ofikruszon Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 Hej pojawił się problem w mojej a4 b7 2.0 tdi bpw.. Otóż od 2 dni jadąc i mając ok 2000 obrotów słyszę takie kaszlniecie i jakby na sekundę straciła moc i znów później jest ok.. I teraz zauważyłem jak dodałem gazu na luzie na 1600 1700 obrotów zaczyna drzec cała buda. Co może być problemem ? Dodam że 3 miesiące czy tam 4 miesiące temu wymieniane byly gumki na wtryskach i były regulowane bo miałem problem z odpalaniem auta i mechanik mi to zrobił było ok. Mówił że gniazda trochę wyrobione i że tak w każdych w sumie są wyrobione. Jakieś pomysły ?
piotrsob1 Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 Tutaj masz obszerny temat z rozpracowanym problemem czkawki w okolicach 2kRPM podczas delikatnej jazdy : Powyżej 1600 obr/min sterownik silnika przestaje korygować dawki paliwa w ,celu wyrównania biegu jałowego silnika , dla tego praktycznie w każdym PD-ku w mniejszym lub większym stopniu te drgania na jałowym będą , ich intensywność zależy od różnicy mocy uzyskiwanej na poszczególnych cylindrach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się