaślepiony,n75 sprawdzane 3sztuki,zawór zwrotny ok,pompki mają calkiem zdrowe korekcje,psikałem wszżedzie samostarte,m szukając nieszczelnosci i nic....a podciśninie przy vacu ok 0,8,przy gruszce ok 0,7.Lekki luz na krućcu vacu..rece mi już opadają .może jeszce sam IC sprawdzić...czy co mogę jeszcze zrobic?auto puszcza bąki pod obiążeniem niczym mój traktorek andoria 15-stka
marcin4x4 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 (edytowane) Zobacz czy sztanga nie stoi w miejscu, jeśli nie spróbuj ja wyregulować i zrób loga by zobaczyć czy są jakiekolwiek zmiany. BTW: ja bym słał turbo na gw, przy 3 barach i tak niedługo zdechnie. Edytowane 14 Lipca 2018 przez marcin4x4
Slawek350 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 sztanga chodzi.bez zacięć.Przestawiałem sztange o obrót w lewo i o obrót w prawo.Ale odniosłem wrażenie że tak chodzi najlepiej.A jak mam przekręcić tą sztange przed logiem.Skrócić czy wydłużyć?
Slawek350 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 Tak Teraz, Slawek350 napisał: tak chodzi najlepiej mam na myśli to ustawienie z jakim ją dostalem
kamil-vag Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 Skrócenie sztangi powoduje szybsze wstawanie, wydłużenie późniejsze... Marcin chciał, żebyś tylko spróbował ruszyć, zalogować, żeby było widać, czy jest jakakolwiek reakcja na zmianę długości sztangi... Być może u Ciebie trzeba by skrócić, żeby ograniczyć tego laga na początku, a to późniejsze przeładowanie może być już winą sterowania albo samego turbo...
Slawek350 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 a powiedz mi.co myślisz o przrpływce,czujniku map...ewentualnie a nieszczelności dolotu?bo kopci fest
kamil-vag Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 MAF narasta proporcjonalnie do MAP więc raczej te dwa czujniki są dobre, możn na próbę podmienić N18 z N75... Masz jak wgrać serię ? Bo może program też coś psoci...
Slawek350 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 zaworki zamieniałem,węże też.Kumpel który robil program do tego leona,robił mi jużmape do awx-a,potem do ake,a teraz do BMK i wszystki hasają Zapewniał mnie że wirus wgrany jest wpożo
Slawek350 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 podmienilem vacu pompę i przekręciłem sztange w lewo(chyba skróciłem)1 obrót http://vaglogi.pl/log-003_4Hv0y0m.html http://vaglogi.pl/log-011_j2JG52Z.html
Slawek350 Opublikowano 17 Lipca 2018 Autor Opublikowano 17 Lipca 2018 dodatkowo hasałem też na odłączonej rurze od kata-zero różnicy.Na orginalnej przepływce strasznie kopci i wolniej wstaje,czuć wyraźniejsze kopnięcie,a na nowej którą wypożyczyłem ze sklepu dużo mniej kopci(ale i tak kopci)ale czuć jak by mniejszego kopa,ale troszke wczesniej wstaje.niestety logi nałozyły się na siebie.i niezauważylem tego.ten 011 jest na przepływce z tego auta.....chyba walne sobie baranka...już bi słów brakuje.....co mogło by być nie tak z turbo????i jakby turbo było żle zrobione walił by takie dymy????To nie jest dym olejowy,tylko takie czarne kłęby jak przy dziurze w dolocie
kamil-vag Opublikowano 17 Lipca 2018 Opublikowano 17 Lipca 2018 Zrob razem 003+008+011 zeby bylo widac dawki.. W lewo kreciles srube ? To chyba sie wydluza...
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 Kamil-vag...ale u ciebie w avf gruche masz nad turbo,bo silnik wzdłóżny,w poprzecznych turbina jest do góry nogami za silnikiem.więc wydaje mi się że dobrze..jak się myle to mnie popraw.Zaraz zrobie logi i wrzuce
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2Dk05.html
kamil-vag Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Spróbuj na krótko z VACcum pompy dać wężyk na gruchę turbo i zrób loga... zobaczysz czy wstanie od razu...
Slawek350 Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Opublikowano 18 Lipca 2018 tzn.mam pominąć n75...i wężyk bezpośrednio z króćca pompy na na gruchę?
kamil-vag Opublikowano 18 Lipca 2018 Opublikowano 18 Lipca 2018 Tak, zobaczymy czy coś się zmieni we wstawaniu turbo...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się